یکشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۹۴

تجمع صلح: زمانی که اصلاح طلب ها با بی شرفی هر چه تمام تر، این بار پشت کلمه «صلح» پنهان می شوند...!

اصلاح طلبان و حامیان آنها، تنها از صلح با ایران صحبت می کنند، ولی آیا خواستار دستیابی به دمکراسی برای ایران نیز هستند!؟ صد البته که خیر!

در نتیجه، هنگامی که تجمع برگزار می کنند، هیچ گاه حرفی از نقض حقوق بشر در ایران نمی زنند، هیچ حرفی از وجود دیکتاتوری نمی زنند، ولی از صلح با ایران حمایت می کنند.

یک خارجی وقتی این پلاکارد ها را می بیند، با خود می اندیشد که لابد همه مشکلات حل شده است، و در داخل ایران مشکل دیگری نیست، و تنها مشکل بمب اتمی بود که الان آن نیز حل شده است...!

کسی با تجمع و حمایت از صلح مخالف نیست، ولی چگونه است که در چندین شهر دنیا گرد هم جمع می شوند، حرف از صلح می زنند، اما یادی از زندانیان سیاسی نمی کنند؟!

من با تجمع برای جلوگیری از جنگ با ایران مخالف نیستند، ولی چطور این همه ایرانی گرد هم جمع می شوند، ولی یادی از زندانیان سیاسی و یا نقض حقوق بشر نمی زنند؟!

آیا بهتر نبود بگویند ما از توافق حمایت می کنیم، ولی در عین حال، با نقض حقوق بشر در ایران مشکل داریم..! آیا این اشخاص، از نقض حقوق بشر در ایران با خبر نیستند؟!

در حقیقت، در این تجمع، اصلاح طلبان و مزدوان رژیم با بی شرمی از کلمه صلح سو استفاده کرده اند، و پشت این کلمه زیبا قایم شده، و مشکل اصلی، یعنی نقض حقوق بشر، و وجود دیکتاتوری در ایران را پنهان کرده اند! در حقیقت، به شکل هوشمندانه ای مشکل اصلی مردم ایران، یعنی نقض حقوق بشر و نظام دیکتاتوری را پنهان کرده اند! 

بی شرمی به نهایت خود می رسد، وقتی عبدالفتاح سلطانی برای دفاع از حقوق بشر، چون کوه  در داخل کشور قد علم می کند و می ایستد، و خطر زندان را به جان می خرد، ولی افرادی دانسته یا نادانسته، در خارج از کشور، در قلب دمکراسی و در فضای آزاد، در پاریس و لندن و تورنتو، پشت دمکراسی رخ خود را پنهان می کنند، آنرا علم می کنند و وانمود می کنند که گویا تنها مشکل ایران بمب اتم بوده، و در نهایت نقض حقوق  بشر، زندانیان سیاسی و وجود رژیم دیکتاتوری را منکر می شوند...!

شرم بر آنها باد...!

بله نوشته ام بی شرفی! به نظرم بی شرفی است که آدم در کشور دمکراسی برود از توافق اتمی با رژیم حمایت کند، ولی از نقض حقوق بشر حرف نزند...! این بی شرفی است! 

آقا و خانم محترمی که آنجا رفته ای و حرف از نقض حقوق بشر نزده ای، تنها در جهت منافع رژیم قدم برداشته اید...! 

یادتان باشد، این کیهان شریعتمداری بود که نوشته بود «مذاکره کنندگان هسته ای تنها مجاز به صحبت درباره پرونده هسته ای هستند» و اینگونه نگاشته بود که مذاکره درباره دمکراسی و نقض حقوق بشر، خارج از میز مذاکره است. 

حال این تجمع، دقیقا در جهت منافع و خواسته های شریعتمداری است، آقا و خانمی که برای این تجمع رفته ای و حرفی از حقوق بشر و دمکراسی نزده ای، به کشورت خیانت کرده ای...

سو استفاده هوشمندانه شما از کلمه صلح، مرا یاد احمدی نژاد انداخت، زمانی که از او می پرسیدند چرا ندا آقا سلطان را کشته اید، فوری عکس یک زن مسلمان کشته شده در آلمان را رو می کرد! آن زن توسط یک آلمانی نژاد پرست کشته شده بود و احمدی نژاد می خواست وانمود کند که در آلمان هم آدم ها کشته می شوند و مرگ ندا را بی اهمیت جلوه دهد، هموطن عزیز شرکت کننده در این تظاهرات، کار شما به مانند کار احمدی نژاد زشت و کریه است...!









۵ نظر:

  1. خیلی از این دوستان می خواهند که به ایران برگردند پس کاملا قابل قبول است که تنها از صلح صحبت کنند. اینان مثل شما مجاهد پشت کامپیوتر نیستند و حداقل برای رهایی مردمشان از چنگال تحریمها کاری می کنند نه مانند شما پشت مانیتور مخفی شوند و بر طبل جنگ بکوبند. پیشنهاد می کنم آهنگ آرش سبحانی را گوش کنید. "زامبیهای پشت مانیتور فکر می کنید یه اکتیویستین؟..."

    پاسخحذف
  2. این ناشناس بی پدری که مثل اصلاح طلبان پفیوز مردم را مجاهد پشت مانیتور لقب میده یا توده ای کثیف بی وطن است یا اصلاح طلب بی مغز مرتیکه هنوز زندانهای ایران پر است از جوانان میهن , هنوز مردم از گرسنگی میمیرند و آقازاده ها به چپاول مشغولند پفیوز چرا دلار اینقدر گران شده پس ؟ این برداشت تحریم برای سوریه و لبنان و ماندن آخوند هست مردک نفهم بیسواد الاغ از این رفع تحریم ان سید نصراله بی پدر و مادر استفاده میکنه ای توده ای بی وجدان بی شرم طرفدار آخوند بفهم.

    پاسخحذف
  3. گمنام؛ این روزها دائم خبرهای بد می شنوی ها! دائم از موفقیت های ایران خبر می رسه...
    :D
    یک عمر به کشورت خیانت کردی بس نبود؟
    کاش یک مطلب هم از تضییع حقوق سیاهپوستانِ آمریکا در مهد دموکراسی می ذاشتی...

    پاسخحذف
  4. حرکت خود جوش در دها کشور جهان اون هم فقط در عرض ۱۰روز! کاملا مشخصه که این حرکت با پشتیبانی‌ حکومت ایران انجام شده
    دنیا دنیای کثیفی شده فساد همه‌‌جا رو گرفته از غرب تا شرق حکومتها همه به نحوی به دنبال باج خواهی هستند حکومتهای دیکتاتوری مثل حکومت ایران با اهرم ترور و بمب گذاری و ایجاد جنگ آشوب در منطقه دول اروپایی هم با اهرم حقوق بشر نمایشی

    پاسخحذف
  5. ان میهن دوستانی که در ۱۳۳۲ کودتا کردند
    کشوری را ز نو ساختند ومدرن و اباد کردند
    این بیسوادان شبه روشنفکر که "ان قلاب " کردند
    رییدند به کشور اباد و آنرا را خراب کردند
    جاکشان شعارکودتا میدادند برای شاه
    خودشان خایه آخوند مالیدند و امام صدا کردند
    هنوز اسناد دستمال بداستیشان برای امام خشک نشده
    اتهام به شاه مدرن زدند خود را مظلوم نما کردند
    این شعر
    بلندی از اباذر غفاری هست که برای توده ای ها و مجاهدین ابله مسلمان سروده شده که امروزه به گه خوردن افتاده اند و به شاه اتهام میزنند .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.