یکشنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۹۵

براستی، آیا کشتن بهنود زیر مشت و لگد، مجازاتش باید شبیه به جرم بی احترامی به رهبر باشد؟!

براستی، آیا کشتن بهنود زیر مشت و لگد، مجازاتش باید شبیه به جرم بی احترامی به رهبر باشد؟!
____________
بسیجی ها خودشان گفته اند اینقدر بهنود رمضانی را کتک زده اند تا او کشته شده، بعد «بیدادگاه» خامنه ای، اتهام آنها را از قتل عمد به شبه عمد، تغییر داده است و بسیجی ها را به سه سال زندان محکوم کرده است...! این در حالی است که طبق قوانین کنونی ج.ا.، بی احترامی به رهبر، دو سال زندان دارد.
به دیگر عبارت، اگر چند بسیجی در وسط شهر، به یک دانشجو حمله کنند، و او را به حد مرگ کتک بزنند، و داد ملت در آید، و همه اعتراض کنند، آنوقت یک دادگاه فرمایشی تشکیل می دهند، و مجازاتی شبیه مجازات به توهین به رهبر را برای آن بسیجی ها در نظر می گیرند...!!
__________
بنا به گزارش ها: سه بسیجی متهم به قتل بهنود رمضانی از قربانیان حوادث سال ۸۸، در شعبه پنج دادگاه نظامی یک تهران به اتهام «قتل شبه عمد» به سه سال زندان و پرداخت دیه محکوم شده‌اند/ با وجود «صدور کیفر خواست قتل عمد از سوی آقای مرادی بازپرس شعبه ۱۱ مجتمع قضایی نیروهای مسلح»، «اعتراف متهمان به ضرب و شتم» و «گواهی شاهدان عینی»، شعبه ۵ دادگاه نظامی «طی کمیسیونی» اتهام قتل عمد را به «شبه عمد» تغییر داده است.
_________________
مزار بهنود رمضانی
بهنود رمضانی، بسیجی، دادگاه، سازمان قضایی نیروهای مسلح، توهین به رهبر، وبلاگ گمنامیان
قاتل ندا را فراموش نکنیم
11

۷ نظر:

  1. بهتره تو بمیری کسکش مادرجنده کیر تو کس زن خودت ورهبر جاکشت

    پاسخحذف
  2. این اقای راوندی که نظر دادن و گفتند بمیر نتبجه اینه که مطالب وبلاگ شما خواننده ی خاصی داره که دائم وبلاگ شما رو مطالعه میکنن و جوابی ندارن جز اینکه دعای مرگ کسی را کنن اما سالهاست که دعا میکنن مرگ بر ضد ولایت فقیه اما آیا تعداد منتفدین نظریه ولایت فقیه بیشتر شده یا کمتر؟

    پاسخحذف
  3. سوال و جواب از اصحاب ولایت در زمینه اعتراف گیری از ضد ولابت فقیه.
    اعتراف گیری به هر شکلی جایز است، و تجاوز جنسی به او نیز مشکلی ندارد. به نحوی که اگر زن باشد هم از فرج هم از دوبر ولی بهتر است کسی در محل حضور نداشته باشد و اگر مرد باشد، بهتر است در حضور دیگر بازجویان دخول صورت گیرد. اگر جوان باشد و از این رابطه خوشش بیاید، بهتر است دیگر این رابطه صورت نگیرد. اگر زن باشد و محکوم به اعدام، برای بازجو به اندازه حج تمتع و اگر محکوم به اعدام نباشد، برای بازجو به اندازه زیارت کربلا صواب دارد و به همان اندازه برای زن گناه دارد. اگر زن حامله شود و بچه بدنیا بیاید. کودک حرامزاده است. واگر بازجو طفل را به گردن بگیرد، کودک شیعه اثنی عشری است.
    حال با این تفاصیل شما فکر میکنید، حکمی در حد و اندازه توهین به رهبر انقلاب کم است؟

    پاسخحذف
  4. اردنــــگی جانانه ارتش مـــــقتدر تـــرکیه به زالــوی مسلمان تروریست "رجب اردوغان"

    دوستان احتمال زیاد دارد که ارتش آمریکا به رهبری حسین اوباما ، تلاشهای مردم و ارتش قهرمان را زیر سوال ببرد. ترکیه متحد کلیدی آمریکا است و کاخ سفید همکنون دلپیچه وحشناکی گرفته که چه کنند. پایگاههای آمریکا در ترکیه است و پنتاگون نگران ارتش آمریکا در ترکیه است و اصلا علاقه ای به همکاری با ارتش ترکیه در مورد سرنگونی دولت ندارد و اوباما بی لیاقت ممکن است مثل سال 88 در ایران به حمایت از دولت تروریست اسلامی اردغان بپردازد.
    مردم ترکیه را تنها نگذاریم ....

    پاسخحذف
  5. بعد از این همه سال این مرد که قاتل هست الان چکار میکنه؟ خبری ازش دارین؟ شاید ریشش رو زده و فکر میکنم یه جای دور افتاده داره با خانوادش زندگی میکنه و خب کارشم باید همونجا باشه ولی اینا همش گمانه زنی هست

    پاسخحذف
  6. جوانهای مملکت رو دارن تار و مار می کنن پول مملکت رو به یغما می برن بعدا یه عده احمق میگن افرین به کسانی که میرن سوریه می جنگن. یعنی اینقدر احمقن که نمی فهمن به خانواده هر کشته شده دویست میلیون پول ملت رو میدن. اصلا حق چنین کاری رو ندارن که ایران رو قاطی مشکلات همه کشورها کنن بلکه درستش اینه که در مرزها نیروهای اماده باش بذارن

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.