سه‌شنبه، آذر ۰۸، ۱۳۹۰

عرزشی الاغم!همانقدری که کشتن ندا افتخارداشت،تسخیرسفارت بریتانیا نیزافتخاردارد،چراغریب کشی؟چرا جرات ندارید به پایگاه نظامیش حمله کنید؟

خلاصه:
یکی نیست به این احمق ها بگوید که تسخیر سفارت یک کشور، همانقدری برای شما افتخار می آورد که کشتن ندا و سهراب افتخار آورد./ عرزشی الاغم، تسخیر سفارت یک کشور ثالث، نشان از قدرت شما نیست، تنها نشان از هرج و مرج حاکم بر کشور و بی عرضگی نیروی انتظامی است./ چیزی که عرزشی ها با آن بیگانه هستند، شجاعت است:/ اگر قرار باشد کسی را شجاع بدانیم سهرابی را شجاع می دانیم که تن سپر گلوله کرد برای دمکراسی در کشورش!/اگر قرار باشد کسی را شجاع بدانیم، آن نسرین ستوده است که در همان زندان و زنجیر بر پا، کل رژیم را تحقیر کرده است/شجاع منصور اسانلو است که شرافت و شجاعت در مقابلش زانو می زند./البته که ما از چماق بدستان و مزدوران بسیجی بیش از این انتظاری نداریم...!
ساندیس خور عزیزم، حمله به سفارت یک کشور غریب کشی است، جرات دارید به پایگاه های نظامی بریتانیا در منطقه حمله کنید.
اصولا این رژیم جمهوری اسلامی، کاریکاتوری از یک حکوت است، کارهایی که رژیم ایران می کند، حتی قذافی و صدام هم نکرده اند، چرا که تنها بقای خود را در ایجاد بحران های بزرگ می بیند.
طبق عرف بین الملل، وقتی دو کشور مایل به برقرار رابطه دیپلماتیک می شوند، هر کدام یک محلی را به سفارت دیگری اختصاص می دهند، و مالکیت آن محل دیگر متعلق به کشور میزبان نخواهد بود و خاک کشور متقابل محسوب می شود. به همین جهت پرچم کشور دیگری بر بالای سفارت خانه در اهتزار است.
به صورت پیش فرض و بدون نیاز به هیچ توضیحی این کشور میزبان است که وظیفه نگاهبانی از سفارت خانه را دارد، چرا که قرار نیست کشور میهمان لشکر جنگی خودش را به همراه سفیر به پایتخت کشور دیگری گسیل کند.
حال این احمق های عرزشی فکر می کنند حمله به سفارت خانه ای بی دفاع، هنر نمایی بسیار بزرگی است، یکی نیست به این احمق ها بگوید که تسخیر سفارت یک کشور، همانقدری برای شما افتخار می آورد که کشتن ندا و سهراب افتخار آورد.
کشتن یک جوان غیر مسلح با گلوله،کار آدم های شجاع نیست، تنها از کسی بر می آید که شرف و شعور خود را باخته باشد و چون توله سگی گم شده از عاقبت خود بهراسد.
عرزشی الاغم، تسخیر سفارت یک کشور ثالث، نشان از قدرت شما نیست، تنها نشان از هرج و مرج حاکم بر کشور و بی عرضگی نیروی انتظامی است.
شما اگر خیلی مدعی قدرت و توان مندی هستید، چرا جرات نمی کنید به یکی از پایگاه های بریتانیا در منطقه حمله کنید؟! نکند فراموش کرده اید که  نیروی نظامی، دست به آدم ربایی زد و چند سرباز بریتانیا را از خاک عراق دزدید و به ایران آورد، اول رژیم حرف از اعدام آنها به اتهام جاسوسی زد و بعد که نخست وزیر بریتانیا گفت ظرف دو روز باید اینها آزاد شوند، احمدی نژاد مثل گربه دم بریده، با اهدا کت و شلوار هاکوپیان و با حضور رسمی خودش آنها را بدرقه کرد؟!
چیزی که عرزشی ها با آن بیگانه هستند، شجاعت است!
 اگر قرار باشد کسی را شجاع بدانیم سهرابی را شجاع می دانیم که تن سپر گلوله کرد برای دمکراسی در کشورش؛ اگر قرار باشد کسی را شجاع بدانیم، آن نسرین ستوده است که در همان زندان و زنجیر بر پا، کل رژیم را تحقیر کرده است، شجاع منصور اسانلو است که شرافت و شجاعت در مقابلش زانو می زند.
البته که ما از چماق بدستان و مزدوران بسیجی بیش از این انتظاری نداریم...! 


۲ نظر:

  1. نگارنده عزیز ضمن تأیید فرمایشات جنابعالی ، توجه دوستان را به چند نکته جلب میکنم: ۱- رژیم خود میدانست که عواقب این حمله به سفارت یک کشور دیگر چیست همچنین اینها آنقدر احمق نیستند که نه دان اند سفارت کشور دیگر جزو خاک آن کشور محسوب میشود.

    ۲- این تصمیم در بالاترین ستوه با هماهنگی‌ صورت گرفته است

    ۳- رژیم در حل از دست دادن یکی‌ از مهمترین متحدین خود است و میداند سنگر بعدی خود او است

    ۴- کانون توجه جهان به سورییه و لشگر کشی‌ آمریکا با ارسال ناو جنگی یو س س بوش یعنی‌ این حمله بعد از انتخابات آمریکا صورت میگیرد

    ۵- اینکه این انحراف افکار چقدر به بقای اینها کمک کند خدا میداند، ولی‌ آنچه مثلم است حاضرند بیلونها دلار بدهند که به ایران حمله شود، در در حدّ سقوط رژیم، ولی‌ به بحایه تحریک ملی‌ گرائی و خفه کردن هر صدائی برایه آزادی به بهانه وضعیت اضطراری کشور.

    بنابر این با عقل درمانده و نجست اینها این کار قابل توجییه است. یادمان باشد اقلیه قوم ، به تنها چیزی که نمی اندیشند ایران است

    پاسخحذف
  2. آخه خجالت نکشیدید ؟! شرم نکردید ؟! رفتید سفارت انگلیس را داغون کردید بعد اسم دانشجو رو خودتون گذاشتید . آخه کجای شما شبیه به دانشجوست ؟!! نه سرو صورت تمیز دارید نه لباس اتو کرده پوشیدید و نه قیافتون به آدمیزاد میره . شماها عروسک خیمه شب بازید . گرسنه یک لقمه نون و 2 تا ساندیسید . نان مفت این حکومت خوردید برا همینه قیافه هاتون مثل دیو میمونه . درود به گوسفند و رحمت به الاغ . چون حیوانها بی آزارند . شما به صغیر و کبیر رحم نکردید . خیلی دلم میخواست می زدم تو سرتون و می گفتم بیدار شید . بابا بیدار شید .اه....

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.