پنجشنبه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۹۱

پاسخ به اتهامات مطرح شده در مردم تی وی/ آقای بیژن مهر، لااقل رضا پهلوی در پاسخ به انتقادات من، مانند شما به انگ چسباندن روی نیاورد...!

چند روز پیش جبهه ملی، بیانیه ای صادر کرده بود و همکاریش را برای تشکیل یک تشکل با حضور اپوزسیون به منظور تلاش برای  برگزاری انتخابات آزاد در ایران، تکذیب کرده بود، نگارنده نیز در انتقاد از سنگ اندازی آنها برای ایجاد یک اپوزسیون قوی علیه رژیم نوشتم:

جهت اطلاع شما، این جبهه ملی، زمین تا آسمان با فعالین سیاسی ساکن ایران که به نام جبهه ملی فعالیت می کنند، تفاوت دارد و اصولا هیچ ربطی به آن ندارند...!

ضمن احترام تمام و کمال برای اعضا جبهه ملی، بر نوشته پیشین خود پافشاری می کنم و مجددا سوالات ساده زیر را مطرح می کنم:

-         در بیانیه نوشته اند که به صورت وسیع نوشته ای منتشر شده که بر مذاکرات رضا پهلوی و جبهه ملی آمریکا، تاکید شده است. ممکن است یک لینک ارایه کنید و به ما نشان دهید کجا چنین چیزی مطرح شده است!؟ باز تاکید می کنم، بدون اینکه اسمی از شما آورده شده باشد، شما به قصد سنگ اندازی در تلاش آزادی خواهان ایران، تکذیبه صادر کرده اید...!
-         ممکن است بفرمایید تلاش برای ایجاد یک اپوزسیون متحد، چه ایرادی دارد که شما چنین با آن مخالفت دارید؟!
-         چرا زمان و شرایط، مناسب برگزاری انتخابات آزاد در ایران و تلاش برای رسیدن به این هدف نیست؟!
گویا دیروز یکی از اعضا این گروه چند نفره، در یک برنامه تلوزیونی، به نگارنده (نویسنده وبلاگ گمنامیان) تاخته است و نکات ذیل را به من وارد کرده است: (دقیقه هشت به بعد)

-         گمنامیان در نهادی کار می کند که نزدیک به شاهزاده است!
-         نظراتی که علیه نوشته گمنامیان در سایت بالاترین داده شده، موجود است و مردم این شانتاژها را محکوم کرده اند. این نظرات و آرا کاملا مشخص است...!
-         گمنامیان در نهاد مردمی کار می کند!

در پاسخ به نکاتی که ایشان مطرح کرده است، پاسخ های ذیل را ارایه می کنم:

-         آقای مهر فرموده اند نظرات مردم در سایت بالاترین موجود است و مردم جواب شانتاژ ایشان را داده اند!
همانطوری که خوانندگان عزیز این وبلاگ می دانند، من سایت بالاترین را به دلیل نقض آزادی بیان تحریم کرده ام، اما نوشته مورد اشاره ایشان، بهترین لینک روز بالاترین بوده و ده ها نظر در حمایت از نوشته من موجود است...! (لینک بالاترین) 
-         آقای مهر، آیا بهتر نیست که روش شما با روش کیهان شریعتمداری تفاوت داشته باشد؟! کیهان شریعتمداری نیز به جای پاسخگویی، به انگ چسباندن روی می آورد! من چند نکته بسیار ساده در نوشته پیشینم مطرح کرده ام، اگر ممکن است بفرمایید کدام حرف من غلط است؟! 
-         اتهامات شما با هم تناقض دارد، در دقیقه شش می گویید که من عضو نهاد مردمی هستم و در دقیقه ده می گویید به رضا پهلوی نزدیک هستم!
لطفا قبل از انگ چسباندن، تصمیم خود را بگیرید که چه انگی می خواهید بچسبانید، نمی شود که همزمان دو انگ متفاوت بچسبانید. 
-         من یک جمهوری خواه هستم، با سلطنت مخالفم،  برای رضا پهلوی نیز کار نمی کنم، در بیش از ده سال سابقه وبلاگ نویسیم نیز، همیشه ایشان را مورد انتقاد های تند و تیز خود قرار داده ام! چند نمونه را در انتهای این نوشته می گذارم. 
-         لااقل رضا پهلوی آنقدر ظرفیت داشته که یا به من جواب ندهد، یا اگر تصمیم به پاسخ گویی گرفت، انگ نچسباند...!
-         اکنون  عملکرد ایشان را ستایش می کنم، با تمام وجود و تا آخرین قطره خون  نیز از اقدامات مثبت او چون تشکیل پرونده علیه خامنه ای در دادگاه های بین المللی و یا تلاش برای ایجاد یک اپوزسیون متحد علیه رژیم، حمایت می کنم. وقتی رضا پهلوی نقض حقوق بشر در زمان پدرش را محکوم می کند،  و در راه آزادی ایران گام بر می دارد، چرا نباید دست در دست او گذاشت و از او حمایت کرد؟
آقای بیژن مهر،
رضا پهلوی در این تشکل حرف از سلطنت نزده، موضوع این تشکل نیز تعیین نوع حکومت نیست، موضوع برگزاری انتخابات آزاد و بازگردادن حاکمیت به مردم ایران است. چرا نباید از این اقدام شجاعانه، حمایت کرد؟! 
آقای بیژن مهر، من در نقش یک آینه ظاهر شده ام، اگر گفته ام بیانیه شما مانند تکذیبه برای با شرف بودن است، سخن گزافه نگفته ام، چه آنکه یدک کشیدن نام جبهه ملی و سنگ اندازی در راه آزادی ایران، حرکتی ناشایست است.


