جمعه، مرداد ۰۲، ۱۳۹۴

آقای اصغرزاده، اگر کثیف تر از صدام حسین نباشی، آدم بهتری نیز نیستی...!

آقای اصغرزاده، عمل احمقانه و شرم آور شما، برای حمله به سفارت یک کشور دیگر، و گروگانگیری و آدم ربایی دیپلمات هایی که مصونیت دیپلماتیک داشتند، باعث شد که ایران در صف دشمنان آمریکا قرار گیرد، و صدام جرات حمله به ایران را پیدا کند. 
------
آدم کثیفی مثل ابراهیم اصغرزاده، معصومه ابتکار و دیگر جانوران وحشی که به سفارت یک کشور خارجی حمله کردند، باید به جرم آدم ربایی در دادگاه محاکمه شوند. 
--------
گروگان گرفتن دیپلمات های بی دفاع یک کشور خارجی، اوج حماقت و بلاهت این افراد را نشان می دهد. 
-----------
آقای اصغرزاده، خون جوانانی که در جنگ کشته شدند، از دستان کثیف و پلید شما می ریزد! همانقدر که صدام در قتل و کشتن جوانان ایرانی در جنگ ایران و عراق نقش بازی کرد، تو و دیگر جانوران حمله کننده به سفارت آمریکا نیز نقش داشته اید...! 
--------
آقای اصغرزاده، اگر کثیف تر از صدام حسین نباشی، آدم بهتری نیز نیستی....

تصویر توییت این مردک را ملاحظه می فرمایید: 


۱ نظر:

  1. عجب...من اصلا نمی‌دونستم که معصومۀ ابتکار هم در گروگان‌گیری نقش داشته. کاش این‌جور اطلاعات به طریقی به دست آدمایی که ابتکار و امثال اونو برای خودشون تبدیل به بت کردن، برسه. ولی من واقعا نمی‌فهمم، یعنی این سازمان‌های بین‌المللی که لقب‌هایی مثل "قهرمان زمین ملل متحد" و "بانوی محیط زیست جهان" به ابتکار دادن، از جرم کثیف این فرد آگاهی نداشتن؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.