چهارشنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۸۹

من می خواهم به جهنم بروم / بهشت نمی خواهم / بهشت به ضرر من است،زور است؟!

همیشه نحوه تقسیم بندی بهشت و جهنم در اسلام مرا به فکر فرو برده است، خوب فکر کنید، در اسلام تمام گناهکاران به جهنم می روند، خوب این گناه کاران چه کسانی هستند ؟

مثلا جنیفر لوپز، جنیفر آنیستون ، ماریا کری، بریتنی اسپیرت و الی آخر به جهنم می روند.

تمام کسانی که کار خوب می کنند نیز به بهشت می روند، مثلا تمام خواهران بسیجی و خواهرانی که در حوزه علمیه درس می خوانند یا خدیجه یا فاطمه و امثالهم به بهشت می روند. شما تاکنون قیافه این خواهران بسیجی را دیده اید؟!

آخر آدم عاقل جنیفر لوپز را با آن باسن خوشگل ول می کند ، می رود به بهشت پیش یک سری دختر حزب اللهی که از سکس فقط این را می دانند که گناه اسـت؟!

من همین جا به صورت رسمی به خدا و پیغمبرش و علی (مسول حوض کوثر) و مهدی و الی آخر اعلام می کنم که من می خواهم به جهنم بروم، ضمنا" لعنت بر گور پدر و مادر آدم مردم آزاری که دیتابیس خدا را دستکاری کند و مرا به بهشت بیاندازد!!

ای خاک بر سر من اگر باسن جنیفر در جهنم را ول کنم و به بهشت بروم!

چند نمونه از عکس های دو گروه در زیر آورده شده است، باشد که پند گیرید!

۳ نظر:

  1. خدا وکیلی تو آخرشی ،جالب بود .

    پاسخحذف
  2. نه بابا
    زدي به جدول
    خدا قبلا فكر اينجاشو كرده بود
    تو قرآن جواب امثال تو رو داده
    لاتنفعكم اليوم انكم في العذاب مشتركون
    امروز مشترك بودن شما در عذاب نفعي برايتان ندارد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.