یکشنبه، آبان ۲۲، ۱۳۹۰

آقای محسن رضایی، حاصل زندگی مافیایی این می شود که پسرت کشته شود...!

براستی کدامین پدری است که مرگ فرزند، کمرش را نشکند؟ و کدام انسان بی انصافی است که از مرگ کسی خوشحال گردد؟

اما داستان محسن رضایی چیز دیگری است، محسن رضایی در تاریخ سی ساله اخیر نقش مهمی را بازی کرده است، و هر جا اسم او وجود دارد، می توان چهره گریان جمعی از ایرانیان را دید.

در طی هفت سال جنگ، مدیریت احمقانه محسن رضایی بود که جان بسیاری از ایرانیان را گرفت، و از همه مهمتر، ترغیب  و تشویق های او بود که خمینی جنگ را مدت طولانی ادامه داد و کشور ایران را تبدیل به یک ویرانه کرد.

البته که محسن رضایی فعالیتش ابعاد بین المللی دارد، او کسی است که اسمش برای برخی در آن سر دنیا نیز مترادف مرگ است، او در آرژانتین و بین یهودیان خوب شناخته شده است، چون پلیس بین الملل حکم دستگیری او را به جرم حمله تروریستی و بمب گذاری در مرکز یهودیان، در دست دارد.

معمولا کشته شدن و مرگ هیچ انسانی شادی آور نیست، اما نمی توان این واقعیت را ندید که مرگ برخی از انسان ها، باعث می شود که جان بسیاری دیگر حفظ شود، مثلا با مرگ صدام، می توان گفت جان بسیاری از مردم عراق در امان مانده است.

حکایت محسن رضایی چیز غریبی است، محسن رضایی که حتی از طرف احمدی نژاد به قاچاق سیگار متهم شده است و همه می دانند که در این سی سال چطور به غارت کشور مشغول بوده است، او را باید نمونه مشخصی از سردمداران رژیم دانست، آدمی که برای  رسیدن  و حفظ قدرت و پول، دست به هر کثافت کاری می زند.

اکنون کسی نمی داند واقعا داستان پسر محسن رضایی چه بوده است و چرا او کشته شده است، اما همه فعالان سیاسی می دانند که او نیز به مانند پدرش، تا خرخره غرق کثافت کاری بود.

عجبا که پسر محسن رضایی حتی در پناهندگی نیز کثافت کاری های پدرش را ادامه می داد، ایرانیان ساکن کانادا و آمریکا داستان های متعددی را شنیده اند که چطور این پسر، در صدای امریکا به فحاشی علیه رژیم مشغول بود و در همان زمان، برای پدرش دلالی می کرد و در قبال دریافت پول، با استفاده از نفوذ پدرش به به دلالی مشغول بود.

باید به محسن رضایی گفت که حاصل زندگی مافیایی این می شود که پسرت کشته شود، حال لختی بیاندیش، به پدران و مادرانی فکر کن که فرزندان آنها در جنگ و تحت مدیریت تو کشته شدند، به پدرانی بیاندیش که جنازه پسران معتاد خود را در گورستان می بینند، پسرانی که مرگ آنها حاصل مدیریت آخوندی بر کشور است.



----------------------لینک این مطلب در سایت بالاترین-------------آزادگی-----------









۳۶ نظر:

  1. آقای نویسنده محترم. آقای رضایی اگر هر اشتباهی که در دوران پس از جنگ انجام دادن باید به خاطرش مجازات بشن و در این شکی نیست... ولی هیچ کس در هیچ کشوری قهرمانان کشورش رو این طور خطاب نمی کنه. وظیفه آقای رضایی در اون برحه مسئولیت جنگ بود، نه مسئول صلح. مستقیما افراد زیادی رو با گرایش های متفاوتی می شناسم که از دلاوری های آقایان رضایی، رحیم صفوی، همت و بالاتر از همه برادران باکری گفتن. به عنوان یک ایرانی به وجود اونها افتخار می کنم. افرادی که از کشته شدن یک انسان، ولو صدام خوشحال بشن بیمار هستند. یادم نمی ره صحبت های دلیرانه دختر شهید باکری رو توی دانشگاه خطاب به اونهایی که داد می زدن : "بسیجی واقعی، همت بود و باکری"... اگه بسیجی به معنی باکری بودنه من آرزو دارم باکری باشم و یک دختر مثل آسیه باکری داشته باشم... احمد رضایی هم چند سال پیش و توی شرایط بسته اون زمان در مصاحبه ای با رادیو آمریکا با سیاستهای حکومت ایران رسما مخالفت کردن، بنابراین دلیلی واسه متهم کردن ایشون در اقدامات منفی جمهوری اسلامی نیست... تا اونجا هم که یادمه، توی سنت ایرانی ها هم نبوده و نیست که "پشت سر مرده صحبت کنند..." و یا از داغ خانواده جوان از دست داده شاد باشن...

