دوشنبه، مهر ۰۸، ۱۳۹۲

حضرت آیت الله جوادی آملی! شما چه دریبلی می زنی با این خون شهدا...!

ما نفهمیدم این خون شهدا، چه معجونی است، بعضی وقتها، رابطه با آمریکا، بی احترامی به آن است، بعضی وقتهای دیگر، رابطه با آمریکا به برکت  آبروی این خون است...! 

فکر کنم یک چند وقت دیگر، رابطه با اسراییل، آزادی دیسکو و  مشروب فروشی ها، یا حتی ایجاد سواحل لختی هم به مدد خود شهدا باشد...! 

جماعتی ملا، جنگ احمقانه ای را ادامه دادند، کشور ایران را به خرابه تبدیل کردند، یک میلیون کشته و زخمی و هزاران میلیارد خسارت به جای گذاشتند، چون می گفتند «راه قدس از کربلا می گذرد»!  

یادمان باشد بعد از اینکه ایران خرمشهر را بازپس گرفت، اعراب حاضر بودند یکصد میلیارد دلار خسارت به ایران بدهند، عراق هم حاضر به عقب نشینی بودمنبع،  آنوقت جوانانی که توسط همین آخوندها، شستشوی مغزی شده بودند، بر اساس فرموده امامشان، گفتند راه قدس از کربلا می گذرد و جنگ را ادامه دادند، حاصل این جنگ، کشته و معلول شدن بیش از یک میلیون انسان و همینطور نابودی اقتصاد ایران بوده استبخوانید: + 

بعد که از آن جوانان خوب سو استفاده کردند و آنها را برای مقاصد پول و احمقانه خود بر باد دادند، حال حتی از خون آنان نیز نمی گذرند و از این خون سو استفاده می کنند!! 

جالب اینجاست، متولی این خون، انها هستند، و آنها تعیین می کنند چه چیزی آبروی آن خون را به خطر می اندازد، یک روز می گویند رابطه با آمریکا توهین به آن خونها است، یک روز دیگر می گویند رابطه با آمریکا، به برکت این خون ها است...!! 

آدم های سفله ای که اخلاقیات را اینچین لگدمال می کنند، وقتی در مصدر کار قرار می گیرند، حاصل آن جامعه ای می شود که اخلاق، اقتصاد، فرهنگ و ... همه چیز، به یغما می رود...! 

نوشته مرتبط: تفاوت های حضرت آیت الله جوادی آملی و پروین فهیمی (مادر سهراب اعرابی) را شرح دهید! (دو نمره)


و چند نوشته اخیر این وبلاگ:








شنبه، شهریور ۳۰، ۱۳۹۲

چقدر فعالیت در فضای مجازی اهمیت دارد؟!/وقتی شخص خامنه ای درگیر مساله فیلتر کردن یک سایت می شود!

این اظهار نظر را ببینید:



تا جایی که به یاد دارم، این آقای نجمی، جزو ارتش سایبری رژیم بوده است، و به هر روی، از طرفداران این رژیم خونخوار است.  

اگر به رانکینگ آلکسا رجوع کنیم، می بینیم که اصولا این سایت تریبون، اصولا بازدید کننده ای کمتر از یک وبلاگ  دارد، حال سوال اینجاست، چرا خامنه ای باید درباره یک سایت و فیلتر کردن آن، وارد صحبت شود!؟

در اینجا می توان به وضوح، اثر فعالیت در فضای مجازی را دید.


آگاهی رسانی درباره نقض حقوق بشر، فساد حاکم بر رژیم، و نشر مفاهیمی چون دمکراسی و حقوق بشر، پاشنه آشیل رژیم ایران است. 








پنجشنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۹۲

به یاد روزهایی که نسرین در بند بود...!

نوشته های پیشین: 









یکشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۹۲

احمدی نژاد بی اعتبار و نامشروع دزدی می کرد، حال حسن روحانی (با مدرک دکتری دزدی) و به اعتبار رای شما با مشروعیت نسبی دزدی می کند!

