شنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۹۴

یک نمونه: بیست میلیون لیتر گازوویل! سپاه همچنان مشغول قاچاق است، این سود از جیب چه کسی خارج شده و خرج چه چیزی می شود؟!

پیش درآمد: 
بعد از غیبتی دو ساله در فضای مجازی، بازگشته ام! در بالاترین نیز فعالیت خواهم کرد، و از امروز هر روز در این وبلاگ  می نویسم. یک صفحه فیسبوکی جدید نیز باز کرده ام، لطفا آنرا لایک کنید. اینجا

نوشته امروز: 

در حالی که وظیفه حراست از مرزهای کشور بر گرده نیروهای نظامی و انتظامی است، سپاه پاسداران خود به قاچاق کالا مشغول است. بر اساس گزارش نمایندگان مجلس ششم رژیم، بیش از هفتاد اسکله و یک فرودگاه، به منظور قاچاق در اختیار سپاه پاسداران است!

باید پرسید، سود حاصل از این قاچاق، از جیب چه کسانی خارج، و به جیب چه کسانی وارد می شود؟

اکونومیست گزارش کرده بود که سپاه از قاچاق کالا، بیش از دوازده میلیارد دلار در سال سود به جیب می زند! باید پرسید، این سود از کجا تامین می شود؟

اگر یک حکومتم مردمی در ایران وجود داشت، جلوی قاچاق را می گرفت، و از محل واردات، و تعرفه گمرکی، هزینه های جاری کشور، و ساخت مدرسه و بیمارستان را تامین می کرد. پس پر بیراه نیست اگر گفته شود سپاه با قاچاق این کالاها، مشغول دزدیدن نان از سفره مردم است..!

سوال دوم این است که این پول ها، خرج چه کاری می شود؟!
پاسخ ساده است: بخشی از این پول به جیب سرداران سپاه و دیگر سران رژیم واریز می شود تا خرج عیاشی آنها گردد، و بخشی دیگر از این درآمد، خرج اعمال تروریستی رژیم می شود.

هزینه حزب الله و دیگر گروه های تروریستی از این طریق تامین می شود. یادمان باشد، به دلیل وجود این گروه های تروریستی است که کشور ما منزوی شده، و اقتصاد ایران در معرض نابودی قرار گرفته است.

یادمان باشد، سپاه پاسداران مشغول دزدیدن پول از جیب مردم ایران است، و ای کاش ماجرا به همین ختم می شد و فقط اموال مردم ایران به غارت می رفت! چه آنکه این پول خرج اعمال کثیفی چون کارهای تروریستی می شود، و باز مردم ایران باید تاوان کارهای سپاه را بدهند!

تابناک گزارش کرده است که همچنان روزانه بیست میلیون لیتر گازوییل از ایران به خارج قاچاق می شود! و این مقدار قاچاق، حدود سه میلیارد دلار پول از خزانه کشور دزدیده می شود.

ذکر دو نکته ضروری است:
الف) تنها سپاه است که امکان قاچاق این حجم عظیم کالا را دارد!
ب) در مدارس ایران، کودکان به دلیل نبود بخاری استاندارد می سوزند...




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.