دوشنبه، اسفند ۱۵، ۱۳۹۰

می توان به فردای ایران امید داشت /با استناد به آمار رسمی رژیم، مشارکت مردم در تهران حداکثر 22% بوده است...!

آمار خود رژیم را کنار هم بچینیم:

-         اگر در تهران، نامزدی یک چهارم آرا شرکت کنندگان  را کسب کند، به صورت مستقیم به مجلس راه خواهد یافت.

-         قرار است شخصی به نام کوثری، با 289هزار رای به صورت مستقیم به مجلس راه یابد.

-         پس با یک حساب سر انگشتی، تعداد شرکت کننده ها در تهران تنها یک  میلیون و دویست هزار نفر بوده است! چرا که با 290 هزار رای، می شود به صورت مستقیم به مجلس رفت!

اینجا را بخوانید: (برای اینکه نتوانند آنرا پاک کنند، از صفحه اینترنتی فوق، اسنپشات گرفته ام)

"به گزارش الف، كوثری در اعتراض خود يادآوری كرده است در اين دوره از انتخابات مجلس در تهران، بجز وی يك نامزد ديگر با نام اسماعيل كوثری وجود داشته است و بر اساس مقررات، وقتي دونامزد همنام در انتخابات مجلس حضور دارند، اگر قرينه اي دال بر تعلق رای به نامزد كمتر مشهور وجود نداشته باشد، راي بايد بنام نامزد مشهورتر ثبت شود. / بر اساس آخرين شمارش آرا تا صبح روز يكشنبه، بنام يكي از اسماعيل كوثری ها ۱۶۹هزار راي و براي ديگر اسماعيل كوثري ۱۲۰ هزار راي شمارش شده است. اين در حاليست كه تعداد آراي نامزدهای غيرمشهور در تهران معمولا به ده هزار رای هم نمي رسد. تاظهر يكشنبه يكي از كوثري ها در تهران نوزدهم و ديگري سی و هشتم است و تازه برخي نمايندگان مشهور تهران نظير غفوري فرد، كاتوزيان و بادامچيان در رتبه هاي بعد از كوثري دوم قرار دارند!/سردار اسماعيل كوثري فرمانده لشگر محمد رسول الله (ص) تهران در زمان جنگ بوده و هم اكنون نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس هشتم است. اگر اعتراض كوثري رسيدگي و اشتباه ايجاد شده برطرف شود احتمالا اين نامزد تهران به دور دوم انتخابات نخواهد رفت و در مرحله اول آراي كافي (يك چهارم كل) را كسب خواهد كرد. مسئولان اجرايي و نظارت بر انتخابات تهران به نماينده تهران قول داده اند طبق قانون به موضوع رسيدگي و اشتباه بوجود آمده را برطرف كنند."

-         طبق آمار رسمی رژیم، بیش از هشت و نیم میلیون نفر، واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند:

از این هم اسنپشات اینترنتی گرفته ام،

"8 ميليون و 796 هزار نفر واجد شرايط رأي دادن در استان تهران"

همانطوری که می دانید شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس تغییری نکرده است، پس ما حداقل باید هشت میلیون و هشتصد هزار رای دهنده در تهران داشته باشیم.

-         طبق آمار فوق، تعداد شرکت کننده ها در انتخابات، کمتر از هشت درصد بوده است:

1,200,000/ 8,800,000 = 13

البته رژیم با مشاهده قصد مردم برای تهدید، آمار واجدین شرایط را کاهش داد و اعلام کرد که: (اسنپشات منبع)

" رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: پنج میلیون و 400 هزار واجد شرایط رأی در استان تهران می توانند در پای صندوقها حاضر شوند. "

-         شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس هیچ فرقی نکرده است، و با توجه به اینکه جامعه ایران، جامعه ای جوان است، باید تعداد رای دهندگان افزایش می یافت!

