دوشنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۹۱

آقایان سران رژیم، حضور شما در رژیم است که باعث بقای آن و بدبختی مردم است، ما را نیازی به نیکوکاری شما نیست...!

یکی از قوانین مسخره ای که در اسلام وجود دارد، این است که همه چیز خریدنی است! همه چیز قیمت دارد، مثلا جان انسان ها قیمت دارد (دیه) و بر اساس قیمت شتر (!) محاسبه می شود...!
مثلا می شود یک انسان را خرید و از او به عنوان برده، هر سو استفاده ای کرد. اگر یک انسان را بکشی،  می شود هر کثافت کاری انجام داد و بعد با پرداخت پول به امام و یا مرجع تقلید، گناه خود را پاک کنی!

اگر ماجرای دادگاه های فرمایشی اختلاس سه هزار میلیارد تومانی را دنبال کرده باشید، می بیند که تمام مقامات بالای حکومتی که رشوه های کلان دریافت کرده اند، مدعی هستند که بخشی از آن پول را صرف امور خیریه کرده اند و لذا متستحق مجازات نیستند!

به عنوان مثال این ها را بخوانید: (منبع)

قاضی : این 266 هزار دلار را که آقای ر تو ماشین گذاشت و رفت یعنی چه؟
متهم :آقای ب بارها با آقای رمراوده داشت و همیشه با هم پول رد و بدل داشتند. این پول را با هم خانه ای خریدیم و برای کمک به نیازمندان دادیم.

3-اظهارات مورخ 16/11/1390 متهم بدین شرح که: «یک بار مرحوم آقای ا .ر. به من گفتند که شماره حساب خودتان را بدهید قرار شده است مبلغی جهت انجام امور خیریه به شما پرداخت شود که بنده قبول نکردم و بعداً‌مبلغ فوق را از طریق آقای ش .ر . دریافت کردم که گفتند از طرف آقای ا .گ. به شما رسیده است و بابت امور خیریه است که شما در آن مشارکت دارید».
نمونه های اینچنینی بسیار است، این روش برخورد، ناشی از تفکر اسلامی حاکم بر متهمین است، چه آنکه آنها دیده اند و می دانند با پرداخت مبلغی پول،همیشه می توانند گناه خود را بشویند.

اصولا این شیوه نگرش به دنیا، در تمامی سران رژیم وجود دارد و آنها تصور می کنند که مجاز هستند دست به هر جنایتی بزنند، اما مثلا در ماه محرم با برگزاری یک مراسم پر خرج عاشورا، یا ساخت یک مسجد، تمامی گناهان آنها شسته خواهد شد.

نکته حائز اهمیت این است که مثلا در موارد فوق، طرف با دریافت مبلغ دویست هزار یورو، قرارداد را به قیمتی چند  ده میلیون یورو بالاتر از حد معمول، به شرکت پیمانکار واگذار کرده است. به عبارت دیگر، مدیر مربوطه چند ده میلیون دلار به جامعه ضرر می زند، تا خودش دویست هزار یورو رشوه دریافت کند و بعد تصور می کند مثلا با برگزاری یک مراسم محرم و هزینه کرده ده هزار یورو برای امام حسین، گناه او پاک می شود...!

سالها پیش بر حسب اتفاق به  موردی برخوردم که آیت الله نوری همدانی، نامه ای به وزیر اقتصاد و دارایی نوشته بود و در آن خواسته بود که یک محموله شکر، از گمرک معاف شود! معافیت فوق، سودی معادل دو میلیون دلار برای شرکت وارد کننده به همراه داشت و مدیر آن شرکت، تنها مبلغ یکصد میلیون تومان، به آیت الله نوری همدانی به عنوان سهم امام پرداخت کرده بود...! 


پی نوشت یک: 
از سایت جدید من بازدید بفرمایید، در این سایت روزانه چندین مطلب نگاشته می شود و به روز می شود: www.gomnamian.org


پی نوشت دو: 
آهنگ شاهین نجفی را در وصف امام نقی دریابید، همانا که گوش دادن به این آهنگ، لذت جماع با شتر را دارد! امام نقی (ع) در وصف شاهین نجفی می گوید:

"اگر جدم رسول لولا، بلال حبشی را داشت، من هم شاهین نجفی را دارم...!! فقط امیدوارم شاهین مانند بلال، در نبود من سراغ زنان من نرود..! "





۱ نظر:

  1. مهران (بکن کونی های بالاترین )دوشنبه, اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۱ ۷:۱۴:۰۰ بعدازظهر

    گمنامیان

    مادر هرچی حرامزاده اسلامی و مسلمان خانم باز کس کش هست که ذات اسلام بر مبنای کس کشی است ، را نمودی

    دمت گرم

    من کیر وسط چشمهای هر حرومزاده ای که نذری میده و کیر امام حسین را تا حلقوم ساک میزنه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.