سه‌شنبه، فروردین ۰۳، ۱۳۸۹

آقای رضا پهلوی، شایسته است که بخشی از پول مردم ایران که در دست شماست ، خرج مبارزه با فیلتر شود




پیرو بیانیه اخیر آقای رضا پهلوی:
به نظر می رسد پدر شما ، ثروت هنگفتی برای شما به جا گذاشته است، آن پول ها متعلق به مردم ایران است.
به جای گرفتن ژست منجی برای مردم ایران، بخشی از ثروت هنگفتی که از پدر شما به ارث رسیده است را خرج مبارزه با فیلتر، احداث شبکه های تلویزونی، مبارزه با سانسور و گسترش آگاهی در داخل ایران کنید.
اینکه فقط حرف از مردم سالاری و حقوق بشر بزنید، اما نقض حقوق بشر در زمان پهلوی دوم(پدرتان) را محکوم نکنید ، برای شما هیچ اعتباری به همراه نمی آورد.
زمانی می توان شما را به عنوان یک سیاستمدار با شرف، به رسمیت شناخت، که اولا اتفاقات رخ داده در زمان پدرتان را محکوم کنید و دوما، از پول هایی که متعلق به مردم ایران است و نزد شماست، در راه آزادی مردم ایران استفاده کنید.
وگرنه به صرف حرف زدن از دموکراسی و حقوق بشر، شما را یک مدافع حقوق بشر نمی کند.
مانند این است که مثلا مجتبی خامنه ای بیاید و از حقوق بشر حرف بزند! باعث شرمساری و وهن مدافعان حقوق بشر است که او بخواهد از آنها طرفداری کند.
من نگران و یا دنبال آن پولهایی که نزد شما و خانواده شما است، نیستم، چرا که هر روز از عمر ما که در این رژیم خونخوار تلف می شود، بیش از کل آن پولها ارزش دارد. مشکل اینجاست که زمانی که شما می آیید و حرف از دموکراسی و حقوق بشر می زنید، گروهی از مردم بی سواد داخل ایران فکر می کنند که حقوق بشر و دموکراسی ختم می شود به اینکه شما بر سر قدرت برگردید و باز به یاد می اورند که چگونه مردم در قبل از انقلاب فقیر بودند و چگونه پدر محترم شما به غارت ایران و ریخت و پاش مشغول بودند! و این به ضرر روند مردم سالاری در ایران است.
لطفا یا سکوت کنید و یا اینکه شرافتمندانه وارد میدان شوید.
اگر نمی توانید شرافتمندانه وارد شوید، لااقل به مردم ایران ضرر نزنید و همان به لذت بردن از پولی که نزد شما است، بسنده کنید.
به قول معروف : ما راه به خیر تو امیدی نیست، شر مرسان!!

مطالب مشابه: 


۲ نظر:

  1. دقیقا موافقم !!1
    همانطور که این حرامزاده های جمهوری اسلامی از پول ملت برای سرکوب و کشتار و سانسور استفاده میکنن خارج کشوری ها که پول ملت دستشون هست باید با همان پول ها با جمهوری اسلامی مبارزه کنن ..

    پاسخحذف
  2. من یک جمهوری خواه هستم ، اما برای عقاید آقای رضا پهلوی احترام قائلم، شما دستتان به آن حرامیان غیر ایرانی نمیرسد ، چوبتان را بر سر ایشان میکوبید.تمام این آقازاده ها حسابهای میلیونی و شاید میلیاردی در بانک های خارجی انباشته اند ، شاید هم که آنها یار و غار های خودتانند،اموال و دارائی های محمد رضا پهلوی بطور عمده در بانکهای اروپا و امریکا بلوکه شد و آنها را قران قران به ایران به هزار منت برگرداندند، محض اطلاع شما

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.