پنجشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۴

زمانی که یک رژیم دیکتاتوری برای سرکوب، اصول و خطوط قرمز خود را زیر پا می گذارد، در لبه سرنگونی قرار دارد!


زمانی که یک رژیم دیکتاتوری برای سرکوب، اصول و خطوط قرمز خود را زیر پا می گذارد، در لبه سرنگونی قرار دارد!
دوازده تن از طرفداران آقای طاهری (حلقه عرفان) که به قم رفته بودند و در آرامگاه معصومه (خواهر یکی از امامان شیعه) که مکان مقدسی برای شیعیان  وخصوصا رژیم جمهوری اسلامی تحصن کرده بودند، به شیوه ای غیر انسانی و وحشیانه ای بازداشته شده اند.
هرانا نام برخی از افراد بازداشت شده را به شرح ذیل عنوان کرده است: نعیمه تقوی، مهناز فرهاد، عظیمه سپهری، آرزو مقدم سپهر، ثریا عهدی، نعیمه عهدی، آرزو عهدی، هایده درخشانی، محمود امین، آخوندی، بهارین عسگریه و مریم امیری.
به گزارش هرانا، ده ها نفر از طرفداران آقای طاهری که به اعدام محکوم شده، به قم رفته بودند و خواستار دیدار با آیت الله نوری و مکارم شیرازی شده بودند. گفته می شود که بر اساس فتوای قتل این دو مرجع تقلید، دادگاه آقای طاهری را به اعدام محکوم کرده است.
جدای از اینکه این حکم اعدام یک آدم کشی تمام عیار است، و آقای نوری و مکارم شیرازی یک قاتل محسوب می شوند، ولی نکته عجیب، دستگیری طرفداران آقای طاهری در آرامگاه معصومه است.
این مکان برای شیعیان مقدس تلقی می شود و صدها سال است که اگر کسی به این مکان برود، در امان محسوب می شود.
زمانی که یک رژیم دیکتاتوری خطوط قرمز خود را اینچنین رد می کند، در آستانه سرنگونی است...

برای خواندن مطالب دیگر این وبلاگ، صفحه فیسبوکی جدید مرا لایک نمایید. 

زمانی که یک رژیم دیکتاتوری برای سرکوب، اصول و خطوط قرمز خود را زیر پا می گذارد، در لبه سرنگونی قرار دارد! __________ دوا...
Posted by Yashar Parsa on Thursday, 27 August 2015


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.