یکشنبه، دی ۲۷، ۱۳۸۸

می دانید مشکل مسلمانان تندرو و رادیکال چیست؟

یکی از کابران بالاترین یک لینکی را گذاشته و مطلبی را به طنز در رابطه با ابراهیم بیان کرده است، در جواب او کابران مذهبی شروع به فحش و ناسزا کرده اند.

اینجا خطابم به مسلمانان تندرو است:

سر خود را در برف فرو کرده اند، یک سری تخیلات به عنوان عقیده و دین برای خود تعریف کرده اند، بر اساس همان عقاید و افکار دنیایی را که متعلق به همه مردم است ، به لجن می کشند و بعد اگر کسی بیاید کوچکترین انتقادی از عقاید شما بکند ، ملحد است ، خودش باید کشته شود، زنش به کنیزی برده شود، خواهر و مادرش باید فحش بخورند!

(در فحش هایی که سیگار به نیکو داد، این رفتار را به وضوح می بینم، چه آنکه نیکو حتی یک ذره هم از دایره ادب ونزاکت در مقابل سیگار خارج نشد)

حاضر نیستید کمی فکر کنید که این عقاید شما است که دنیای و ایران ما را به این وضع فجیع درآورده است و ما حق داریم راجع به این عقاید اظهار نظر کنیم.

از آن گذشته ، آیا خود شما اگر کسی عقیده اش چیز دیگری باشد ، مگر چوب در آستینش نمی کنید؟! مگر پیامبر شما بت های قبیله قریش را نشکست ؟! آیا آن موقع به مقدسات اعراب آن زمان توهین نشد؟

مگر طبق همین اسلام شما من اگر بت پرست باشم یا کافر باشم ، شمای مسلمان حق ندارید که مرا به بردگی ببرید ؟ در منظر شما ، یک انسان کافر به صرف داشتن یک عقیده خاص از حقوق انسانی ساقط می شود، یعنی اوج بی احترامی به عقیده طرف. ولی بعد اگر کسی کوچکترین شکی به مقدسات شما کرد، سزایش مرگ و توهین است!

۹ نظر:

  1. نیکو واقعاً کثافت نوشته بود و اسمشو گذاشته بود طنز، سیگار هم به روش طنز خود نیکو ازش پرسید مادرش کازینوییه یا طرز آدم ازدواج کرده که نتیجه تربیت بچه اش شده این. نیکو کمترین سوادی از دین نداشت، حتی نمیدونست ابراهیم اسماعیل و مادرش روی در نوزادی اسماعیل به امر خدا به صحرای مکه برد و جریان چاه زمزم برای هرکس که علمی‌ از الفبای تاریخ ادیان داشت باشد آشکار است. نیکو کثافت خورد که به ابراهیم پدر نسلها توهین کرد.... سواد شما هم نیکوتر از نیکو نیست، بتهای قریش وقتی شکسته شد که شکست خوردند و به آرزوی قتل عام مسلمانان و نابودی اسلام نرسیدند، اونا که خدا بودند، باید مثل جریان اصحاب فیل از خود دفاع میکردند، شما هم نترس عزیزم، ... زیادی نخوری کسی‌ برده ت نمی کنه، ولی اگه دشمنی کنی‌ دیگه وسط دعوا کسی‌ حلوا پخش نمی کنه

    پاسخحذف
  2. من با دیدن این افراد خرافه پرست و متحجر ، به فردای ایران شک می کنم ... اینا خودشون بدترین دیکتاتورهان .
    تا وقتی واژه مقدس برای این موهومات وجود داره ، وضع ما همینه و بد تر از اینه .
    مگه این مسلمونا به اعتقادات اجداد ما که یکتاپرست هم بودن ، احترام گذاشتن ؟

    پاسخحذف
  3. ببینین من مناظری قنبری با سلیمی نمین رو خوندم/ قنبری یه چیز خوب گفت اینکه فرهنگ ایرانیا اینجوری هست که یا سفید یا سیاه/ خاکستری معنی نداره//
    دوستان چه مسلمان چه لائیک: تعصب مارو اینجا کشوند/ نه دین داری و بی دینی...
    نمیدونم نیکو چی نوشت ولی یه چیزایی رو نباید طنز گرفت/ اگه به عقاید بغل دستیت احترام نذاری اون هم به عقایدت احترام نمیذاره/ در این صورت چی میشه؟ جنگ/
    البته اینا توی جنبش سبز یا اصلا" هر جایی نباید تضاد به حساب بیا این تکثر هست/ پس تعصب نداشته باشیم چه در خدا داری چه بی دینی/ و احترام هم رو نگه داریم/
    یه چیزم راجع به استدلال های گمنام:.............. اصلا" خوب نگفتی

    پاسخحذف
  4. من روزی 300 بار به خدا و پیامبرانش فحش میدم پس این اصحاب فیل کی میان.

    پاسخحذف
  5. گمنام عزیز. خیلی خوب نوشتی. اینها خودشان هر کثافتی درباره عقاید دیگران می نویسند بعد می گویند به عقاید خودشان که 1500 سال است دنیا را به آتش کشیده توهین نکنید. خودشان هم در پس ذهنشان می دانند عقایدشان پایه و اساس درستی ندارد و از به لرزه افتادن آن می ترسند.

    پاسخحذف
  6. به زودی مردانی از سرزمین پارس اسلام را به زباله دانی تاریخ خواهند فرستاد.

    پاسخحذف
  7. خدایی که صد هزارتا اسم انچنانی برای خود انتخاب کرده است انسانها را از طریق فرمان به کشتن بچه هایشان ازمایش می کند .یا خدا خیلی هیولا است یا ابراهیم دیوانه بوده است. یه همسایه هم ما داشتیم 2 تا از بچه هاشو سر برید می گفتند دیوانه شده است من میگم شاید خدا می خواسته امتحانش کنه ایندفعه سخت تر گرفته

    پاسخحذف
  8. سلام دوست گرامی
    مطلب شما را مرور کردم و فکر می کنم که بی انصافی می کنید . اگر شما حزب اللهی نیستید و باصطلاح تندرو نبوده بلکه کندرو هستید ، کس زنت به کیر بنده و اما اگر تندرو هستید کیر بنده به کس زن شما
    اگر گفتید فرق این دو گزینه چیست؟
    ضمناًهمین الان به سلامتی جنابعالی چسیدم

    پاسخحذف
  9. Man az tarafe khodam baraye shoma ehteram mizaram va marataban barat miCHOSAM. chon energi geran ast lotfan sarfejooee kon va begzar Nikoo ham garm shavad.albate Nikoo dishab ta sobh dar baghale man bood va barash CHOSIDAM.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.