سخن آخر اینکه، زمانی که برادران و خواهران ما در زندان های رژیم تحت شکنجه هستند، شرم آور است که افرادی به دلیل منافع شخصی، در راه آزادی خواهان ایرانی سنگ اندازی کنند.

پی نوشت یک:
بنده از اتهام ایشان، مبنی بر کار کردن برای رضا پهلوی، ناراحت نشدم! اصولا افرادی که قلم تند دارند و چون من بی پروا انتقادات خود را مطرح می کنند، همیشه در مظان اتهام هستند، تا حالا کیهان و رجا نیوز، امثال من  را به جاسوسی برای اسراییل متهم می کردند، این اتهام لااقل بهتر است...!

پی نوشت دو: 
گروه سیاسی نمانده که در این وبلاگ، من تنبان (!) آنها را پرچم نکرده باشم. از مجاهدین و سلطنت طلب ها گرفته تا اصلاح طلبان! به عنوان کسی که خودم را رهرو بختیار و مصدق می دانم، هیچ گاه در باورم نمی گنجید که مجبور شوم اینچنین بر جبهه ملی بتازم و  از آنها انتقاد کنم. 

پی نوشت سه: 
آنقدر انتقادات تند به رضا پهلوی مطرح کرده ام که دیگر خجالت می کشم با دفتر او تماس بگیرم، بگویم اقای بیژن مهر گفته من برای شما کار می کنم، حقوق مرا بدهید...! 

چند نمونه از انتقادات پیشین من از رضا پهلوی:


نوشته های چند روز اخیر من:



۸ نظر:

  1. پس بگو کی بود گیر داده بود گمنامیان خودتو معرفی کن!
    یکی می‌ره جبهه، بهش می‌گن اونجا چیکار می‌کردی؟ می‌گه زرشک پاک می‌کردم!

    پاسخحذف
  2. چقدر اسم آقای بیژن مهر آدم رو یاد مهران میندازه نه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عجیبه که آقای بیژن مهران همیشه کامنت میگذاشت ولی نیومد دیگه

      حذف
  3. گمنامیان عزیز،

    جند روز پیش گفتم که شما خود را معرفی کنید. دوست داشتم که شما هم با مصاحبه تو دهن این آقا میزدید. مردم ما همه انگ بزن هستند. من این نیاز را حس کرده ام که دیگر مخفی بودن شما گافی است . شما نماد یک تفکر هستید که نوین است . دیگر خودتان نیستید و طرفداران زیادی دارید.

    جلو جلو بگویم که من نه اطلاعاتی هستم و نه آقای سربی و نه دلقک های فسیل جبهه ملی یا اصلاح طلب یا پادشاه پرست و نه مجاهد.

    من طرفدار مکتب و تفکر شما هستم / باور هم نکنید هیچ مهم نیست ولی ضربه ای ایست بر همه طرفداران شما که به قولی دنبال کننده شما هستند ولی هیچ جا نمیتوانند به شما تکیه کنند چون به خیالی بودن متهم میشوند و تحقیر میشوند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام خوبی؟ حال پسر دایی چطوره؟ بهتر شده؟

      حذف
    2. دوست عزیز گمنامیان نمیتونه خودش رو معرفی کنه. مطمئن باش. ایشان گفته 10 سال وبلاگ نویسه ولی به صورت گمنام . ازکجا مغلوم ایشان چه کسی و از طرف چه گروهی یا مامور چه کاری است؟!

      هیچ کدام را نمیشود ثابت کرد چون ایشان گمنام است. حتی ممکن است ماموریت های مختلفی را انجام میدهد ولی برای اینکه لو نرود خود را معرفی نمیکند. مثلا شاید دارای پست و مقامی هم هست یاد هم در طرفداری و هم در کوبیدن گروه ها مطلب میتویسد.

      ولی تشکر میکنم که اجازه میدهید که این مطلب چاپ شود.

      حذف
    3. کاملا درست است،
      من مقاطعه کار هستم، یک زمانی از اسراییل پول می گیرم، علیه خامنه ای مطلب می نویسم.
      یک زمانی از رژیم ایران پول می گیرم؛ علیه مجاهدین مطلب می نویسم!
      یک زمانی مزدور وزارت اطلاعات هستم، چون اصلاح طلبان را می کوبم!
      یک زمانی نیز مزدور هستم، چون کسانی را که مخالف اتحاد اپوزسیون هستند را نقد کرده ام...!!
      ---------------------------
      اصولا طبق نظر شما، تمام اشخاصی که مورد انتقاد من هستند، هیچ ایراد و عیبی ندارند...!
      .
      .

      .
      .
      پی نوشت:
      عزیز جان،
      چه کار داری من که هستم، ببین حرفم چیست؟

      مطمین باش مستقل هستم، به هیچ گروهی وابسته نیستم، برای آزادی ایران هم زندگی ام را هزینه کرده ام، از سلامتی گرفته تا موقعیت شغلی و اجتماعیم را.

      اما اینکه برای دمکراسی در کشورم هزینه کرده ام، باعث نمی شود شما بدون سنجش، حرف مرا درست بپنداری، خودت عقل داری، مغز داری، حرف مرا محک بزن و ببین استدلال من درست یا نه.

      حذف
  4. اگر بختیار چند سالی زودتر رییس دولت می شد ....افسوس....هنوز خیلی از هموطنان راجب او اطلاع کافی ندارند .چه فرصتی از دست رفت.. روحش شاد. اینده ایران به افرادی چون او نیازمند است . نه سیاستمداران فله ای امروزی. فعالیت رضا پهلوی قابل تقدیر است .<>

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.