دوشنبه، آذر ۲۴، ۱۳۹۳

آهای دنیا..! این رژیم جمهوری اسلامی، از هزاران «حجت السلام شیخ حسین منطقی!» تشکیل شده است...!

آهای دنیا..!
شما یک «حجت السلام شیخ حسین منطقی!» می بینید...! اما در مجلس، ریاست جمهوری، امام جمعه ها، سپاه، ارتش و یا قوه قضاییه، پر است از این بیماران جنسی و روانی...!
----------

آهای دنیا..!
ببینید، امثال همین حجت السلام شیخ حسین منطقی، سی و پنج سال است که ملت ایران را گروگان گرفته اند...
---------

آهای دنیا..!
ببینید، اگر برای شما گروگان گرفتن پنج نفر اینقدر آزار دهنده است، مردم ایران از دست این جماعت چه می کشند..!
_______

آهای دنیا..!
این روحانی شیعه، به پنجاه مورد آزار جنسی متهم است، همسرش را کشته و جسدش را سوزانده...، و حال گروگان گیری کرده است...!

این داستان زندگی روزانه ملاهای حاضر در رژیم جمهوری اسلامی است...!

-----------
در اخبار می خوانیم:
-----------------
به گزارش رسانه‌های استرالیا، او «محمد حسن منطقی» نام دارد ولی خود را «شیخ هارون» می‌نامد و لباس روحانیت شیعه می‌پوشد.

بر اساس این گزارش‌ها، او هفت سال پیش نامه‌های کینه توزانه‌ای به خانواده چند تن از سربازان استرالیایی که در خاورمیانه کشته شده‌اند نوشت و از آن زمان در کانون توجه پلیس قرار گرفت.

او همچنین سال گذشته به مشارکت در قتل همسر سابقش نیز متهم شد که مادر دو فرزند است. همسر وی به ضرب چاقو کشته و جسدش سوزانده شده بود.

به گزارش سایت اینترنتی روزنامه استرالیایی The Age او به حدود ۵۰ مورد تعرض جنسی نیز متهم است.



۲ نظر:

  1. آقای گمنامیان

    زیر چکمه های شیعیان آدم خوار له شده است این مملکت
    تاریخ ثابت کرده که هیچ گریزی نیست . ایران یک جامعه مسخ شده و نابود شده است
    این آدم خواران همیشه بوده و هستند و خواهند بود ، خوش بحال شما که از ایران رفتید و حداقل برای چند صباحی زندگی کردید
    خودتان را خسته نکنید
    خوشحال هستم که شما هم دیگر فعالیت در این سایت ندارید چون حتما متوجه شدید که آب در هاون کوبیدن است
    هیچ رهبری در ایران نمیتواند رهبری را بدست گیرد مگر آنکه شیعه باشد اگر نباشد همین آدم خواران مسلمان شیعه دمار از روزگارش در میاوزند

    پاسخحذف
  2. كار از اين حرفها گُذشته!! سيستمهاي تماميت خواه كه ج إسلامي سرامد همه انها در فساد و جنايت در تاريخ مدون است، در اين ٣٥ سال جز اين نبوده، ديگر چرا مجسم كنيم؟ و دستش به هر جا كه مي رسد جز اين عمل نمي كند، يكي از هواپيماهاي مسافري عراقي رأ كه زمان حمله أمريكا به عراق در سال ٩١ دولت صدام به ايران مي فرستد كه اسيب نبينند، كه در واقع جز اين صد و چند هواپيما تا به حال يك ريال بابت خسارت جنگ ٨ ساله از عراق نگرفته اند، اين هواپيماي مسافري رأ هديه مي دهند به دولت شيعي مالكي، جالب است كه نوري مالكي از تحويل اين هواپيما به دولت عراق خود داري مي كند، و مي گويد سند اين هواپيما به نام اوست نه دولت عراق، يا چند روز قبل حيدر العبادي أعلام مي كند در زمان مالكي ليست پرداخت حقوق ٥٠ هزار نظامي وجود دارد، كه أصلا وجود خارجي نداشته اند، جناب نوريزاد اين رژيم نادرست و نانجيب و دزد و هيچ ندار! فساد و جنايت رأ براي خود در اين ٣٥ سال بعنوان راز بقا تيوريزه كرده، و عواملش را هم به اندازه كافي هم در ايران و منطقه دارد، و گر نه چرا بايد اقاي روحاني ١٢ هزار ميليارد تومان سرازير شدن پول بدون برگشت مردم بدبخت ايران رأ براي حماس و حزب الله لبنان در رديف بودجه سال ٩٤ جا دهد، ايا انچه در سوريه و لبنان و غزه و عراق مي گذرد هم بأيد از بودجه دولتي پرداخت شود؟ حال بماند چقدر زير ميزي حواله ايادي رهبر و نظام به اين كشورها مي شود.
    مهرداد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.