شنبه، آبان ۲۳، ۱۳۸۸

مراجع عظیم الشان در جواب استفتتا من (فاکرمن بودن) را مجاز دانستند



ابتدا این را بگویم که این سوالها با قضیه صیغه کاملا فرق می کند ، سه نفر از چهار مرجع گفته اند که پرداخت پول توسط زن به مرد اشکالی ندارد. این شکل داستان کلا با موضوع صیغه فرق دارد .

چرا که همیشه روحانیون در توجیه وجود صیغه در تشیع گفته اند که این همان ازدواج است و جوهره آن همان ازدواج است. اما در این مورد من از همان ابتدا گفته ام که هدف از این ارتباط جنسی دریافت پول است و نه ازدواج. این دریافت پول دقیقا همان کاری است که یک زن فاحشه می کند و به خاطر دریافت آن پول به مرگ محکوم می شود. مقصود من از این سوال از مراجع این بوده که نشان بدهم تفاوت برخورد بین زن و مرد در اسلام وجود دارد .

اصولا مساله اینجاست که موضوع ازدواج از نظر اسلام به شکل زیر است :

زن اندام جنسی اش را در اختیار مرد قرار می دهد و مرد در قبال آن مهریه و نفقه پرداخت می کند. این دیدگاه و ساختار باعث شده که زن به شکل یک کالا در بیاید.

در این فتوا از مراجع پرسیده ام که آیا می توانم در قبال دریافت پول، با زنان سکس داشته باشم!؟ 
این دقیقا همان فاحشگی است، اما برای مردان...! و صد البته که مراجع تقلید این عمل را مجاز و حلال دانسته اند.


بشتابید ، غفلط موجب پشیمانی است ، بشتابید برای ترویج اسلام ، و در یک کلام :
باغت آباد شه انگورررررری !
من از مراجع تقلید استفتا کرده بودم و از آنها پرسیدم که من در کشور سویس هستم و اینجا مراکزی هستند که مردها را به زنان معرفی می کنند و من می توانم در ازا۽ برقراری رابطه جنسی با آن زنان ، پول دریافت کنم. آیا این پول حلال است ؟آیا این رابطه از نظر شرعی مشکل ندارد؟
همانطوری که همه می دانند این شغل ، شغل شریف فاحشگی است برای مردان و به مردانی که به این کار مشغول هستند می گویند : فاکر من. همانطوری که یک زن می تواند فاحشه باشد و در ازا دریافت پول با کسی ارتباط جنسی برقرار کند ، مردانی نیز هستند که در ازا دریافت پول با زن های مجرد که نیاز جنسی دارند ، ارتباط برقرار می کنند و در اروپا این موضوع عجیبی نیست.

حضرت آیت الله فاضل لنکرانی (اینجا) و آیت الله العظمی صادق روحانی (اینجا)، آیت الله العظمی سیستانی(اینجا)وآیت الله مکارم (اینجا)به استفتا من جواب داده و این پول را حلال اعلام کرده و این رابطه را نیز شرعی دانسته اند.(استفتاهای فوق در پست قبلی گذاشته ام ، وقتی متن رو خواندید ، کپی فتواها را نیز خواهید دید)

اما چند سوال مطرح است:

اول – مراجع عظیم الشان ، چرا اگر یک زن با چند مرد در ارتباط باشد ، به جرم فاحشه بودن اعدام می شود(مانند عاطفه شانزده ساله در شمال ایران اینجا و اینجا و اینجا ) ، اما این کار برای مردان حلال است ، این تناقض را چگونه توجیه می کنید ؟

لابد خواهید گفت اگر مرد فاحشه باشد و در اثر این ارتباط زن حامله شود ، طفل حاصل پدرش مشخص است و مادرش هم مشخص است . اما اگر در این رابطه زن فاحشه باشد و زن حامله شود، پدر فرزند معلوم نخواهد بود. من در جواب به شما می گویم که به کمک علم ژنتیک خیلی راحت می توان فهمید که پدر طفل کدام است. آن زمان اعراب جاهلی بود که نمی شد فهمید ، الان خیلی راحت می شود پدر را مشخص کرد. مگر نمی گویید که دین اسلام دین کاملی است و برای همه زمان ها آمده است ؟این چه جور دینی است که اینهمه نقصان و تناقض و بی عدالتی در آن است ؟!
من نوعی به حکم مرجع تقلید و به صورت کاملا شرعی الان می توانم بروم و با صدها زن ارتباط جنسی برقرار کنم و هیچ گناهی نیز بر من نوشته نخواهد شد ، اما اگر یک دختر معلول ذهنی مورد سو استفاده قرار گیرد ، باید اعدام شود!

طبق همین منطق است که در بازداشت گاه های رژیم به دختران آزادی خواه و شجاع ما تجاوز می شود و مراجع عظیم الشان ککشان نمی گزد.

دوم – آیا من در صورتی که به یک فاکر من کامل تبدیل شدم و درآمد خوبی به دست آوردم ، باید خمس و زکات این درآمد را به شما مراجع عظیم الشان تقدیم کنم ؟! به قول آخوند مذکور در شهر قصه : خمس و زکاتش رو بده حلاله !! یعنی می خواهید بفرمایید که کمسیون این پول را باید به شما پرداخت کنم دیگر؟! خوب ، سگ تو ضرر ، باشد ، اگر فاکر من شدم ، سهم شما را نیز خواهم داد ، اما اگر ممکن است بفرمایید که شما چه در این معامله چه نقشی را ایفا کرده اید که الان سهم می خواهید ؟! آیا شما مکان را فراهم کردید یا طرف معامله را معرفی کرده اید !؟

وقتی کسی در یک رابطه فاحشگی ؛ اینگونه غیر منصفانه عمل می کند ، وای به روز که حکومت یک کشور به اختیار آنها بیفتد. 














۶ نظر:

  1. ایمیل من برای من فوروارد کن تا مطمئن شم که این تصاویر ساختگی نیست والا مادر آدم فتنه گر و دروغگو:
    sedamin@gmail.com
    با ارادت

    پاسخحذف
  2. واقعا شما نمیدانستید که صیغه کردن زن بی شوهر حلال است ؟ شما در استفتاء خود گفتید که صیغه میکنید ؟ پس موضوع تازه ای را نشان ندادید و جالب آنکه یکی از آنها به صراحت از بی شوهر بودن و نیز گذشتن عده سخن گفته است !

    پاسخحذف
  3. چه برداشت های مسخره ای کردی
    آخه بدبخت میخواستی همین متنی که اینجا نوشتی را ارسال کنی
    تو گفتی اونجا صیغه میکنی
    خب خره
    وقتی صیغه کنی دیگه زنته
    فاحشه کسیه که بدون صیغه به همه میده
    بعدشم اونا نگفتن که برو هر گهی میخوای بخور که
    به چیزی که گفتن دقت کن
    میدونی چرا بهت فحش دادم؟
    چون الاغ
    میدونم اینا را میدونی
    منم یکی عین خودت یه لجباز که زورکی میخواد دیگران را بده کنه تا خودش خوب جلوه بشه

    پاسخحذف
  4. duste aziz, be in kamnet ah negah kon chegadr ma der ebhame in din zendegi mikonim bidar kerdene kesi ke khabe khali asan hast vali bidar kerdene kesi ke khodesh ro bekhab zade geyre mokene melete ma khodesho zade be khab

    پاسخحذف
  5. ای خواهرتو گاییدم که مثل سگ دروغ میگی کس کش زن جنده مگه خودت نگفتی صیغه میکنی ؟ ها؟ دیوس زنتو گاییدم کس کش پدر حرومزاده دروغگو

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.