حال حتی اگر ما تعداد شرکت کنندگاه را نیز پنج میلیون و چهارصد هزار در نظر بگیریم، با یک حساب سرانگشتی خواهیم دید که تنها 22% واجدین شرایط، در انتخابات شرکت کرده اند:

1,200,000 / 5,400,000 = 22

به هر حال، در بدترین شرایط تنها بیست و دو درصد در انتخابات فرمایشی رژیم شرکت کرده اند و در بهترین شرایط، تنها سیزذه درصد...! 


۲۳ نظر:

  1. گمناميان گرامي
    خيلي متاسف شدم شناسه تون در بالاترين براي مدتي بسته شد.افرادي مثل شما براي نظام جمهوري اسلامي بسيار كارايي دارند و حضور شما در بالاترين براي انحراف اذهان از اخبار اعتراضات مردم مفيد مي باشد مخصوصا در زمانهاي حساسي چون 25 بهمن و انتخابات مجلس شما كار خود را براي ضربه زدن به دشمنان ولايت فقيه به خوبي انجام داديد. مديريت ديكتاتوري مهدي يحيي نژاد كه دشمن قسم خورده ولايت فقيه است فعاليت شما را تحمل نكرد و براي اعتراضات چهار شنبه سوري مجال ادامه فعاليتهاي ميهن پرستانه را از شما گرفت تا شما نتوانيد همچون گذشته سربازي بزرگ براي ولايت فقيه باشيد و اجازه به دشمنان براي انتشار اخبار اعتراضات را ندهيد.انشا الله با برگشت به بالاترين در سال جديد مشت محكمي به همه ي دشمنان جمهوري اسلامي خواهيد زد.درود بر شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالا مثلا این روش جدید خراب کردن گمنامیان بود دیگه نه ها ها ها ها لووووووول ،احمق جان فکر کردی همه مثل خودت و رییس هات احمقن!؟ به مریم خانم سلام برسون.

      حذف
    2. نه گرامی،
      این کاربر بدنام فاکس است...!

      این ادبیات او است.


      سند مزودروی او هم موجود است، اطلاعاتی است.

      اینجا را بخوانید:

      چطور اصغر شیتل به استخدام ارتش سایبری سپاه درآمد و شغل خود را از دزدی به فعالیت در محیط مجازی تغییر داد ...!

      http://gomnamian.blogspot.com/2011/07/blog-post_27.html

      حذف
    3. ها ها ها گمنامیان عزیز کاملا وصف حال این بیچاره هارو نوشتی،ولی خودت هم بهتر از من میدونی که این فاحشه های سایبری خودشون قربانی حکومت جمهوری اسهالی هستند، در کل تبریک میگم بابت اینکه تو این وبلاگت کلی مزدور سایبری و مزور مجاهد کامنت میزارن، این نشونه ی موفقیت وبلاگ شماست.

      حذف
  2. تو که حساب کتاب بلد نيستي بهتره گه زيادي نخوري

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی ماشالله شما اونقدر گه های زیادی خوردید که گه ی موجود نمانده .به قول محمود جان اب را بریزید همان جا که دارد میسوزد نه اینکه اتش انجا را بدید بازار تهران !

      حذف
  3. هکر گمنامیان (بکن زن گمنامیان)سه‌شنبه, اسفند ۱۶, ۱۳۹۰ ۹:۳۳:۰۰ قبل‌ازظهر

    هوی نادر (گمنامیان) درسته که من جا زدم و تهدید های من باعث نشد که دست از تخریب اسلام بکشی 
    ولی باز هم برمیگردم ایندفعه با قدرت بیشتر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بچه کونی همچین حرف میزنه انگار در خونش با گمنامیان دعوا کرده.! خوب برگرد ببینم چه گهی میخوایی بخوری اَشغال .. دو سه ماه نگذشته که بمبا از اسمون بارید میرید دنبال سوراخ موش چون هم امریکا از دستتون عاصیه هم مردم ..
      ساندیس خور اشغال

