جمعه، اسفند ۲۱، ۱۳۸۸

آیا بی خدایان پرخاش گر هستند و حرمت افراد دیندار را نگه نمی دارند؟ افراد خداناباور و روشنفکر در چه موضوعاتی حاضر به گذشت نیستند؟

اتهام اینکه افراد خداناباور، به عقاید افراد دیندار توهین می کنند، مانند این است که یک آدم کش در خیابان، زمانی که فربانیش مقاوت می کند، به پلیس زنگ بزند! افراد خداناباور و روشنفکر ، در برخی موارد متعصب هستند ، و برای یک سری چیزها ، حاضر به گذشت کردن نیستند، مانند برابری زن و مرد، آزادی، نژادپرستی، رفتار وحشیانه با حیوانات.

اینکه گفته شود افراد خداناباور به عقاید افراد مذهبی توهین می کنند، بی انصافی است، چگونه عقاید افراد مذهبی اجازه دارد، دنیا را به نابودی بکشاند، اما افراد خداناباور ، حتی حق بیان عقیده خود را نداشته باشند؟!

پت کاندل در این ویدیو به این موضوع می پردازد،و من نیز آنرا ترجمه کرده ام که می توانید با زیرنویس فارسی در اینجا ببینید:

۲ نظر:

  1. سپاس فراوان برای وقتی که میگذارید . روشنگری می کنید.بسیا ربسیار ممنونم.از نوشته هایتان بسیار لذت بردم مخصوصا در مورد برده داری در اسلام.برای توضیح به افراد مسلمان بسیار ضروری هستند.به راهتان ادامه دهید که کاملا درست می گویید.
    موفق باشید

    پاسخحذف
  2. We have tolerated all the religious people who have been telling us what is right or wrong and have forced their views on us. They think we have no values or principles. We hear it from everyone, Moslems, Christians and the like. Religion has destroyed humanity and civilizations. Look at the Mayans, Incas, Aztecs and see what the missionaries have did to them. Look how religion has kept the middle east so backwards and they know nothing but war. The reason why we have so much problem in the middle east is mainly due to the fact that all the Abrahamic religions were born there, and their non-sense has left us empty handed. Even with all its problems, I allow people to worship whatever they want and I believe I should also have the right not to believe in anything.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.