دوشنبه، خرداد ۱۷، ۱۳۸۹

هموطن به حرمت راه مصدق به پا خیز/ اگر در مشروطه انگشت شماری سردار بی بی مریم داشتیم ، امروز سرداران بی شماری از جنس ندا داریم

هموطن، روزنامه صوراسرافیل را به یاد داری؟ می دانی که جایش را هزاران وبلاگ من و تو گرفته است؟

محمد علی شاه را می شناسی ؟ چون سدی مقابل جنبش مشروطه و آزادی خواهی ایستاده بود، پدران و مادران من و تو آن سد لعنتی را در هم شکستند.

به یاد داری زمانی که مجلس را به توپ بستند ؟ یادت است که روشفنکران ایران را کشتند و و شکنجه کردند ؟ مبادا فراموشت شود که چگونه تبریز و بختیاری و تمام ایران به پا خواست.

سردار بی بی مریم بختیاری را به یاد داری ؟ اگر آن روز یک بی بی مریم داشته ایم، اکنون هزارانش داریم، روش مبارزه مان عوض شده، آنروز سردار بی بی مریم در بهارستان بر روی قزاق ها تفنگ می کشید، امروز خواهران من و تو اسلحه شان برای مبارزه ، موبایل دوربین دار است، خشونت عمال خامنه ای را مستند می کنند و با همان فیلم چند دقیقه ای مردم را متحد تر می کنند. سلاح ما دیگر تفنگ برنو نیست، عدم خشونت ماست.

اگر آنروز انگشت شماری بی بی مریم داشتیم ، امروز بی شمار (نداها) داریم.

حافظه ات یاری می کند، زمانی که مصدق بزرگ را به بند کشیدند؟ یادت است که بیگانه در طمع نفت کشور ما ، اشک به چشمانمان آورد و دیکتاتور، دلاور قهرمانمان را به بند کشید؟

کنون به حرمت راه مصدق به پا خیز، زمان تنگ است، دنیایی چشم انتظار دلاوری من و تو است. مبادا که دنیا فکر کند ایران فقط یک ندا و سهراب داشته و دیگر دلاوری ندارد.

یک قرن است پدران و مادران ما برای آزادی جنگیده اند، خون داده اند، اما هنوز به دستش نیاورده ایم، باور کن که دیر است، خیلی خیلی دیر است.کشورمان به یک مخروبه تبدیل شده است، باید که دست به دست هم دهیم، این جانیان را از کار برکنار کنیم و شروع کنیم به ساختن ایران.

آیا مردم ایران سال 2010 ، عقب تر از مردم رومانی بیست سال قبل هستیم ؟ البته که نه، ما لیاقت مردم سالاری را داریم.

شرمسارم که چون شما در تهران و شیراز و تبریز نیستم، اما قول می دهم که آنقدر مرد باشم که قبل از همه جلوی سفارت حضور پیدا کنم.

پیش به سوی بیست و دوم خرداد.


۱ نظر:

  1. به خاطر نام بی بی مریم که اوردید
    هر جور شده منم میام تهران

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.