    پاسخحذف
  2. قهرمان؟!
    شوخی می کنید؟!

    قاچاقچی سیگار قهرمان اسـت؟!

    همانقدری که خفاش شب قهرمان بود، رضایی نیز قهرمان است!!!

    ادامه جنگ، بعد از بازپسگیری خرمشهر، خیانت به مردم ایران بود، این خیانت در اثر فشار و حماقت جنایتکارانی چون صفوی و رضایی رخ داد، انها در پی حق دلالی خرید اسلحه بودند!!

    اینجا را بخوانید:

    ما هیچ خدمتی را از بسیج و سپاه ، جز غارت و تجاوز و شکنجه و قتل ندیده ایم، چگونه برخی تلاش می کنند آنرا به بسیجی خوب و بد تقسیم کنند.

    http://gomnamian.blogspot.com/2010/07/blog-post_06.html

    پاسخحذف
  3. Mohsen Rezai alaveh bar gozashtesh, dar Entekhabat ham neshan dad ke mard e kasifi hast. Pesaresh ra ham Khoda Biyamorzad vali agar yek Irani e digar mesl e un dar VOA efshagari mikard Tekkeh-Tekeh mikardanesh. Inha Servat-haye kalani dar avordand v aksaran bimar e ravani shodand. Dar geran-tarin Hotel-ha egamat mikand vali pooli ke az khoon e mardom e mazloom basheh ro nemisheh khord. Omidwaram Mohsen Rezai-ha zendeh bemand ta khefateshoon ro dar in donya mardom e mazloom bebinand. Dar zemn Shakhsi ke Mohsen Rezaii ro be be Bakeri vasl mikoneh mesl e vasl kardan e Yazid be Emam Hossein. Ya Sandis khor e ya dar Baztab kar mikoneh

    پاسخحذف
  4. من از مردن کسی خرسند نیستم خشم من از بیدار نشده گان و منبر نشینان ولایت استبداد است خطاب به نگهدارندگان پایه هاو ستونهای نظام پوسیده حاکم بر ایران و در راس ان ولایت مطلقه شیطان است..مهناز

    پاسخحذف
  5. خدمت سپاه در بسیج نیروها در برابر دشمن متجاوز کار مثبتی بوده. من نه ساندیس خورم، نه در بازتاب کار می کنمو نه از طیف آدم های بی انصافی هستم که از حقوق بسری دفاع می کنند که فقط شامل حال خودشون می شه، نه دشمنانشون. دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشکده فنی هستم، از بی انصافی شما گله مندم.
    خیانت رو اون افرادی کردن که رفتن پشت سر صدام ایستاند.
    اونهایی که باعث شدند جنگ ادامه پیدا کنه، شاید سوء مدیریت کرده باشند، ولی خیانت خیر، چون رو در روی مردمشون نایستاند... با همه این اوصاف از هر کسی برای خدماتش باید قدردانی کرد و برای اشتباهاتش باید مجازاتش کرد.
    همه ماهایی که از حقوق بشر دفاع می کنیم، اعتقاد داریم که مجازات مرگ مستحق هیچ کسی نیست. این استدلال که مرگ برای دشمنان ما خوبه، همین چیزیه که الان در جریانه. ما می خواهیم که دنیا جای زیبا تری برای زدگی باشه، حتی برای دشمنان آزادی. زبان ما زبان محبت است. نه تهمت و مرگ... ما مرگ را برای هیچ کسی نمی خواهیم...

    پاسخحذف
  6. عزیز جان،
    من حتی طالب مرگ خامنه ای هم نیستم،
    زمان اعدام صدام و کشته شدن قذافی هم نوشتن که کشتن راه حل مشکل نیست، حتی اگر مرگ قدافی و خامنه ای باشد.
    در مورد محسن رضایی هم تاکید می کنم که تاکید و اصرار او بر ادامه جنگ، یکی از مهمترین عامل های ادامه جنگ و ویران شدن ایران و کشته شدن هزاران ایرانی بوده است.
    او یک جنایتکار است!
    حالا هم که پدرخوانده مافیای سیگار است.
    در رابطه با پسرش هم در بالانظرم را گفته ام...!

