یکشنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۸۹

خامنه ای، ننگ بر تو باد که حرمت معلمی را نیز نگه نداشتی ؛ اعدام فرزاد بی گناه، به مانند کشتن ندا پایه رژیمت را سست تر از گذشته خواهد کرد./نمونه ای از

دنیا! نمونه ای از بالاترین حد آزادی که احمدی نژاد در نیویورک گفت را ببیند.

اشک امانم نمی دهد، فرزاد را نیز کشتند، به مانند کشته شدن ندا، کشته شدن او نیز جگر می سوزاند ، چه آنکه جرمش، تنها انسانیت او بود. اندکی بعد از روز معلم، رژیم خونخوار به معلمان زحمتکش ایران هدیه اش را داد.

کشته شدن فرزاد جواب من به طرفداران رژیم است که می گویند کشته شدن ندا فقط یک اتفاق ،بدون برنامه ریزی قبلی بوده است و تصور می کنند که این رژیم به صورت سازماندهی شده دست به آدم کشی نمی زند. خامنه ای جنایتکار و رژیم خونخوارش با قتل فرزاد نشان دادند که چگونه به صورت نظام یافته دست به جنایت و کشتن انسان های بی گناه می زند.

خون فرزاد نیز به مانند خون ندا پایه این رژیم خونخوار را می شکند، و بدرستی که فرزاد شهید راه آزادی است.

هر کس در این چند ساله با اسم فرزاد کمانگیر و پرونده او آشنا باشد، می داند که این پرونده یک اتهام بی پایه است.

جامعه ایران خصوصیات خاص خودش را دارد و یکی از این خصوصیات، احترام ویژه به معلم است. شاید در کمتر جامعه ای معلم احترامی معادل احترام جامعه ایران داشته باشد. شاید پر بی راه نباشد که بگوییم حتی پزشکان نیزدر ایران حرمت و احترام معلمان را ندارند. به عنوان مثال دینداران این جامعه به این حدیث از امام اول شیعیان اتکا می کنند که می گوید:(هرکسی یک کلمه به من بیاموزد، مرا بنده خود کرده است). شکسته شدن این احترام به این شکل(با کشتن معلمی بی گناه)، وارد کردن شوک به جامعه است و البته که نتیجه اش گریبانگیر رژیم خونخوار ج.ا. خواهد شد.

هر وقت ظلم و جور رژیم حاکم، دلم مرا به درد می آورد، هر زمان که وضع مردم ایران را با یک کشور مدرن مقایسه می کنم، چیزی در دلم می شکند، پشتم به لرزه در می آید، و آنگاه از استراتژی همیشگیم استفاده می کنم و به خودم دلداری می دهم و نهیب می زنم: هی ! این جبر تاریخ است واکنون این رژیم به مانند مغولان بر جامعه تو مستولی است ، مگر جامعه ما موفق نشد که مغولان را به زانو درآورد؟ عاقبت ما پیروزی بر این رژیم خونخوار است. این نهیب به من آرامش ،امید و اعتماد به نفس می دهد. ولی برخی موارد این استراتژی نیز دیگر کارگر نیست. و اکنون با کشته شدن فرزاد، یکی از آن زمان ها است، هیچ چیز مرا آرام نمی کند. چه جوابی باید به مادر فرزاد بدهیم؟ به شاگردان چشم به راهش چه باید بگوییم ؟ به نسل فردا چه باید بگوییم که نشستیم و نگاه کردیم که این جلادان خونخوار معلم بی گناه ما را بکشند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.