دوشنبه، دی ۲۸، ۱۳۸۸

چرا در مرداد ماه گذشته نماینده ایران به اعراب قول داد که در آرم مدال بازی ها از نام خلیج فارس استفاده نکند؟

چرا در مرداد ماه گذشته نماینده ایران به اعراب قول داد که در آرم مدال بازی ها از نام خلیج فارس استفاده نکند؟

این لینک در بالاترین ببینید، به صورت مستند نشام می دهد که در مرداد ماه نماینده ایران به اعراب قول داده است که از نام خلیج فارس در بازی های کشورهای اسلامی در ایران استفاده نکنند. نماینده ایران می دانسته که این کار عملی نیست و مردم ایران این کار را تحمل نخواهند کرد. اما چرا این قول را داده است؟

دلیلش خیلی ساده است، آن موقع فقط حدود چهل میلیاردتومان از بودجه در نظر گرفته شده به بازی ها به سازمان تربیت بدنی داده شده بود و مبلغ اصلی باقی مانده بوده است. به دلیل اینکه به ساخت و آماده سازی محل بازی ها و دیگر امکانات لازمه ، همه تحت نظارت پسر علی آبادی انجام شده بود،و او تمام پیمانکاران را خودش انتخاب کرده بود ، با همه پیمانکاران زد و بند کرده بود. البته که باید پیمانکاران مذکور از سازمان پولشان را می گرفتند که به پسر علی آبادی کمسیون مربوطه را بدهند، لذا به نفعشان بوده که این روند تا انتها ادامه یابد.

اگر یادتان باشد در اردیبهشت گذشته پسر علی آبادی را به همین دلیل (گرفتن پورسانت از پیمانکاران) بازداشت کردند، اما با دخالت شخص احمدی نژاد آزاد شد.به نقل از روز آن لاین

احمدی نژاد و تیمش سازمان مدیریت و برنامه ریزی(به عنوان مهمترین سازمان نظارتی و برنامه ریزی کشور) را منحل کردند تا بتوانند دزدی های اینچنینی را راحتتر انجام دهند. خیلی ساده انگارانه است اگر تصور کنیم دزدانی مانند احمدی نژاد و تیمش حاضر به رها کردن قدرت هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.