پنجشنبه، دی ۱۵، ۱۳۹۰

از فاحشه های پنج تومانی شهر نو تا عرزشی های هفت هزار تومانی...!/از ملکه اعتضادی تا بسیجی سایبری کیبرد به دست..!عکس از کاوه گلستان

تن فروشی را قدیمی ترین شغل تاریخ می دانند. شغلی که مردان یا زنان، در ازا دریافت پول، تن به رابطه جنسی می دهند.

اگر منصفانه نگاه کنیم، کسانی که به تن فروشی می پردازند، آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند و عموم آنها قربانی بی رحمی های جامعه شده اند. شاید کمتر زن و یا مردی باشد که دوست داشته باشد به خواست قلبی خودش تن به چنین کاری بدهد.

اینکه تن فروشی کار خوب یا بدی است، بحث طولانی است و خارج از حوصله این نوشته، اما هستند درصد بسیار اندکی از تن فروشانی به خواست خود و بدون داشتن مشکل مالی خاص، تنها به دلیل حرص و طمع، تن به چنین کاری می دهند.

زنانیمک که نام آنها باعث ننگ و بی آبرویی فاحشه ها است:

در قبل از انقلاب، محله ای بود به نام شهرنو که در آن چندزن به صورت رسمی به تن فروشی می پرداختند و فاحشه بودند و شاید از میان آن همه زنی که در آن محله به تن فروشی می پرداختند، تنها نام چند زن برای همیشه در تاریخ به بدی و زشتی ماندگار شده است، پری بلنده و عصمت بابلی  و ملکه اعتضادی و مهین بچه باز، سه زنی هستند که نام آنها، حتی جامعه فاحشه ها را نیز لکه دار کرده است، چرا که این سه زن در کودتا علیه دولت ملی دکتر مصدق، نقش داشتند.




فاحشه های  پنج تومانی:

این چند زن یاد شده، فاحشه های  های گران قیمت شهر نو بوده اند و  زنانی در شهر نو بوده اند که به دلیل سن بیشتر و یا زیبایی کمتر، قیمت های خیلی کمتری داشته اند، به آن فاحشه ها، جنده های پنج تومانی می گفته اند.

ساعتی هفت هزار تومان، حقوق بسیجی های فعال در اینترنت؟

همانطوری که حتما شنیده اید، بسیجی های سایبری، در ازا فعالیت در اینترنت و تبلیغ و دفاع از رژیم جنایتکار آخوندی، هر ساعت هفت هزار تومان حقوق دریافت می کنند. به گزارش سایت وابسته به حکومت دیگربان

"اعلام حقوق «سربازان جنگ نرم» جمهوری اسلامی در فضای مجازی فارسی زبان منجر به بروز تنش‌هایی میان فعالان حزب‌اللهی و ارزشی شده است. / روز گذشته (جمعه نهم دی) پس از آنکه یکی از کاربران روحانی شبکه اجتماعی «فرند‌فید» اعلام کرد «سربازان جنگ نرم» برای هر ساعت فعالیت «هفت هزار تومان حقوق» دریافت می‌کنند٬ تنش‌ها میان کاربران یادشده در اینترنت افزایش یافت. /برخی کاربران حزب‌اللهی در شبکه اجتماعی «فرندفید» با انتقاد از نحوه فعالیت «سربازان جنگ نرم» در اینترنت آن‌ها را به خاطر دریافت این حقوق «حرام‌خوار» خواندند."


نمونه ای از فعالیت عرزشی های سایبری:
در اینجا می بینید که این عرزشی، چطور به ندا بی حرمتی می کند، در حقیقت همکارانش ندا را کشته اند و او نیز اکنون چنین به ندا بی حرمتی می کند. صد البته که: ((کی شود دریا به پوز سگ نجس))



حال به بررسی تفاوت بین عرزشی های سایبری و فاحشه های شهر نو می پردازم:

شکی نیست که بسیجی ها و عرزشی های سایبری نیز به نوعی به خود فروشی می پردازند، اگر جنده های شهرنو، تن خود را در اختیار غریبه می گذاشته اند، بسیجی ها مغز و روان و شرف خود را در اختیار رژیم و جمعی جنایتکار گذاشته اند.