روحانی به اعتبار رای تو رییس جمهور شده، و به نمایندگی از تو پای قرارداد ترکمان چای را امضا می کند...!

هموطنی که به روحانی رای داده ای و باعث شده ای که او نزد برخی از کشورهای خارجی مشروعیت نسبی به دست 
آورد، به یاد داشته باش که رای شما، یک نوع اعطای وکالت است.

شما مسول اعمال کارهای نماینده خود و وکیل خود هستی، چرا که او به اعتبار رای تو، مشروعیت نسبی کسب کرده و می تواند با کشورهای خارجی معامله کند.

احمدی نژاد یک دزد تمام عیار بود که با چین وارد معامله می شد و کشور را غارت می کرد، باور کنید درد آن خیلی کمتر از دزدی های حسن روحانی است. چون حتی همان چین هم قبول داشتند که احمدی نژاد مشروعیت چندانی ندارد، اما اکنون حسن روحانی، با مشروعیت حاصل از حضور هم میهنان ما، می تواند با کشورهای خارجی قرارداد امضا کند.

بنا به گزارش منابع خبری، دولت حسن روحانی، در صدد امضای یک قرارداد ترکمان چای گونه با دولت هند است، که براساس این قرارداد، مالکیت یکی از میدان گازی مهم ایران، در اختیار دولت هند قرار می گیرد.

روزنامه هندی «بیزنس استاندارد» به نقل از “منابع آگاه” هندی گزارش داد که جمهوری اسلامی در مقابل دریافت «تمام» پول نفت صادر شده به هند در وجه «روپیه»، از این کشور خواسته است که طی سه ماه آینده قرارداد «مشارکت در تولید» برای توسعه میدان «فرزاد-بی» را امضا نماید.در صورت انعقاد قرارداد «مشارکت در تولید» با شرکت هندی، این شرکت در «ذخایر» و «مالکیت» آن نیز با ایران سهیم خواهد شد. وزیر نفت هند طی نامه‌ای به‌ “مان موهان سینگ” نخست‌وزیر این کشور اعلام کرده که هند با پرداخت روپیه به جای دلار در ازای نفت خریداری شده از ایران در سال مالی ۲۰۱۳-۲۰۱۴، بیش از ۸.۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی خواهد کرد.

چنین قراردادی، به معنای واگذاری مالکیت بخشی از خاک ایران به هند است.

نکته جالب توجه اینجاست که اینگونه قراردادها، چندین دهه است که با هیچ کشوری بسته نمی شود، چون در حقیقت، نقض استقلال کشور طرف مقابل است! چند دهه از ملی شدن صنعت نفت ایران به رهبری زنده یاد دکتر مصدق گذشته است، اما اکنون حسن روحانی، در یک قرارداد عجیب، استقلال ایران را به زیر سوال می برد.

مالکیت خاک و یا منابع زیر زمینی، متعلق به یک کشور است و نباید با یک شرکت یا کشور خارجی، به اشتراک گذاشته شود. 

در خاتمه، به یاد بیاورید که حسن روحانی، دزدی علمی کرده و تز دکتری او دزدی است! مشخص است که وقتی چنین دزدی را به سمت ریاست جمهوری برگزینند، در ابعاد ملی دزدی می کند...! 

نوشته های پیشین: 









پنجشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۹۲

عکسی نایاب، از قورباغه ای که زیر فوران گاز و آتش موشک ناسا قرار گرفته است...!

هنگام پرتاب موشک ناسا به فضا، و هنگامی که موتورهای موشک آغاز به کار می کنند، این قورباغه بیچاره، در زیر آن فوران عظیم آن گاز و آتش قرار می گیرد.

نوشته دیگر امروز این وبلاگ: 
 نوشته های پیشین: 






داستان سرداران جنگ و مصونیت مضاعف آقازاده های آنها!/ امام زاده های زنده ای که مشغول دلالی هستند...!