      حذف
    2. هکر گمنامیان (بکن زن گمنامیان)چهارشنبه, اسفند ۱۷, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۸:۰۰ قبل‌ازظهر

       کیرم لای کوس ننه خارت خار کسته

      حذف
  4. يك سئوالي از گمنانيان دارم .
    شما كه توانسته ايد وبلاگ به اين خوبي را مديريت كنيد. امكان ايجاد سايتي مثل بالاترين را نداريد؟
    تا همه دوستدارانتان به شما بپوندند و از شر بالاترين خلاص شوند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،
      مدیریت یک وبلاگ، با مدیریت یک سایت اشتراک لینک، خیلی متفاوت است، در وبلاگ باید تولید محتوا کنی و در سایت اشترک گذاری باید مدیریت انجام دهی.

      اما جدای از این مطلب، یک تیم فنی در حال راه اندازی یک سایت خیلی قوی هستند، و بزودی افتتاح خواهد شد.
      بسیاری از دوستان وبلاگ نویس نیز به آنجا خواهند پیوست.

      حذف
    2. خيلي خوب است موفق باشيد.
      فقط دوستدارانتان را زياد منتظر نگذاريد و افتتاح سايت جديدتان نشه مثل حرفاي ديگر تان كه 100 بار از بالاترين قهر كرديد و گفتيد ديگر آنجا فعاليت نخواهيد كرد ولي باز هم برگشتيد و سر حرف خودتان نمانديد تا اينكه آنها بي شرمانه با يك در كوني شما را از سايت انداختند بيرون.
      اگر زبونم لال در سايت جديد نتوانستيد موفق باشيد به هيچ عنوان به بالاترين برنگرديد و مثل هميشه دستمال براي مديريت سايت بالاترين پهن نكنيد تا اجازه ي ادامه فعاليت را به شما بدهد چون اون موقع تف سربالا به خودتان هست.

      حذف
    3. گمنامیان عزیز شما رو از بالاترین با اردنگی انداختن بیرون من همه این چیزا رو زیر سر 
      مجاهدین کس کش مادر به ختامیبینم باید قبول کنید که لابی مجاهدین ننه جنده ها قویتر از ما 
      اتییستهاست میبینم حاج مهدی یحیی نژاد هم خایه مجاهدین رو میلیسه هر چی بهش گفتیم تو
       کونش  نرفت که نرفت تا اینکه بالاترین افتاد دس مجاهدین ننه کس گشاد.

      حذف
  5. سلام دوستان. دربحثی که بر سر اصل بقائ ماده وانرژی و ابعاد ذرات بنیادی و مساله زمان و... داشتم.( با مطالعات بنده چون مقدار کل ماده وانرژی جهان ثابت است دلیلی برای شروع و خلق ماده نمی بینم و زمان را جزو ماده می فهمم که انهم نا محدود است ودلیلی بر خلق شدن ماده نفهمیدم و.....) اما نویسنده سایت زیر جوابهایی مرقوم فرمودند که به نظرم حجت نبودو باز هم حکم به نفع توحید میکند وچون فیزیک و فلسفه تخصص من نیست ترسیدم حق مطلب را نتوانم بیان کنم.لذادر صورت امکان وامنیت لطفابا پاسخ استدلالی کامل این مطالب در محل بحث بنده را یاری نماییداز نظر بنده براهین توحیدی ناقص ویا مغلطه دارندواز تعریف نشده ها و موهومات سوئ استفاده می شود.ادرس:
    http://1esfand.com/?p=2767
    سعی می کنم از سایر اتییست ها و اگنوستیک های عزیز دیگر هم کمک بگیرم.
    متشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز،

      اصلا نگران این جور آدما نباشید.