    پاسخحذف
  7. امیدارم این مرگ تلنگری باشه برای اقای رضایی ببینه که داغ فرزند و دوری اون چقدر سخته و درسی بگیره و به داد بجه ها ی اسیر تو زندانها برسه و فرزندان اسیر را به آغوش خانواده هاشون برگردونه

    پاسخحذف
  8. hich ensani haghe gereftane jane kasi ra nadarad ama man dar zamane jang dar vahede omore mali kar mikardam va dar sanad resi'3sal asnade alalhesabe kharide siman tol keshid ta tasvieh gardid, in simanha ra baray sangarha dar jebhe mikharidand be sorate faleh,va maalom nabood in simanhara koja bordehand va ki tahvil gerefteh, baad az 3sal malom shod aghay mohsene rezaee va digar maghamat in simanha ra be keshvarhay hamsayeh ghachagh mikardand,hamvatane azizam edameh jang baadaz fathe khoramshahr faghat baray manafee shakhsi sardaran va sardamdaran bood..

    پاسخحذف
  9. سلام.اولا چرا بئربط مئ فرمائید.؟کئ فرموده ایشان اداوه دهنده ئ جنگ بوده.؟ و در ضمن باز هم چرا بئ جا مئ فرمائید پس گرفتن ... اشتباه بوده.؟ اصلا شما دارائ چه صلاحیتئ هستید که پس گرفتنو نگرفتنو تائید یا تکذیب کنید.؟ در یکجا شان محسن رضائیرا تا انجا بالا مئ برید که ادامه دهنده و جنگ افروزش مئ خوانید واز طر بخاطر بحق بودن مرگ فرزندش تا حد یک قاچاقچئ سیگار بپائینش مئ اورید.پستئ هم حدئ دارد.جوانئ مرده و خانواده اش عزادرند همین. و شما وامثال شما اگر مرهم گذار نیستید.لااقل بفرهنگ کشور بزرگتان اعتنا کنید و از مرگ کسئ و غم کسئ خوشحالئ نفرمائید. واما اگر طرفدار حمله امریکا به ایران هستید نه یک ایرانئ.بلکه قاعدتانبایستئ انسان باشید که همه ئ خواسته هایتان رامئ خواهید ازراه جنگو خونریزئ بدست اوردید. و خنده دارش صلحرا....موفق باشید

    پاسخحذف
  10. جواب:
    به کتاب خاطرات خود ایشان و یا هاشمی رفسنجای و اسناد انقلاب اسلامی مراجعه فرمایید.

    نقش ایشان در ادامه جنگ، غیر قابل انکار است.
    من نگفتم مرگ فرزندش به حق بوده است،

    اگر گفته ام قاچاقچی سیگار بوده، به این علت است که اسناد علیه ایشان بیشمار است، سخنرانی احمدی نژاد فکر می کنم کافی باشد.

    فرهنگ کشور من نیز میلیاردها کیلومتر از جنایتکاری چون محسن رضایی فاصله دارد.

