جمعه، خرداد ۱۴، ۱۳۹۵

واحد اندازه گیری دیاثت، خمینی است، اما چون واحد بزرگی است، معمولا با پیشوند پیکو استفاده می شود! مثلا می گویند رفسنجانی هژده پیکو خمینی دیاثت دارد!

واحد اندازه گیری دیاثت، خمینی است، اما چون واحد بزرگی است، معمولا با پیشوند پیکو استفاده می شود! مثلا می گویند رفسنجانی هژده پیکو خمینی دیاثت دارد!

یکم) اگر خاطرتان باشد، آیت الله جوادی آملی، در دیدار با معاون روحانی گفته بود: « سانی که راه نفوذ بیگانگان را در فضای اقتصادی و یا سیاسی به‌روی کشور می‌گشایند از غیرت اقتصادی و یا سیاسی برخوردار نبوده و دیوث هستند.»

دوم) این چند روزه اخباری به بیرون درز کرده، یعنی بی بی سی منتشر کرده، که نشان می دهد خمینی قبل از اینکه انقلابش پیروز شود، با آمریکایی ها در تماس بوده، و حتی خواستار حضور آمریکایی ها در ایران بوده است.

سوم) پرسش اینجاست، آیا با تعریف حضرت آیت الله جوادی آملی، آیا آیت الله خمینی نیز دیاثت سیاسی داشته اند؟! تکلیف نفوذ گسترده چین و روسیه در زمان زمامداری خامنه ای چه می شود؟!

چهار) ذکر این نکته ضروری است،  اصولا واحد دیاثت سیاسی، خمینی است..! یعنی مثلا می گویند سه خمینی دیاثت! اما چون واحد خیلی خیلی بزرگی است، معمولا با پیکو استفاده می شود...! مثلا گفته می شود رفسنجانی هژده پیکو خمینی دیاثت دارد...!




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.