شنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۹۵

قبل از انقلاب، بی بی سی در اختیار خمینی بود و بعد از انقلاب نیز رسانه های غربی در اختیار اصلاح طلبان ها هستند!

قبل از انقلاب، بی بی سی در اختیار خمینی بود و بعد از انقلاب نیز رسانه های غربی در اختیار اصلاح طلبان ها هستند...!
_____________
مهمترین خیانتی که به جنبش آزادی خواهی ایران در این پانزده ساله اخیر شد این بود که غربی ها، به روزنامه نگاران وابسته به اصلاح طلبان هم پول دادند و هم رسانه های فارسی زبان معتبر را در اختیارشان گذاشتند.
--------
مساله فقط کمک مالی به رسانه های وابسته به اصلاح طلبان نیست، یا حتی مساله این نیست که فلان رسانه به صورت انحصاری در اختیارشان واقع شد، بلکه مساله عمیق تر از این حرفها است...!
--------
نام برخی از این رسانه ها، مترادف با جهان آزاد و روزنامه نگاری حرفه ای بوده است، مثلا بی بی سی یا دویچه وله.
----------
حال به یاد بیاورید که این رسانه ها شدند بوق انحصاری اصلاح طلبان.
----
چیزی که می خواهم بگویم این است:
اصلاح طلبان، خودشان نه اعتبار سیاسی داشتند و نه با دانش روزنامه نگاری و خبرنگاری آشنا بودند، و نه شرافت این را داشتند که استانداردهای مرسوم خبرنگاری را رعایت کنند.
خیلی از اینها وقتی از ایران خارج شدند، اگر حمایت این رسانه های معتبر نبود، مردم ایران به آنها توجهی نمی کردند.
اما این اصلاح طلبان، از اعتبار بی بی سی و دیگر رسانه های آزاد، استفاده کردن و خود را به اصطلاح «جا انداختند».
یک فرد بی خبر از همه جا را در نظر بگیرید، وقتی فلان روزنامه نگار وابسته به اصلاح طلبان در در بی بی سی یا صدای آمریکا می بیند، با خود می گوید این رسانه ها که دیگر آزاد هستند، این رسانه ها دیگر دروغ نمی گویند....، غافل از اینکه فلان اصلاح طلب وابسته به رژیم، که در حالت عادی و در یک کشور دمکراتیک، کسی باقالی هم بار او نمی کند (!)، شده مفسر و جهت دهنده به بی بی سی و یا صدای آمریکا...!
----------
مساله این نیست که اصلاح طلبان از دولت آمریکا و پول رفسنجانی استفاده کردند و خودشان را جا انداختند، بلکه مساله و مشکل اعتباری است که غربی ها به این اصلاح طلب ها دادند..
---------------------
من همیشه می گویم، وای به روزی که این رژیم کله پا شود و آرشیوهای وزارت اطلاعات بیرون بیاید...
--------------------
اگر قبل از انقلاب، همین بی بی سی تبدیل شده بود به رسانه انحصاری خمینی، در این پانزده سال نیز خیانت بی بی سی فارسی ادامه یافت و اینبار شد تریبون اصلاح طلبان...!
1111

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.