    پاسخحذف
  11. سلام.اینکه نوشتید نقشش درجنگ غیر قابل انگار است که حرفئ نیست.اقائ رضائئ فرمانهدهئ هر چند بئ عرضه هم که بوده باشند.فرمانده بوده اند .ولئ نه برعلیه ایران .برعلیه متجاوزین عراقئ.بنااستناد قطعنامه سازمان...ملل.و لئ ایشان هرگز در قامت ادامه دهنده نه بوده اند ونه مئ توانستند باشند.مراجعه کنید بکتاب گذر از بحران.نوشته ئ هاشمئ ...واما گفتار اقائ احمدئ...را نسبت به قاچاق سیگار عنوان فرموید.عزیزجان اقائ محسن رضائ از یک طرفهم انقدرها گوچک نبوده که خودش ویا پسرش دست به قاچاق سیگار بزنند.مگر نه اینکه ایندسته دستشان در اموال دولتئ همیشه باز بوده وهست.و در کل اینها دلیل میشود بر شادمانئ مرک یک جوان که به اعتنائئ حتئ تا حدودئ ولو کم در مخالفت با رژیم و پدرش در سال 1377 ایران را ترک کرده و از نعمات داشتن پدرئ اینچنین قدرتمند خودرا حال بحقو ناحق محروم کرده.و در بازگشتش هیچ کسئ بوئ تعدئ نکرده.اینها دلیل میشود که عجب مرگ بجائ داشته این جوان فوت شده.؟نمئ دانم شما کجا تشریف دارید. ولئ تا انجا که با علم متریک اشنائئ دارم هیچ نقطه از جهان زمینئ از هم دیگر بشتر از 12800کیلومتر فاصله ندارد.میلیاردها.؟اغراقرا هم حدیست.مراعات کنید.در ضمن تا کنون نمیدانستیم اندازه سنجش فرهنگ هم مترئ شده ؟و فرمودید اسناد بیشمار و جنایتکار.ممکن است برائ نمونه یکیشرا منعکس کنید.؟ممکن است دزد و دودره بازو دروغگو احمق.و دیگر القابئ چون فرصت طلب برایشان صدق کند ولئ جنایتکار را از کجا مئ فرمائید.؟وهمینطور مدرکش چه بوده ویا چه هست.؟نمیدانم شما اسمان وریسمان بهم مئ دوزید که داشتن مدرک تحصیلئ مثلا مرگ این جوان بخت برکشته واحمقراغیر قابل توجیه و نداشتنو یا خرید مدرکش مرگرا برقامت یک ادم قابل قبول مئ کند.؟چرا در هتل گرانقیمت اقامت داشته.و یا امثال این تعبیرات بایستئ در فرهنگ شما خوشحالئ از یک مرک مفلوکرا که در اثر یک خودکشئ ویا حتئ کشته شدن باشد را موجه مئ سازد.؟واقعا که.دریابید بنده عرض کردم چه خودشرا کشته باشد وچه کشته شده باشد.هر کدام از هر نوعکه باشد تاثر اور است.و مرکرا ذاتا توجیه نمئ کند وبالاترش ترجمان خوشحالئ ما نیز نبایستئ باشد.حالا هرکه وهرچه مئ خواهد باشد.حتئ مئ بینید با اینکه در سفر ویا بعبارتئ در فرار از کشور به امریکا بارها برخلاف رهبر و همسویانش سخن گفته .ولئ بازهم چون دیگر مرده برسم عرف تسلیتئ حتئ از طرف بلند پایه ترین مقانات فعلئ کشورئ به خانواده و خصوصا پدرومادرش داده میشود.وبه این میگویند رسمورسومو فرهنگ.

