پنجشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۸۹

آقای خامنه ای، جنایات تو، در رده جنایات جنگی است، با اعدام دو متهم، یادآور وجود مجازات ابلهانه اعدام در این نظام جنایتکار است، و نشان می دهد تو به واب

تو خودت متهم درجه اولی، تو و سیستم قضایی مجیز گوی فاسد تو حق رسیدگی به این پرونده ها را ندارند و یک گروه حقیقت یاب سازمان ملل باید به آن رسیدگی کنند.

آیا کشته شدن این دو نفر، سهراب و ندا و صدها جوان گلگون کفن دیگر را به ما بر می گرداند ؟ آیا این دادگاه های فرمایشی استالینی گونه، مرهمی بر تجاوز بر صدها دختر و پسر آزاده است؟ آیا تحقیری که احمدی نژد در این مدت به ما روا داشته، بهبود می بخشد؟ آیا نشان از عدالت تو است؟

چرا فکر می کنی با سناریویی که نخ نمایی آن برای هر طفل شیرخواره ای مسلم است، می توانی بر جنایات خودت خصوصا در این یکسال گذشته سرپوش بگذاری؟

مگر فقط در کهریزک جنایت صورت گرفـت؟ تو به شکل سازمان دهی شده در تک تک خیابان های ایران جنایت مرتکب شده ای.

رثوس اتهامات تو فقط در یکسال گذشته به شرح ذیل است و مطمین باش این دادگاه های فرمایشی، فقط داغ ما را تازه تر می کند و بس:

یک- محدود کردن حق مردم و قلع و قمع کاندیداهای واقعی مردم

دو- ایجاد فضای یک طرفه به نفع احمدی نژاد

سه- تقلب در انتخابات و برنده اعلام کردن احمدی نژاد

چهار- تیر اندازی در خیابان(جنایات جنگی) به سمت مردمی که تظاهرات مسالمت آمیز کرده اند.

پنج- دستگیری مردمی که هیچ جرمی مرتکب نشده اند

شش- تجاوز سازماندهی شده به مردم در زندان های رژیمت

هفت- تجاوز به کوی دانشگاه و دانشجویان

هشت- بی رحمی ، شقاوت، جنایت سختار یافته و سازمان یافته با مخالفین رژیم.

نه- پشتیبانی از محمود احمدی نژاد، علی رغم مشخص بودن تقلب در انتخابات و تصریح مردم ایران و دنیا بر آن.

۷ نظر:

  1. فرداست که بر وسعت اینبام کشد تن

    آن صبح که از باور چشمان تو دور است

    آفرین بر صداقت و صراحت در کلامت ، حقیقت همین است و اکثریت خاموش در دل فریاد میزند

    به امید پیروزی ایران و ایرانی V  

    پاسخحذف
  2. در اين خيمه شب بازي عظيمي كه دارند اجرا ميكنند، اين دادگاه وحكم اون فقط يك پانتوميمه

    پاسخحذف
  3. برای من مثل روز روشن است که خامنه ای را محاکمه و تف به روی کثیفش خواهند کرد . سر این من حاضرم سرم را شرط بندی کنم آنقدر مطمئن هستم . درود بر شما

    پاسخحذف
  4. ساده ایدها!
    هیچ کس قرار نیست مجازات بشه، چون امنیت شغلی بقیه به خطر میافته.
    این 2 تا سرباز بدبخت رو هم برای تبلیغات رو کردن (اسمشون رو هم نگفتن) ، بعد چون خانواده های شاکی میدونن اینا بی گناهن ، رضایت میدن
    پس اعمال مجازاتی در کار نیست و نخواهد بود

    پاسخحذف
  5. با سلام.
    اولا که بیشتر متنت مانند نوشته آدمهای عصبی و ناتوان و ناراحت می ماند.
    ثانیا؛ رهبر یک کشور باید همینطور محکم و قوی باشد تا از هرج و مرج ناشی از خباثت افراد مریض و متوهم جلوگیری شود.
    ثالثا؛ آرزوی خود را به گور و سپس به جهنم خواهید برد.

    پاسخحذف
  6. من قسم خورده ام که هرکس به مردم ایران توهین کند به محمد پیغمر اسلام ناب محمدی که یک اغده ای بجه باز بود توهین کنم پس ک ... توی دهن محمد بچه بازی که وقتی ٥٤ سال داشت از یک دختر ٧ ساله ابوبکر بنام عایشه خواستگاری میکند و این بچه را تصاحب میکند و میگوید که فرستاده خداست . این کثافت فرستاده هیچ گهی نبود. فقط یک اغده ای بود که در خانواده های مختلف سرگردان بود صباحی با سلیمه صباحی با پدر بزرگ و صباحی با عمو شتر چرانی میکرد.

    پاسخحذف
  7. http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=23808

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.