پنجشنبه، مرداد ۱۶، ۱۳۹۳

پر کشیدن مظلومانه جمال، باعث سرافکندی جامعه ایرانی خارج از کشور است..!


بهترین جوانان این خاک، چون غنچه های یک گل سرمازده، تک تک بر زمین می افتند و ما ساکت نشسته ایم!

 در سی و چند ساعت گذشته که از مرگ مشکوک جمال حسینی گذشته، این سوالات دور سر من می چرخد:

  • چرا باید جمال حسینی مجبور به فرار از ایران شود؟
  •  
  • وقتی که جان او اینچنین در خطر است، چرا هیچ یک از کشورهای اروپایی، به او پناهندگی ندادند و اجازه ندادند او به خاک آنها قدم گذارد؟! شرم بر آنها...
  •  
  • چرا ایرانیان خارج از کشور، با میلیاردها دلار سرمایه، هیچ یک پا پیش نگذاردند تا از او حمایت کنند؟ کمکش کنند؟
  •  
  • چرا برخی از هموطنان ما، از امکان پناهندگی سو استفاده می کنند، و بدون اینکه واقعا پناهنده سیاسی باشند، خود را فعال سیاسی یا حقوق بشری جا می زنند و آنقدر دروغ می گویند تا روند و پروسه پناهندگی برای فعالین واقعی، همچون جمال و جمال ها، اینقدر مشکل گردد؟!
  •  
  • چرا خانم فلان یا آقای زهرمار، از امکان پناهنده سیاسی در قلب اروپا برخودار شده، بعد با پر رویی برای تعطیلات به ایران سفر کند، انوقت جمال دسته گل، باید در حالی که جانش در خطر است، در تیررس رژیم خونخوار باقی بماند و بعد جوانمرگ شود؟ 
جمال و جمال ها، جانشان را در کف دستشان گرفته اند، و برای اعتلای حقوق بشر یا آزادی ایران، شبانه روز تلاش می کنند، آیا جامعه ایرانی (خصوصا ایرانیان خارج نشین)، با آنها منصفانه برخورد کرده اند؟! 


----نوشته دیگر این چند روزه:
جمال حسینی، خاری در چشم رژیم بود، و علی رغم مرگ مشکوکش، همچنان خار در چشم رژیم باقی خواهد ماند!












هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.