یکشنبه، فروردین ۲۹، ۱۳۸۹

دسیسه وزارت اطلاعات و حکم اعدام برای علیرضا قنبری؛ نهایت پستی و زبونی خامنه ای و نشانه ازهم پاشیدگی رژیم است

روزآنلاین گزارش کرده است که وزارت اطلاعات برای عبدالرضا قنبری معلم پاکدشتی،طی یک دسیسه کثیف، پرونده و مدارک ارتباط با مجاهدین را ساخته و بر اساس آن مدارک جعلی ، جنایتکار مشهور، قاضی صلواتی برای او حکم اعدام صادر کرده است

داستان از این قرار است که گویا وزارت افتضاحات، با جعل عنون سازمان مجاهدین خلق، با این معلم پاکدشتی ارتباط برقرار کرده است ، اول به او ایمیل می زنند و چون قنبری به آن ایمیل جواب نمی دهد، بعد از مدتی به نام مجاهدین خلق با او تماس می گیرند و از او می خواهند که برایشان فیلم از تجمعات تهیه کند. گویا معلم بیچاره نیز فیلمی نیم دقیقه ای به آدرسی که وزارت اطلاعات داده بوده است،ارسال کرده است و حال همین قاضی جنایت کار، بر اساس همین ارسال فیلم نیم دقیقه ای ، معلم 47 ساله را به اعدام محکوم کرده است، اتهام نیز محاربه از طریق ارتباط با گروه‌های معاند که از مصادیق این موضوع داشتن ایمیل‌های مشکوک و ارتباط با یکی از رسانه‌های تلویزیونی خارج از کشور"عنوان شده است. داستان به صورت مفصل از روزآنلاین

جدای از سبعیت و پستی نهفته در این روش، باید به این نکته توجه کرد که ارگان های اطلاعاتی در تمام دنیا، وظیفه صیانت از منافع ملی کشور و مبارزه با جاسوسی را به عهده دارند ، و سازمان های اینجنینی معمولا از افرادی باهوش و توانایی بالا تشکیل شده اند. اما در ایران ما ، این سازمان از ابله ترین و پست ترین افراد ممکنه تشکیل شده است که برای نیل به هدفشان از هر روش کثیفی استفاده می کنند
براستی رفتارهای اینجنینی از حد یک دیکتاتوری نیز پایین تر است، من قبلا در همین بلاگ بعد از گروگانگیری پدر درسا سبحانی نوشته بودم: آقای خامنه ای ، لااقل کلاس یک دیکتاتوری را حفظ کن ، چرا که گروگانگیری اینچنینی در شان یک دیکتاتوری هم نیست!! حال باید به وزارت افتضاحات گفت که رفتارهای اینچنینی ، در شان یک سازمان اطلاعاتی، حتی متعلق به یک رژیم دیکتاتوری نیست. این رفتارها را باید از مافیاهای مواد مخدر دید، نه یک ارگان دولتی
قبلا وزارت اطلاعات به شیوه قاتلین بالفطره، به شیوه ترور مخالفین را می کشت، اما گویا اینقدر کشور بی قانون شده است که دادگاه ها نیز به همکاری علنی و رسمی با آدم کش های وزارت اطلاعات رو آورده اند
البته که اینها همه نشان از فروپاشی قریب الوقع رژیم خونخوار جمهوری اسلامی است، چه آنکه در یک نظام مستحکم و پایدار -حتی دیکتاتوری-،رفتارهای (چیپ و بی کلاس) اینچنین را نمی بینم

تصویری از جنایتکار قسی القلب، قاضی صلواتی





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.