جمعه، مهر ۱۷، ۱۳۹۴

آقای خامنه ای، کلاهت را بالاتر بگذار! این که موشک روسی نیست، انشالله گربه است...!

نکته اول/ سخنان پوتین (به نقل از رسانه های حکومتی ایران): آمریکا قادر است در سیاره مریخ آب مشاهده کند، اما نمیتواند مقرهای داعش را ببیند!

نکته دوم/ چهار موشک کروز روسیه به دلیل بروز اختلال در عملکردشان به جای سوریه در خاک ایران فرود آمده‌اند!!

نکته سوم/ آقای پوتین، باز دمت گرم که کشور را فقط اشتباه گرفته اید، و به جای سوریه، به ایران موشک زده اید!!! اگر قاره را اشتباه گرفته بودید که الان جنگ جهانی راه انداخته بودید!!

نکته چهارم/ اگر چند سرباز انگلیسی نزدیک مرز ایران باشند (تازه مرز را هم رد نکنند) مقامات رژیم آنها را گروگان می گیرند و آبرو ریزی بین المللی راه می اندازند، اما «برادر پوتین» با آن چشم های چپش (!) اجازه دارد تا به خاک ایران موشک بیاندازد! و مقامات رژیم هم می گویند انشاالله گربه است!!

نکته پنجم/ آقای خامنه ای، به پادشاهان قاجار از بی غیرتی «سور» زده است...!! 




۶ نظر:

  1. حکومت اسلامی به پایان راه خود رسیده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. " شاه ژاندارم منطقه"
      تهمت فرانسویان به شاه

      حذف
  2. اگر این خبر راست بود٬همان خبرگزاریهاکه شما ازآنها نقل خبر کردید٬همین خبر را با عکس و تفسیروساعت دقیق و محل اصابت موشک منتشر میکردند٬حالا اگر رژیم جمهوری اسلامی جنایتکار و آدمکشه دلیل نمیشه که اراجیف و دروغهای خبرگزاریهایی را که حامیان کشورهای سازنده داعش و دیگر گروهای تروریست هستند باورکنید.آمریکاو دیگر کشورهای اروپایی از اینکه روسیه(بخاطر منافعش)مقرهای داعش را بمباران میکندناراحتند٬چون روی این گروهای تروریست برای ناامنی منطقه سرمایه گذاری کرده اند

    پاسخحذف
  3. آخه کسی نیست به اینا بگه که موشکه. نه گربه موشک بشمار ببین چند بهشت موووووووووووووشک امضاء ناشناس 6902

    پاسخحذف
  4. سلام برای دیدن جنایات اسلام و رژیم آدم کش جمهوری اسلام به سایت ما سر بزنید
    https://antiislamsite.wordpress.com

    پاسخحذف
  5. درود بر شما دوست عزیز
    مطلبت کاملا درسته
    من این خبر رو توی منابع معتبر هم دیدم ولی آخوندهای ایران مثل همیشه منکر واقعیت میشن

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.