پنجشنبه، دی ۲۴، ۱۳۸۸

احمدی نژاد، ای کاش بخشی از کمک هایت حزب الله تروریست را به مردم هاییتی می کردی

زلزله ای هفت ریشتری هاییتی، این کشور فقیر را در هم کوبیده است، فاجعه و شدت زلزله آنقدر زیاد بوده است که هنوز آمار دقیقی از حجم خسارات وارده در دست نیست. کشته شده ها بین ده ها تا چند صدهزار نفر تخمین زده می شوند. بیش از سه میلیون از جمعیت نه میلیون نفری هاییتی از زلزله فوق آسیب دیده اند. (گزارش بی بی سی)

هنگام زلزه بم مردم دنیا، هموطنان مصیبت زده ما را فراموش نکرد، الان وقت بازپرداخت است. از کشوری مانند ایران که مردمی انسان دوست دارد و درد و مصیبت ناشی از زلزله را بارها دیده است و از طرفی نیز درآمد مستقیم و عظیمی از نفت و گاز دارد، انتظار می رفت که برای کمک به این کشور فقیر پیشقدم شود، افسوس که حاکمان کنونی ایران نماینده مردم ایران نیستند و طبیعتا نیز احساسات مردم ایران را نمایندگی نمی کنند.

ای کاش اندکی از کمک هایی که به حماس و حزب الله می شد تا صرف گسترش خشونت شود، به صورت کمک فوری برای مردم مصیبت زده هاییتی فرستاده می شد. داغ بم و کشته های آن زلزله دردناک بر دل ما است، محبت مردم دنیا را نیز فراموش نمی کنیم، ای کاش در ایران دمکراسی بود تا رژیم حاکم به نمایندگی از مردم ایران نشان می داد که مردم ایران نیز مانند بقیه مردم دنیا غمگین مردم فقیر و مصیبت زده هایتی هستند .






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.