تفاوت تن فروشی و بسیجی:



-         آیا منصفانه نیست که عرزشی های سایبری را جنده های هفت هزار تومانی بدانیم؟
-         مقایسه جنده های شهرنو بسیجی ها، غیر منصفانه و قیاس مع الفارق است، چه آنکه جنده های شهرنو، اختیار تن خود را داشته اند و در ازا ارایه خدمات پول می گرفته اند.
پولی که آنها دریافت می کرده اند، کاملا شرافتمندانه بوده است و آنها به حقوق دیگر اعضا جامعه هیچ آسیبی وارد نمی کرده اند. 
-         اکثر تن فروشان شهرنو، از سر ناچاری و به عنوان برده تن به چنین کاری می داده اند و هیچ امکان دیگری برای گذران زندگی نداشته اند، در حقیقت جامعه آنها را مجبور به چنین کاری کرده است. 
-         اما عرزشی های سایبری، از سر ناچاری دست به چنین کاری نزده اند. آنها نیز می توانند چون دیگر جوانان ایرانی، زندگی شرافتمندانه ای داشته باشند، هرچند که بر آنها سخت بگذرد. 
-         تنها می توان عرزشی های سایبر را با پری بلنده و مهین بچه باز مقایسه کرد، چرا که پری بلنده و مهین بچه باز علاوه بر اینکه تن خود را در اختیار کودتاچیان و خائنان به کشور گذاشته بودند، بلکه مغز و شرف خود را نیز به شعبان بی مخ فروخته بودند. 
-         اگر پری بلنده در ازا خداماتش به شاه در ماجرای کودتا علیه مصدق، سهام بانک ایران و ژاپن را گرفت، عرزشی های سایبری نیز هر کدام ساعتی هفت هزار تومان می گیرند.

در پایان  و برای جمع بندی بر این نکته تاکید می کنم که :
-         جنده های پنج تومانی شهرنو، در مقابل عرزشی های سایبری، مظهر شرافت و انسانیت هستند...!

پی نوشت:
یک- از تمامی فاحشه ها، به دلیل اینکه اسم آنها را با عرزشی های سایبری در یکجا آورده ام، پوزش می طلبم!!

دو-عکس هایی این نوشته، از کاوه گلستان، عکاس شهیر ایرانی است، یادمش گرامی باد...!

سه-می دانستید به جنده خانه شهرنو (غم خانه) نیز می گفته اند؟! اسم با مسمی به این اسم می گویند. .


----------------------------------لینک این مطلب در بالاترین--------------------------





این فید در فرندفید

۲۵ نظر:

  1. اگر اینترنت ایران قطع شود، بیش از همه مردم این هفت هزار تومانی ها، دلخور می شوند...! چون وقتی در ایران فیلتری نیست، حکومت هر چقدر هم که مشنگ باشد، دیگر به آنها پروژه(!) نمی دهد و آآنها منبع درامد مفت خود را از دست می دهند! درست است این رژیم احمق است، اما دیگر اینقدر احمق نیست که برای امثال من که در دنیای آزاد زندگی می کنیم، بسیجی بفرستد توی نت

    پاسخحذف
  2. هزاران بار فاحشه 5 تومنی بودن بهتر از بسیجی بودنه.بر شرف بین بیناموسها لعنت سرعت اینترنت رو به گه کشیدن یا کاملا قطع کردن

    پاسخحذف
  3. اینترنت که قطع بشه بسیجی‌‌های سایبری به کون دادن برمی‌گردند.

    پاسخحذف
  4. ادمین گرامی
    چند ماهی هست قراره فایل ترجمه این ویدئو رو بگذاری
    http://gomnamian.blogspot.com/2011/04/blog-post_14.html

    ممنون

    پاسخحذف
  5. اگر "مصلحت" در کار باشد خواهران و برادران ولایی خودشون و خانواده شون رو هم می فروشند:

    استاد اخلاق، آيت الله مظاهری:

    - اگر مصلحت اهمي که مقدم بر مفسده‌ي اشاعه‌ي فحشا است، جلو آيد، آن کار جايز بلکه در بعضي از موارد لازم است؛ نظير اين که بتواند کسي را که مضّر براي دين است، رسوا و کارش را خنثي کند؛ در اين موارد و نظاير آن اشاعه‌ي فحشا جايز بلکه لازم است.

    - اگر مصلحت اهمي پيش آيد که مقدم بر مفسده‌ي خيانت باشد، نظير اين که اگر امانت را رد کند موجب فساد عظيم شود، و يا اگرمعامله‏اي را رد نکند و امضا نمايد موجب فساد عظيم مي‏شود و نظير اين‌ها، خيانت جايز بلکه در بعضي موارد واجب مي‏شود.

    - اگر ناچار شود فحش دهد و يا مصلحت اهمي پيش بيايد نظير اثبات حقّي يا از بين بردن باطلي، به اندازه آن اضطرار فحش جايز است.

    - اگر مصلحت اهمي باشد که مقدم شود بر مفسده‌ي دروغ، آن دروغ جايز است و اگر بتواند توريه کند، بهتر است؛ نظير حفظ جان يا مال و يا عرض از خودش و يا ازديگران و نظير دفع ظلم ظالم از خودش يا ديگران.

    - اگر نفاق مصلحتي داشته باشد که مقدم بر مفسده آن باشد آن نفاق جايزاست، مثلاً اگر کسي بترسد که چنان چه اظهار ارادت به افرادي نکند، آن افراد ضرر ديني يا ناموسي ‏بلکه مالي به وي‏ خواهند زد که در اين ‏صورت ‏نفاق‏ واجب ‏مي‏شود.

    - اگر مصلحت اهمي که مقدم بر مفسده‌ي تهمت باشد، پيش آيد، آن تهمت جايز،بلکه در بعضي موارد واجب مي‏شود؛ مثلاً اگر کسي مضر براي اسلام است و مردم را از دين منحرف مي‏کند و چاره ‏اي جز تهمت براي اسکات او نباشد، تهمت به اندازه‏اي که اورا ساکت کند، جايز بلکه واجب است.
    ...

    http://www.almazaheri.org

    پاسخحذف
  6. man webloget ro hamisheh mikhoonam, az inmatlabet be anzadeye neveshtehayee ke enteghad kardi narahat shodam, to masal naghavi hasti, adam hesabi hasti. be nazarat ghabele ghabooleh ke yeki ke tanesh ro mifrooshe ba kasi ke aghl o vejdanesh ro mifrooshe moghayeseh besheh.
    bazi naghtha mazerat khahi ham ozae ro dorost nemikoneh. in aghayoon vejdanforoosh hastand.

    پاسخحذف
  7. عزیز جان،
    متن را نخوانده ای به دقت! نوشته ام:

    مقایسه جنده های شهرنو بسیجی ها، غیر منصفانه و قیاس مع الفارق است، چه آنکه جنده های شهرنو، اختیار تن خود را داشته اند و در ازا ارایه خدمات پول می گرفته اند.
    پولی که آنها دریافت می کرده اند، کاملا شرافتمندانه بوده است و آنها به حقوق دیگر اعضا جامعه هیچ آسیبی وارد نمی کرده اند.

    - اکثر تن فروشان شهرنو، از سر ناچاری و به عنوان برده تن به چنین کاری می داده اند و هیچ امکان دیگری برای گذران زندگی نداشته اند، در حقیقت جامعه آنها را مجبور به چنین کاری کرده است.

    - اما عرزشی های سایبری، از سر ناچاری دست به چنین کاری نزده اند. آنها نیز می توانند چون دیگر جوانان ایرانی، زندگی شرافتمندانه ای داشته باشند، هرچند که بر آنها سخت بگذرد.

    - تنها می توان عرزشی های سایبر را با پری بلنده و مهین بچه باز مقایسه کرد، چرا که پری بلنده و مهین بچه باز علاوه بر اینکه تن خود را در اختیار کودتاچیان و خائنان به کشور گذاشته بودند، بلکه مغز و شرف خود را نیز به شعبان بی مخ فروخته بودند.

    پاسخحذف
  8. Ey kash rozi melate azize maa azin agahi va darke be mafahim barkhordar shavand ta tafavote ghaarat garane dini va estemar garane rosi ra dar yaband
    rozi melati maa zire yoghe abar ghodrati bename Amrika bode hezar gele az hame ke chera bepa nemikhizid
    negah konid ke emroz az chine komonist ta oropaye sosialist arbabe maa shodano dam bar nemiavarim

    پاسخحذف
  9. Ey kash rozi melate azize maa azin agahi va darke be mafahim barkhordar shavand ta tafavote ghaarat garane dini va estemar garane rosi ra dar yaband
    rozi melati maa zire yoghe abar ghodrati bename Amrika bode hezar gele az hame ke chera bepa nemikhizid
    negah konid ke emroz az chine komonist ta oropaye sosialist arbabe maa shodano dam bar nemiavarim

    پاسخحذف
  10. ( شاید هم اشتباه مینمایم ) اما تصورمینکم که عصمت بابلی نام اصلی خانم دلکش خواننده شهیرایران است که ازافتخارات موسیقی ملی است

    پاسخحذف
  11. چند گرفتی این اراجیف را تف بدی دیوااااااانه

    پاسخحذف
  12. معلوم اصلا اهل منطق نیستی و نفهمیدی چی نوشتی ؟ آون وقت که ایران زیر گلوله بود کی از ایران حمایت می کرد؟ همین بسیجی ها بودن وگرنه باید آلان وبلاگ تو باید به زبون عربی می نوشتی؟ یه کم فکر کن ؟ چند مطلب نوشتی و قیافه حق به جانب گرفتی مشتی آدم مثل خودت هم تایید می کنند.از اینکه نوشتی شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ آزاد هستی معلوم چه سطح فکر پایینی داری؟ اصلا اجازه نداری به کسی حتی به خودت توهین کنی ؟ اجازه تداری کسی را با کس دیگه ای مقایسه کنی؟ معلوم منطق هم نخوانده ای که هر کس رو از عقیده اش دفاع می کنه رو با بعضی ها مقایسه کردی؟ تو از کجا می دونی به زور بسیجی ها اینکا رو می کنند. از اونجا که به نظر می رسه آدم غیر منطقی هستی دیگه ادامه نمی دهم . فقط یکم فکر کن .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیرم دهن بسیجی های حرومزاده. همشون بیان کیر منو بخورن . ننه هر چی بسیجیه رو گائیدم

      حذف
    2. مادرتو گاییدن حتما اینقد دلخوری یا حتما تخم حرامی هستی

      حذف
  13. از نظر من نویسنده این مطالب هم به شیوه همین به اصطلاح بسیجیهایی که بهشون توهین میکنه کارشو پیش میبره (توهین، فحش، بی‌منطقی و...) و همونقدر در آدم احساس تنفر و بیزاری ایجاد میکنه. چرا با این قیاس به قول خودت مع‌الفارق به فاحشه‌های بدبخت و مظلوم توهین میکنی و بعد عذر و توجیه براش میاری.

    پاسخحذف
  14. تو خیلی کوچکتر از آن هستی که بخواهی از بسیج و بسیجی چیزی بنویسی چون تو قدر و ارزش بسیج و بسیج رو نمیدونی .همین بقول تو از فاحشه بدتر ها بودن که هشت سال جلوی دشمن وایسادن و از ناموس تمام ملت دفاع کردن وگرنه تو و امثال تو که جرئت ایستادن در برابر یه سوسک رو هم ندارین و فقط عربده مستانه میزنینو پشت سر بسیج صفحه میذارن
    ازگل تو برو لقمه خود گاز بزن کم پشت سر خلق خدا ساز بزن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیرم دهن بسیج و توی جنده و ننه جنده تر از خودت و خانواده حرومزاده ات. به تخمم که بسیج رفته جنگیده. بیاد کیر منو بخوره.

      حذف
    2. ناشنانس بسیجی رفته جنگیده که الان عربا نیاین بزلرن تو کس خواهرو مادره جندت بی غیرت

      حذف
    3. کسای که ناموسشون مال خودشونه خوب غیرت دارن کساییم که ندارن منتظرن ی کشور خارجی بیاد مامانو ابجیشونو ببرن بکنن حالشونو جا بیارن

      حذف
  15. من فقط یک چیز میتونم بگم
    امروزه شیوه ی فعالیت در محیط اینترنتی مردمان اکثر کشورها موجب ارتقای تلقی سایرین نسبت به مردمان اون کشور و معالاً خود همون کشور میشه
    الا ما ایرانی ها که بدست خودمون دائما داریم وجهه ی کشور و مردم خودمون رو پایین میاریم .
    یکیش جنابعالی با نوشتن همین مطالب که اظهر من الشمس هست زاییده ی تخیلات خودت و یا امثال خودته. واقعا این عمر کوتاه من و تو ارزش این رو داره که اینقدر مردم خودمون رو بدنام و متهم کنیم؟ واقعا یک ایرانی واقعی و اصیل اینطور رفتار میکنه؟
    خوبه آدم طوری رفتار کنه که 30 سال دیگه که عقلش سر جاش اومد به گذشته ی خودش و عمر تلف کرده و تهمتهای نثار دیگران کرده اش متأسف نشه و رووش بشه که وبلاگ 30 سال قبل خودش رو به فرزندانش نشون بده ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهندس کنجکاو ... یعنی شما عقیده تون بر این اساس که کل دنیا الان میان تو این وبلاگ و بقول شما مطالب که اظهر من الشمس زاییده ی تخیلات ما هست ... رو پیگیری میکنن ؟؟؟
      خخخخخخ ... خندیدم ..
      مرد نا حسابی ... نیگاه بما نکن که تو هر سوراخ سمبه ای سرک میکشیم .. و از همه چیز میخوایم سر در بیاریم
      تو انگلیس ... که ما ایرانی ها وجب به وجب شو از تهران خودمون بهتر میشناسیم
      وقتی میگی ایرانی هستم ... هیچ انگلیسی الاصلی .. نمیدونه ایران کجا هست و رو نقشه کجا واقع شده
      اون پیره مرد پیره مرداشون ... گهگداری بشناسن بگن ... او یس یس شاه .. شاه معمد رض شاه ( محمد رضا شاه کبیر )
      . کومینی ..کومینی تروریست / ( خمینی خمینی تروریست )
      بعد جالبه بپرسی ایران و میشناسید ؟؟ ایران کجاست ..جواب میدن
      او یس یس .. اپغانستان . طالبان .. صدام حوسین بغداد ...
      یعنی کشوری صحرای و بی اب و علف مابین افغانستان و عراق ... کل دنیا فکر میکنه ما در صحرای برهوت دنبال مارمولک میدویم
      شکار میکنیم ... خام خام میخوریم ...

      اونوقت شما میگین ...... خودمونو بدنام چرا میکنیم ؟
      خخخخخخخخ واخعا که
      تهمت کذومه عزیز جان ... من خودم با گوش های خودم ..خاطرات پشیمانی ممد نوس نوس ..یکی از قواد های
      مشهور شهر نو رو شنیدم . همه اینا واقعیته
      مزدور عر زشی هم تهمته ؟
      سرچ کن تو فیس بوک .. افسر سایبری ... اشنا شو باهاشون

      حذف
  16. ای گفتی .. ای گفتی .. گل گفتی ...
    بخدا اون مهین بچه باز ... باز شرف داشت به اینا ... مهین یک اینه چسبونده بود تو سقف .. بچه های کم سن و سال دارو که میکشید رو خودش
    از اینه سقف ... از دیدن باسن شون لذت میبرذ .... واسه این مشهور بود به مهین بچه باز
    اما ... در خرابه های غم حانه .... یک کوچه ای هم داشتیم بنام کوچه یخی ... یا کوچه شاشو ها ...
    چرا یخی ؟؟
    چون سرکوچه یه بستنی یخی فروشی بود / و جنده های دو زاری ( اونای که دیگه در دوران کهولت سنی بسر میبردن )
    و به قولی سگ اونارو نمیکرد / از جامعه مدرنیسم قلعه و شهر نو طرد شده بودن ... به خونه های تو کوچه شاشو ها پناه
    میاوردن .... و هر رهگدری که رد میشد ..اینا برای گذران امور زندگی شون ..پیشنهاد میدادن ... اقا .. اقا ... بیا منو
    بکون ..اخرشم .. بشاش توش / 5 زار .... و یا .. اقا .. اقا .. تو رو خدا یه بستنی برام بخر بعد بیا منو بوکون
    ( البته معامله صوری انجام میشد ..شخص 5 زار میداد به بستنی فروش ... و میرفت با اون زن بدبخت تن فروش
    کارشو میکرد ) ... یعنی ...
    این قشر مزدور بیناموس ما ... یا از همون نطفه ها هستند که میان تو اینترنت میگردن آدم های رو شکار میکنن
    برای فروش به دولت و کسب در امد ساعتی 7000 تومن
    و یا بسیار بسیار پست تر از اون فاحشه ای که از سر ناچاری .. اقدام به خود فروشی مدل منو بکون اخرشم بشاش توش هستند
    چرا که این افراد ... با ادم فروشی کردنشون ... کسب در مد میکنن ... و مطلع هم هستند که با فروختن فرادی مثل من
    شاشیده میشه به غیرت و شرف و وجدان .و انسانیت نداشته شون .. نون شاشی شده تو سط ما رو ستار بهشتی ها رو .. ندا اقا سلطان ها رو
    میبرن برای زنو بچه شون ...
    ................................................................... خاطرات شهر نو برگرفته شده از تعاریف خاطرات ممد نوس نوس .. یکی از قواد های شهر نو

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.