      ۱- با نگاهی‌ به پروفایل ایشون در سمت راست لینکی‌ که شما گذاشتید، این توضیح رو داده:

      ". در بارهء علوم غریبه"آنچه بر من یقین شده و بعلت اشتهار این علوم بر کذب، غیر از این موضوع را "نفی" میکنم(نه مدعای نفی) این است که :تنها ۵ نفر در دنیا چنین قدرتی دارند و این در حالی است که تنها استاد قاره آسیا هیچ عملی در این زمینه انجام نمیدهد"

      در اصطلاح عوام، به چنین حرفی‌ "کرسی شعر" میگن، و از نظر من این فرد خارج از کلاس علم هست که بشه باهاش بحث منطقی‌ در حیطه علم کرد.

      ۲- به خاطر گول روی شما نگاهی‌ به توضیحات ایشون انداختم. یه متن طولانی و آسمون به ریسمون بافته. با نگاهی‌ دقیقتر به یکی‌ دو پاراگراف اول ایشون، به شما اطمینان میدم که ایشون تحصیلات اکادمیک در حیطه فیزیک و به خصوص فیزیک کوانتوم نداره. دلیل بر این صحبتم هم اینه که این فرد به طرز بسیار بسیار مفتضحانه و ناشیانه‌ای سعی‌ کرده "اصل عدم قطعیت" رو زیر سوال ببره. ببینیم چی‌ میگه:

      ۲-۱- "اگر در مسائل و نظریات بالا دقت کرده باشید میبینید که اصل عدم قطعیت کوانتومی فقط یک نظریه است.پس ممکن است درست باشد یا نادرست باشد.و با امری که هنوز به قطعیت کامل نرسیده نمیشود استدلال نمود."

      خیر! اینطور نیست! این یک نظریه ثابت نشده نیست. ایشون حتا در کاربرد لغات دقت نمیکنه! دنیای علم، که مثل بحث آخوند بالای منبر نیست که یارو هرچی‌ از دهانش در میاد میگه. به طور ساده، اگه این "عدم قطعیت" نظریه یا تئوری هست، چرا اون رو در فیزیک "اصل" خطاب میکنند دوست عزیز؟ چرا به سادگی‌ نمیگیم "نظریه عدم قطعیت"، یآا مثلا "تئوری عدم قطعیت". چرا فیزیکدانها پذیرفتن که اون رو یک "اصل" آها‌ به عنوان "اصل عدم قطعیت" بدونند؟

      ۲-۲- " (در حالی که جدیدا در فیلم مستندی دیدم که با کامپیوترها و سیستمهای نرم افزاری خاص،جای دقیق هر الکترون را تشخیص داده اند و اصل تصادفی بودن حرکت آن را ساقط نموده"

      این صحبت این فرد منو مطمئن کرده که ایشون فیزیک رو به هیچ وجه متوجه نشده. حال ببینید با چه جراتی این همه مطلب بافته!

      دوست عزیز، از این فرد با اطمینان و قدرت بخواهید که این فیلم مستند رو رو کنه. مطمئن باشید که یا دروغ میگه و چنین فیلمی وجود نداره، یا ایشون اون فیلمو رو نفهمیده، یا چنین فیلمی توسط یه مشت خرافاتی مثل خودش ساخته شده و اصلا ارزش علمی‌ نداره تا راجع بهش بحث کنیم.

      برای من تاا همینجا کافیه تاایشون رو اوت-کلاس بدونم (چون بدون دانش کافی‌ داره سعی‌ میکنه مثلا از علم صحبت کنه. بابا جان اول برو حوزه، بعدا بیا روزه بخون!). بقیه متن ایشون هم، اگه بخواهیم آنالیز کنیم، پر از جملاتی مثل "خسن و خسین هر سه‌ دختران معاویه بودند " هست... سفسطه، مغلطه، کج فهمی‌ و برداشت ناصحیح از علم.

      و در پایان، باز هم می گم که اصلا نگران چنین فردی نباشید!

      این لینک آقای گمنامین مربوط به چنین موضوعی نبود، ولی‌ به دلیل کامنت شما و حساسیت موضوع، لازم دیدم این صحبتو با شما دوستان عزیز مطرح کنم.

