دوشنبه، مرداد ۲۳، ۱۳۹۱

بشار اسد و پوتین به احمدی نژاد تسلیت می گویند،اما بریتانیا رژیم ج.ا. را آدم حساب نمی کند ومستقیم به مردم ایران تسلیت می گوید!

بشار اسد و پوتین، با صدور بیانیه ای خطاب به احمدی نژاد، وقوع زلزله در آذربایجان را تسلیت گفته اند.

خبر تسلیت پوتین:

"خبرگزاری ایتارتاس از مسکو ، سرویس مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد :«رئیس جمهور روسیه ضمن اعلام تسلیت صادقانه خود به همه مردم ایران آمادگی خود را برای حمایت و ارسال کمک های لازم اعلام کرد"

خبر تسلیت بشار اسد
:
 " بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی به 'محمود احمدی نژاد' رئیس جمهوری اسلامی ایران از طرف خود و ملت سوریه كشته شدن عده ای از شهروندان ایرانی در زلزله استان آذربایجان شرقی را به خانواده های قربانیان و ملت ایران تسلیت گفت."

اما در این میان، حرکت دولت انگلیس جالب توجه است، وزارت امورخارجه بریتانیا با صدور بیانیه ای و بدون نام بردن از دولت ایران، مستقیما به مردم ایران وقوع این  فاجعه را تسلیت گفته است. (اینجا):

«زلزله روز گذشته در شمال غرب ایران موجب خسارات قابل توجهی شد و جان شمار زیادی را گرفت. ما در این سختی، این حادثه را صمیمانه به مردم ایران تسلیت می‌گوییم و به خصوص در این ماه ملکوتی رمضان به یادشان هستیم.»  

با مقایسه این اخبار می توان مشروعیت رژیم اسلامی در سطح بین المللی را دید، تنها یک جنایکتار جنگی مثل بشار اسد یا یک دیکتاتور بد نام که اسمش با مافیا گره خورده (چون پوتین) حاضر هستند با احمدی نژاد مکاتبه کنند.
دولت های دمکرات دنیا، ترجیح می دهند مستقیما مردم ایران مخاطب قرار دهند!

صد البته که اقدام دولت بریتانیا، اقدامی صحیح و شایسته است، این رژیم هیچ احساس تاسفی در مقابل این فاجعه و کشته شدن هموطنان ما نکرده است و نباید که مخاطب نامه تسلیت باشد!


۴ نظر:

  1. "دولت های دمکرات دنیا، ترجیح می دهند مستقیما مردم ایران مخاطب قرار دهند!"
    همینکه اینها را دولت دموکراتی میدانی که باید از تسلیت مسقیم آنان خوشحال بود کافیست تا نشان دهد از نظر فکری بیش از ج.ا نیستی ! یک بام و دو هوا
    یک قسمت از نوشته گنجی را میگذارم هرچند روی سخن او با نواندیشان دینی بود اما این قسمت به نظرم مربوط یه هر انسانی میشود به شرطی که بخواهد انسان بماند
    "پس محل نزاع داد و بیداد است، تبعیض و رفع تبعیض است. عدالت طلبی سه سطح دارد: محلی، منطقه ای و بین المللی. نواندیشی دینی باید نشان دهد که یک بام و دو هوایی نیست و چشم بر ستمگری های منطقه ای و بین المللی نمی بندد. برنامه ی تحقیقاتی نواندیشی دینی یا گفتمان نواندیشی دینی باید معطوف به حقیقت و عدالت باشد و نباید با سکوت خود این سوء تفاهم نادرست را ایجاد کند که در سطح منطقه ای و جهانی با نظامی گری ستمگرانه همسو شده است."http://www.bbc.co.uk/blogs/persian/viewpoints/2012/08/post-256.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روشنفکر دینی و عدالت!؟!؟!؟
      کسی که سعی می کند جنایت های علی یا بچه بازی محمد را و یا کشتن قبیله بنی قریظه را توجیه کند، به عدالت هیچ نسبتی ندارد...!!!

      بله، بریتانیا دولت دمکراتی است، بر اساس رای و نظر مردم اداره می شود...!

      حذف
  2. همینکه اینها را دولت دموکراتی میدانی که باید از تسلیت مسقیم آنان خوشحال بود کافیست تا نشان دهد از نظر فکری بیش از ج.ا نیستی ! یک بام و دو هوا و ... و... و سایر خزعبلات

    ملت عزادار ایران به زر زدن های تو و سایر کونی هایی مثل گنجی نیاز ندارد ببند فکتو تخم حرام.

    پاسخحذف
  3. درودبرشما..نوشته.شده.بریتانیا.جمهوری.اسلامی.راادم.حساب.نمیکند.؟به.نفع.چه.کسانی.و.چه.قدرتهای.جهانی.بوده.که.تصمیم.گرفتند.برای.مردم.ایران.حکومت.دینی.هدیه.کنند.؟این.افرادمانند.علی.شریعتی.و.چند.دکتر.ومهندس.که.تبعه.امریکا.بودند.مانند.چمران.ابراهیم.یزدی.قطب.زاده.وبنی.صدر.و.چندتا.مهندس.ودکتر.درداخل.کشور.چه.کسی.به.این.دکترها.ومهندسها.دستورداد.که.باید.ایران.صاحب.منابع.عظیم.نفت.باید.حکومتی.اسلامی.شیعه.12.امامی.داشته.باشد.البته.میدانید.فرقه.شیعه.ازدید.مسلمانان.حقیقی.که.اهل.تسنن.میباشند.مرتد.شناخته.شده.دکترهای.امریکایی.ایرانی.که.مشاغل.خوبی.هم.درامریکا.داشتند.ناگهان.به.مصررفتند.و.باکمک.عبدالناصر.چریک.شدند.و.در.تل.زعتر.چریک.شدند.وازسوی.دولت.مطبوعه.خود.برای.ایجاد.حکومت.اسلامی.کارراشروع.کردند.چرابخصوص.قدیمیهای.ایران.میگفتند.اخوند.انگلیسی.است.؟اما.نگفتند.اخوند.فرانسوی.است.نگفتند.اخوند.ساخت.المان.است.کدام.سیاست.پیر.جهان.بود.که.حکومت.را.ازچنگ.امریکاییها.دراورد.و.به.اخوندای.خودش.تحویل.داد؟.ازاینکه.نوشتید.انگلیسها.جمهوری.اسلامی.را.ادم.حساب.نمیکنند.صحیح.است..کدام.اربابی.نوکرخودش.راادم.حساب.میکند؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.