معمولا در این رژیم جنایتکار اسلامی، اگر شخصی جزو این نظام باشد و دزدی کند و به غارت کشور مشغول باشد، از مجازات و تعقیب قانونی معاف است، و کسی سراغ او نمی رود. مثال واضح آن، مهدی هاشمی است، این آدم کثیف، طبق اسناد داخلی شرکت استات اویل، ده ها میلیون دلار رشوه گرفته است، و هر چند این موضوع افشا شده، اما کسی با او کاری ندارد.

حال خنده دار اینجاست، که گروهی در داخل این رژیم هستند که از مصونیت مضاعف برخوردارند، یعنی حتی مصونیت آنها از مصونیت امثال مهدی هاشمی نیز بیشتر است!! چون ممکن است مثلا به دلیل دعوای سیاسی، کسی مانند احمدی نژاد بخواهد مهدی هاشمی را افشا کند، اما هیچ کسی سراغ این دسته از غارتگران نمی رود!

منظور من از این غارتگران، فرازندان جنایتکار سرداران سپاه است، سردارانی که در جنگ ایران و عراق کشته شده اند. این فرزندان، به شکل امام زاده های زنده ای درآمده اند که کسی  جرات انتقاد از آنها را ندارد.

همانطوری که قبلا نوشته بودم، بر این باورم که مردم ایران، هیچ به سرداران جنگ بدهکار نیستند، چه آنکه این جنایتکاران، باعث شدند که خمینی بتواند جنگ را بعد از باز پس گیری خرمشهر ادامه دهد و حاصل این جنگ، کشته و زحمی شدن یک ملیون انسان بوده است.

ادامه جنگ بعد از بازپس گیری خرمشهر، یک جنایت تمام عیار بود، و در این جنایت، افرادی چون باکری و همت نقش اساسی داشته اند، مثلا این آقای باکری سال ٦٣ در جنگ کشته شد، یعنی یک سال بعد از بازپسگیری خرمشهر. 

یادمان باشد بعد از اینکه ایران خرمشهر را بازپس گرفت، اعراب حاضر بودند یکصد میلیارد دلار خسارت به ایران بدهند، عراق هم حاضر به عقب نشینی بود(منبع) ، آنوقت افرادی مانند باکری، بر اساس فرموده امامشان، گفتند راه قدس از کربلا می گذرد و جنگ را ادامه دادند، حاصل این جنگ، کشته و معلول شدن بیش از یک میلیون انسان و همینطور نابودی اقتصاد ایران بوده است، من یکی که چیزی به این اشخاص بدهکار نیستم!

متاسفانه در میان برخی از ایرانیان، این تصور وجود دارد که این اشخاص، برای دفاع از ایران به میدان جنگ رفته اند و کشته شده اند، و گویا فراموش کرده اند که این افراد جنگجو، تنها برای آرمان امام خمینی (!) به جنگ رفته اند، در این میان عراقی ها (یعنی تعداد دیگری انسان) کشته اند، خودشان هم کشته شده اند؛ و قهرمان دانستن آنها، مضحک و مسخره است.  قاتلی را تصور کنید که در یک دعوا و چاقو کشی کشده شده است، حال درست است که از او، چون در میانه چاقو کشی کشته شده، بت بسازیم؟!


تا قبل از بازپس گیری خرمشهر، افرادی که در جبهه حضور داشتند، انسان هایی بودند که از کشور دفاع می کردند (حال عقیده آنها هر چه که بوده، به خودشان مربوط بوده است)؛ اما بعد از بازپس گیری خرمشهر، ادامه جنگ، به ضرر منافع ملی ایران بوده است. یه یاد بیاوریم که زمانی خمینی به جنگ پایان داد و جام زهر را نوشید که حضور  افراد داوطلب بسیجی در جبهه بشدت کاهش یافت (ر.ک. به خاطرات محسن رضایی و یا هاشمی رفسنجانی). یعنی این اشخاص با حضور خود در جبهه تنها به ادامه جنگ کمک کردند.