      حذف
  6. "طبق آمار فوق، تعداد شرکت کننده ها در انتخابات، کمتر از هشت درصد بوده است:"
    گمنامیان عزیز، به‌گمانم به‌جای هشت‌ درصد باید هشت میلیون باشد!

    پاسخحذف
  7. توضیح تکمیلی:

    " جدیدا در فیلم مستندی دیدم که با کامپیوترها و سیستمهای نرم افزاری خاص،جای دقیق هر الکترون را تشخیص داده اند و اصل تصادفی بودن حرکت آن را ساقط نموده"

    اصل عدم قطعیت نمیگه که شما نمیتونی‌ مکان دقیق الکترون رو تعیین کنی‌، میگه اگه این کارو کردی، کمیت مهم دیگه یعنی‌ اندازه حرکت اون رو نمیتونی‌ اندازه بگیری. و این یعنی‌ همچنان حرکت الکترن مورد اندازه گیری تصادفی‌ هست. و این یعنی‌ به این آقا بگید برو فیزیک بخون، خوب بخون، بد بیا بگو:

    " اول نوشتار من را تا آخر بخوانید بعد به ایراد منطقی مورد بحث اشاره کنید و پاسخ بدهید چون وقت من ارزش داره و دوست ندارم صرف بررسی یک مشت تخیل بی‌ماهیت بشود. این مقاله برای عقلا است نه افرادی که عقلشان را به توهم فروخته اند."

    انگار که از دید این اقای "عاقل" وقت ما ارزش نداره!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من نمیدونم امروز چرا الکی‌ الکی‌ به این بابا فکر می‌کردم. اتوبیوگرافیش رو که دیدم باعث مسرت شد. اوه اوه اوه! بچه‌ها ... اینجا رو:
      http://1esfand.com/?page_id=2

      دوست عزیزی که اون بالا کامنت گذاشتی، با این موجود بحث نکن وگرنه ور میفتی!

      حذف
    2. این بابا فکر میکنم از تیمارستان فرار کرده،با این بیوگرافیش.هاهاها

      حذف
    3. سلام
      جناب ulyssesودیگر دوستان خرد گراوجناب گمنامیان عزیز .
      ازبابت پاسخهاتون خیلی سپاسگزارم.بنده خودم سعی کردم به ایشان حالی کنم اما نپذیرفت.درضمن که بنده تحصیلات دانشگاهی و تکمیلی ام در رشته های دیگری بود و خواستم از انصاف دور نشوم.متاسفانه به خاطر امنیت نمی تونم توضیح بیشتری بدهم .فقط کاش اگر از لحاظ ایمنی براتون دردسر درست نمی کنه یک کامنت محکم علمی هرچند کوتاه تو نظراتش بزارید بلکه اگاه شود.باز هم سپاسگزارم

      حذف
  8. نادر (گمنامیان) من عاشق کس و کون دخترتم و دست خودم نیست میفهمی دست خودم نیست

    پاسخحذف
  9. گمناميان عزيزم...اميدوارم هميشه شاد و تندرست باشي
    قبلا نيز گفته بود تمام فحاشي اين كله سندوني هاي عقب افتاده اسلامي و حزب الهي حواله ميشه به ائمه اطهار و انبياشون ...
    تنوير افكار راه پر دردسري هست ... آفرين بر تو آزاده بلند نظر كه مناعت طبعت نميزاره خيل مگسهاي سبز مرده خوار نگرانت كنه.......

    پاسخحذف
  10. درود
    چه نظرات بی ارتباط با پست میزنن
    گمنامیان عزیز آمار واجدین شرایط استان تهران تغییر نکرده اما طی 3 سال اخیر استان تهران تقسیم به 2 استان شده -استان تهران و استان البرز
    و اون 3 میلیون واجدین مفقود شده! متعلق به استان البرزه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.