یکشنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۸۹

یکسال از یغمای جنایتکاران گذشت، جنگ ما فقط بر سر آرا نیست، خامنه ای مشغول تاراج همه ی هستی ما است.

یکسال از زمانی که خامنه ای و لوطیانش ، خوان آرای مردم را به یغما بردند گذشت؛ براستی اهمیت این دزدی چه بود ؟

طبق اعلامیه جهانی حقوق بشر و طبق اصل ششم قانون اساسی ایران، مردم ایران حق دارند و باید که خود سرنوشت خویش را تعیین کنند و تنها مردم ایران حق دارند که جامعه توسط چه کسی باید اداره شود.

خامنه ای خوب می دانست اگر نماینده مردم، بر این مسند جلوس کند، آهسته آهسته به سمت قطع کردن دست دزدان از هستی مردم حرکت خواهد کرد، لذا این جنایت کار قاتل، با تقلب یکی از راهزنان درگاهش را به سمت ریاست جمهوری نشانده است ، تا نه تنها محدودیتی برای دزدی کردن نداشته باشد، بلکه آن راهزن حلقه به گوش نیز، در دیگر عرصه ها نیز شروع به دزدی به نمایندگی از ولایت فقیه کند.

البته که خامنه ای کور خوانده است، ما آن موجیم که آسودگی ما عدم ماست، اگر اجازه داده بود میرحسین موسوی، نماینده برحق ملت، بر مسند ریاست جمهوری جلوس کند، اصلاحات با روندی آهسته شروع می شد و او لختی دیگر مجال نشستن بر مسند رهبری می داشت، اما اکنون، هدف ما نه تنها سرنگونی خامنه ای است، بلکه قصد حذف مسند ابله هانه ولایت فقیه را نیز داریم.

اگر او پول نفت دارد، اگر او جنایتکاران حزب الله را به فرمان دارد، ما نیز دستمان پر است، ما متاعی داریم که خامنه ای هرگز به آن دسترسی نخواهد یافت؛ آن متاع ، اراده ما برای رسیدن به مردم سالاری است، آن متاع، اطمینان ما است، چرا که ما اطمینان داریم که لیاقت زندگی بهتر را داریم.

۱ نظر:

  1. با سلام وتشکر از مطلبت.عزیز میخواستم اشعارم رو که بیشتر سیاسیه دربالاترین هم منتشرکنم مثل دنباله وخودنویس ولی متاسفانه دعوت نامه اون رو ندارم .ممکنه درتهیه این دعوت نامه به من کمک کنین؟مرسی و ممنون.مهران

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.