حال همین سرداران سپاه که کشته شده اند، تبدیل به امام زاده های مقدس شده اند، و بچه های آنها نیز امام زاده های زنده هستند! نه رسانه های داخل و نه رسانه های خارج از کشور، جرات نمی کنند به این موضوع بپردازند، چون تصور می کنند افشا کردن فرزندان این سرداران، توهین به قهرمانان ملی است!! گویا فراموش کرده اند که اولا اینها قهرمان ملی نیستند، دوما، حتی باید فرزند قهرمان ملی را نیز افشا کرد.


در اینجا، به یک نمونه از این فساد مالی و غارت اشاره می کنم:

آقای علی دادمان  فرزند یکی از فرماندهان سپاه است، که هم در جنگ نقش مهمی داشت و هم بعد از آن به سمت وزارت رسد. بنا به شنیده من، در یکی از مناطق شمال تهران، بنیاد جانبازان یک ساختمان دوازده طبقه با ده ها واحد اداری را به قیمت بسیار ناچیزی اجاره داده است. این دو نفر، یک بنیاد فرهنگی درست کرده اند و به اسم کار فرهنگی، این ساختمان عظیم را اجاره کرده اند، چند واحد را اجاره داده اند، و از پول اجاره یکی از واجد ها، اجاره کل ساختمان را می دهند و بساط دلالی و عیش و نوش آنها در این ساختمان بزرگ، برقرار است.


پی نوشـت: 
یک- البته از ملتی که استخوان  اعراب مهاجم را می پرستد و از آنها امام زاده می سازد و توقع دارد این استخوان های پوسیده برایش معجزه کنند، هیچ چیزی بعید نیست...! 

دو: من به صراحت از سرداران سپاه و بسیج سخن گفته ام، به صورت مشخص این نوشته درباره سربازان وظیفه ای که به زور به جنگ برده شدند، نمی باشد.

نوشته دیگر امروز من: عکسی نایاب، از قورباغه ای که زیر فوران گاز و آتش موشک  ناسا قرار گرفته است...!



 نوشته های پیشین: 






پنجشنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۹۲

ای امام راحل، جوانی ما نابود شد تا عقاید احمقانه تو اجرا شود، حال نوه و نتیجه ات هم برای آن عقاید تره خرد نمی کنند!

ای امامی که چون یک شهروند، اوشین را زن نمونه خواند، می گفتی باید او اعدام شود (منبع) ، بیا و ببین که نتیجه ات قرتی تر از اوشین شده!

ای امام راحل، اگر حمله به سفارت آمریکا انقلاب دوم بود، پوشش زیبای نتیجه ات هم لابد انقلاب سوم است...!

ای امام راحل ما، خوب شد که سقط شدی و ندیدی، اگر زنده می ماندی، یک چند وقت دیگر همسر محترمت، لینجری های سکسی می پوشید و به آرمان های تو اغتشاش می کرد...!

ای امامی که با دستور تو، وزیر دادگستری (!) کنونی، پنج هزار نفر را سلاخی کرد، ای امامی که بر اثر جفتک پراکنی تو، هشت سال جنگ و یک میلیون کشته و زخمی را دیدیم، ای امام راحلی که می گفتی اگر جنگ بیست سال هم طول بکشد، ما ایستاده ایم! سر از آن مرقدت بیرون بیاور و ببین که نتیجه ات نیز، عقاید احمقانه ات را قبول ندارد!

ای امام راحلی که چون حق رای به زنان داده شد، دود از عمامه و نقاط دیگر بدنت بر خواست، و الم شنگه به پا کردی، بیا و ببین که نتیجه ات چه می کند!


ای امام راحل، خوب شد سقط شدی و ندیدی که نتیجه ات را هم فتوشاپی می کنند...! 



تصویر اینباکس ایمیل های رییس جمهور محترم!  
برای بهتر دیدن، روی عکس کلیک فرمایید.


نوشته های پیشین: