سه‌شنبه، آبان ۲۴، ۱۳۹۰

آقای محسن رضایی، می شود بفرمایید حقوق ماهیانه شما چقدر است که آقازاده در هتلی زندگی می کند که ماهی نه میلیون تومان اجاره اش است؟!


لطفا از آقازاده محسن رضایی، قاچاقچی سیگار بت نسازید...!

لابد همه شما صحبت های احمد رضایی، فرزند محسن رضایی در صدای آمریکا (زمانی که از ایران فرار کرد و به امریکا پناهنده شد) را  شنیده اید، ویدیو این سخنان را در انهتای نوشته  می گذارم.

نوشته ای خواندم از وبلاگ نسوان که در آن نوشته بودند: (یک اسطوره ی دیگر ، پسر کشی: احمد رضایی)

این نوشته عجیب مرا به فکر فرو برد، عجب ملت مرده پرستی هستیم ما که در صدد هستیم از کشته دشمنان خودمان هم امامزاده و اسطوره بسیازیم. همانطوری که مردم ایران هزار و اندی سال است فرزندان اعرابی که به ایران حمله کردند را به شکل امامزاده تکریم می کنند و می پرستند، حال می خواهیم از فرزند محسن رضایی، اسطوره بسازیم!

ایرانیان ساکن کانادا و آمریکا خوب به یاد دارند چگونه همین آقای احمد رضایی، بنا به رانت پدر جنایتکارش مشغول دلالی در آمریکا بود و در قبال حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، رقم های نجومی دریافت می کرد.

اینکه آقای احمد رضایی در صدای آمریکا بدی اسلام گفته و یا خامنه ای را کمتر از مقام معظم رهبری خوانده است، دلیل نمی شود که او را کسی بدانیم که در صدد روشنفگری بوده است، دلیل نمی شود تصور کنیم که او دغدغه جامعه و مردم فلک زده ایران را داشته است.

دیدیم که چگونه بعد از همین سخنان تند، به راحتی به ایران برگشت و هیچ کسی هم به او از گل نازک تر نگفت.
ختم کلام، این سوال را مطرح می کنم:

این آقازاده، چه تحصیلاتی داشته و چه تخصصی داشته است که در سوییت آنچنانی در هتل چهار ستاره دبی زندگی می کرده است؟! 

محل درآمد ایشان یا پدر گرامی ایشان از کجا است که فقط یکی از آقازاده ها پانزده هزار دلار اجاره هتل می دهند؟!
آیا جز این است که این آقازاده نیز به مانند دیگر آقازاده های جنایتکار رژیم، از کیسه مردم فلک زده و از قبل رانت، اینچنین زندگی شاهانه ای داشته است؟!

 حافظ چه زیبا می گوید:

نه هر که چهره برافروخت دلبری داند/---/ نه هر که آینه سازد سکندری داند

نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست/---/ کلاه داری و آیین سروری داند!

مخالفت با رژیم، قبای آزادی خواهی و روشنگری، لباسی نیست که یک آقازاده بپوشد، آن هم آقازاده ای که همچنان مشغول مکیدن خون مردم ایران است...!

نوشته های دیگر امروز من:



لینک این مطلب در سایت بالاترین------------آزادگی


۱۵ نظر:

  1. خود همین رضایی هم از تخم و ترکه اعراب حمله کننده به ایران هست بنابراین بالقوه ایشان امام زاده هستند .

    پاسخحذف
  2. کشتن فرزند محسن رضایی یک پیام روشن به علی خامنه ای است از باند احمدی نژاد .

    پاسخحذف
  3. متاسفانه عده ای از هموطنان در سایت یوتیوب بدون شناخت ومطالعه از این آقازاده به به وتمجید میکنند.

    پاسخحذف
  4. من برای مرگ خامنه‌ای دو تا شمع نذر کردم.
    کسی دیگه‌ای با من همراهی می‌کنه؟

    پاسخحذف
  5. آقا جان چیکار داری که چه کاره بوده.
    می خوای باباش 3 سوت 4-5 تا دکترا از آکسفورد واسه اش بگبره؟
    مگر تو کل مسئولین این مملکت کسی را سراغ دارین که در حد یک فوق دیپلم تو چیزی تخصص داشته باشه اما ماشالله از سرو کول هر کدومشون 40-50 تا مدرک دکترا می ریزه فقط من نفهمیدم اینها کجا درس می خونند که زرت و زرت دکترا می گیرند

    پاسخحذف
  6. چرا در جریان کشته شدن احمد رضایی در لابلای لینکها در مورد جزییات زمان فرارش به آمریکا و رابطه محسن رضایی و هژبر یزدانی هیج جا چیزی دیده نمیشه؟
    آن سالی که احمد رضایی به آمریکا پناهنده شده بود، به درخواست محسن رضایی و با سابقه دوستی رضایی با هژبر یزدانی، خود هژبر با هواپیمای اختصاصی از کاستاریکا به لس آنجلس رفت و پسر رضایی را با وعده و وعید راضی کرد که با او به کاستاریکا برود که بعد از 3 ماه "حبس" این پسر در قصر هژبر یزدانی او فرار کرد به آمریکا دوباره و بعد هم مورد عفو خامنه ای قرار گرفت و برگشت ایران. داستان زندگی مرموز و مشکوکی داشت این پسر
    چون بنده از طرف بالاترین در حبس انفرادی هستم و حسابم تا فردا بسته است اینجا نوشتم.

    پاسخحذف
  7. گمنامیان جان،
    حساب من رو هم دوباره بستند، اینبار برای یک ماه و بدون کوچیک ترین توضیحی، باید یه حسابی سر کار این تروریست های کثیف بزاریم. پس از اینکه دیگه نمی تونند در فضای حقیقی ترور کنند، دست به اقدامات تروسیستی در فضای مجازی زده اند.

    پاسخحذف
  8. آقا تو ترکیه‌ یه‌ سری همجنس باز و گی و دو جنسه ایرانی‌ با هم یه‌ خونه‌ کرایه‌ کرده‌ بودند در نزدیکی خونه‌ من.یه‌ شب که‌ از سر کار برمیگشتم یکیشون جلو در ایستاده‌ بود و در جواب چه‌ خبر،به‌ شوخی بهش گفتم که‌ خامنه‌ای مرد!فی الفور رفت داخل و در رو بست.شآم خوردم و گفتم برم یکم سربه‌سرشون بذارم(شیطنتم گل کرد)وقتی داخل شدم همه‌ با هم گریه‌ میکردند و خدا بیامرز خدا بیامرز گویان مشغول حلوا درست کردن بودند(باور کنید راست میگم)حالا از من قسم که‌ بابا شوخی بود و از اونها انکار که‌ نه‌ واسه‌ دلخوشی ما داری اینو میگی!
    متاسفانه‌ راست میفرماید وایرانیها از مرده‌ حالا جنایتکار بوده‌ باشه‌ یا قهرمان،اسطوره‌ میسازند.

    پاسخحذف
  9. قابل توجه آخوندها و آخوندزاده های بی وجدان حرامزاده تا دیر نشده به خود آیید نگذارید این شتر بر در خانه شما و فرزندان شما بخوابد

    پاسخحذف
  10. مطلب خوبي است وسوالات خوبي را مطرح كرده ايد.راستي مدتي است كه از كاربر Germany در بالاترين لينك و كامنتي نمي بينم. شمااز ايشان خبري داريد؟

    پاسخحذف
  11. جز این چشمداشتی از رهروان رهبرانی از اغاز این پندار تا امروز دارید...

    پاسخحذف
  12. سلام. از کسئ اسطوره نسازیم. ولئ بر مرده اش هم نتازیم.خب میشود تصور کرد که احمد رضائئ هم یک اقا زاده ئ بالقوه و بالفعل بوده. ولئ همین بس نیست از مکافات عالم در حق خودشو پدر ومادرش.؟نمئ دانم سختم مئ اید هر کسیکه را که در سختئ ببینم برایش ارزوئ تخفیف شدائدها نداشته باشم.پس بیائید بگذریم از همه ئ رفتگان. تا همه از ما نیز بگذرند بدین شیوه.موفق باشید.

    پاسخحذف
  13. عزیز جان
    بر مرده کسی نتاخته ام.
    ممکن است شما بفرمایید این آقای رضایی چه تحصیلاتی داشته که در این هتل گرانقیمت زندگی می کرده و از کجا درآمد داشته است؟!

    پاسخحذف
  14. درتمامئ مطالب یکجا .و در قسمتئ که مربوط به دختر مصریست عرض کردم ممنون

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.