سه‌شنبه، بهمن ۲۷، ۱۳۸۸

بدینوسیله من پیامبری خود را به شما اعلام می کنم، به دین من بگروید ، همانا که رستگاری شما در پیروی از من است

امروز مثل هر چهل روز گذشته برای عبادت به غار نزدیک منزلم رفته بودم. اتفاق عجیبی رخ داد. شیی نورانی با سرعت سیصد کیلومتر ناگاه ظاهر شد و به سرعت از کنار من رد شد.[1] من خودم را به دیواره غار چسبانیده بودم تا آن موجود دراز از کنارم رد شد.بسیار ترسیده بودم. وقتی آن موجود از کنارم رد شد، من را حالتی شبیه خلسه فرا گرفت.[2] در حالت خلسه، فرشته خدا ، جبرییل بر من نازل شد و گفت خدا مرا به پیامبری برگزیده است.

پس ای بندگان خدا، ایمان بیاورید به خداوند و رسالت من و به دین من بگروید. کتاب مقدس من معجزه من است و (تفورت) نام دارد. این اولین پاره از تفورت است:

قسم به شپش و تو چه می دانی که شپش کجاست؟ که در بین موهای محمود است (١) قسم به کک و محل زندگی کک. البته که کک در تنبان خامنه ای است(٢)این سوره یکم از کتابی است که در درستی آن هیچ شکی نیستف (٤) و ما این کتاب را برای هدایت بلاگرهایی نازل کردیم که به غیب ایمان می آورند (٥) نماز را به پا می دارند و به وبلاگ پیامبر من لینک می دهند و در بالاترین به او رای های مثبت فراوان می دهند. آنانکه به لطف خدا سعادت رستگاری دارند (٦) و آنانکه رای منفی می دهند ، به درستی که نیرنگ باز هستند (٧) غافلند که جز به خویشتن نیرنگ نمی زنند. در دلهای آنها مرضی است و خدا نیز به مرض آنان خواهد افزود و در بالاترین انرژی آنها فرتی (!) تمام خواهد شد (٨)

فسادگرانی که چون با آنان بحث می کنی ، می گویند که ما اصلاح طلب مذهبی هستیم (٩) و همانا فسادگرانی بیش نیستند،آنان فکر می کنند که ما از قلب آنها آگاه نیستیم(١٠) آنان عمدا" می خواهند به جهنم بروند تا با آنجلی جولی و ماریا کری و جنیفر لوپز محشور شوند،(١١) ای پیامبر، به آنها بگو که خدا بهتر از شما از مکر شما آگاه است، ما در جهنم بخش های متعدد آفریدیم و هرگز نخواهیم گذاشت دست شما به باسن جنیفر برسد. (١٢)

پاورقی:

1 :گویا برنامه حرکت قطارها عوض شده است، معمولا این ساعتی که من برای عبادت به غار موصوف می رفتم ، قطار از اینجا نمی گذشت.

2: البته بگویم که قرص های بیماری صرعم را مدتی است که نخورده ام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.