    پاسخحذف
  12. .همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالبتانرا هم اینجا بخاطر عدم دفع وقت شما وخودم داده باشم.نوشته ائید که با حمله به ایران موافقید.عرض کردیم حتئ شده بخاطر عرفسیاسئ چنین مطلبیرا نباید خواست وبیان کرد.در جائ دیگرئ از کار این دخترک پررو علیا در مصر انتقاد کردیم و گفیم منظرتان از دمکراسئ چیست.؟و جالبتر اینکه تا هماکنون که این مطالبرا مئ نویسم هیچ فیلسوفو ...عارفو...عالمئ نتوانسته از معنائ دمکراسئ تعریفئ جامع ومانع ارائه کند.و شما فرمودید ساده است.همه ازادند تا به اندازه ائیکه به ازادئ دیگران صدمه ائئ وارد نیاید.ممنون از راهنمائیتان.واز این تعریف دمکراسئ در حد یک کودک دبستانیتان.اخر نمیدانم جدا شما اصلا از علم السیاست چیزئ میدانید یانه.؟پس با ین حا جفت شما.دختر.مادر.خواهرتان اگر با کسئ بخواسته ئ خودشان روابط جنسئ داشته باشند با ایت حساب شما هیچ مانعئ نمئ بینید.چه نه حقئ از شما ونه دیگران ضایع نشده است.؟و همینطر خودتان.ولئ مطمئنا خواهید گفت علم جفتهایشان بروقوف این عمل تعارضاتئ بر روحشان وارد مئ کند که ناقض همان عدم صدمه بحریم ازادئ و یا راحتئ دیگران است.نه.؟پس عمل این دخترک ایا بحریم متعصبین دینئ صدمه وارد اورده.؟و یا انها جزو ادمیزاد محسوب نمیشوند.؟و از طرفئ نیروهائ بالقوه ئ مذهبیرا رادیکالتر و بضرر نیروهائ سکولار هر چند درابعاد بسیارکم انجامیده ویاخیر.؟جوابتان اگر بله هست.که در تعارض ازادئ اینعمل محسوب میشود.و اگر جوابتان خیر است.پس چرا اینهمه داستان دارائ سویه هائ منفیو مثبت شده اند.؟پس مئ بینئ عزیزجان درکتان از دمکراسئ بسیار سطحئ و ساده لوحانه است. کمئ بیشتر تامل بفرمائید.واما در جائ دیگر از محمد وعلئ و...واعمالو رفتارشان سخن امده.واز همین رهگذربمحکومیت دین پرداخته ائید.و روشنفکر دینیرا فرموده ائید وجود خارجئ ندارد و در واقع نوعئ ماله کشان دینئ هستند.جالب است.لقه لقه ئ گفتار بعضئ از صفیهان چه راحت در مغز واستخوانتان مئ نشیندو به حساب خود کشف الکرامات مئ فرمائید.اصلا شما تفاوت اعتقاد با منطق را مئ دانید ویا مئ فهمید.؟اعتقادات با منطق استوار نمئ گردند که با منطق نیز حذف شوند.مثل اعتقاد عده ائئ بر جنو پریو روحو پیشانئ نوشتو...غیره.ولئ باورمندانش در هیچ ازمنه از تاریخ و هیچ امکنه ئ جهان نه خالئ از انها بوده ونه هست.ولو اینکه حتئ یک پیشوائ دینئ برنبودنشان جکم صادر کند.و اینگونه هست که اکنون نیز در سرتا سر جهان صاحبین اینوع بساطها کارشان سکه است.ولو انکه قانون و حتئ دینئ خاص انها مذموم شمرده باشد.پس شما با نوشتار وتوهین به پیشوایان دینئ چه بحق باشند و چه بناحق مطمئن باشید جز قدرتمند کردن ادیان کارئ نمئ توانید بکنید.واگر منطقرا در ادیان گوچکترین اوردئ بود همین بس نبود که داستان خلقت بنابه کشف طبیعدان و اندیشمند معاصر چارلز داروین.و فریضه ئ اثباتئ تکاملش.؟و چه نیازئ به اینهمه پرده درئ و توهین و به اصحاب دینو ادیان.؟پس یقینا شما داستان اعتقادات و مکاتبرااگر نگویم وارونه.مطمئنا کج دانستید که با صلاحئ اینچنین محقرو خنده دار بسراغ ریشه کن کردنش رفته ائید.بنده بنا بحرفه و کارم با تمامئ مکاتب بزرک چه مدعئ الهویت وچه عقولیت به اجمال اشنائئ مختصرئ دارم.گرچه اینجا مجال این گفتار نیست.ولئ عرض مئ کنم چرا مثل یک بلبل حرف یک حداقل نفهم را تکرار کرده ویا مئ کنید.؟روشنفکر دینئ کسیست که با وقوف کامل بر اسلوبه هائ یک دین و استفاده از گوچکترین منافذش مئ کوشد ازادئیرا از عمقو درون تحجر به سطح اجتماع با کمترین مقاومت از سوئ متعصبین بکشانند.واگر نبودند باصطلاح شما همان ماله کشان دینئ و نباشند در فعل.نه ایران که حتئ در مدرنیته ترین کشورهائ جهان نیز اثرئ از علم و ازادیو ازادگئ اثرئ نه بود ونه مئ توانستید ببینید.تاملئ کنید که اصلا سکولاریته محصول کدامین جریان ویا جریانهائ فکرئ بوده وهست.؟اخر بلاحت هم حدئ دارد.اگر نباشند این اندیشمندان دینئ که ما از انان بنام روشنفکران دینئ نام مئ بریم.مگرتا حال هر کدام دین وهر چه مئ خواهد باشد.بما وشما اجازه حتئ تفکر فردئ میداد؟تا چه برسد به گفتارو افعالو اعمال جمعئ.؟اگر برائ سوالهایتان و جوابهایتان خواهان سند ومدرک وادله مئ باشید در خدمتتان هستم. بنده با اینکه از این سیستم فعلئ کشورئ جز ضرر ندیده ام.و پر واضح اگر نگویم مخالف بحتم موافقش نیز نیستم ولئ در ایران زندگئ مئ کنم و بایستئ جوانب خطر را نیز رعایت کنم.خوشحال میشدم بصورت مفصل بحثئ باشما ومحتملا با کس ویا کسانئ با اطلاعات سیاسئ و اندیشمندان اینوع افکار داشته باشم.در پایان از سعه ئ صدرتان و گاها جملات نچندان شایسته ائیکه داشتم از شما پوزش و نهایت تشکر دارم.موفق باشید./ افشار

    پاسخحذف
  13. تمام مرسله یکجا نتواستم منتقل کنم برائ همین در دوقست وبا این نوشتار در سه قسمت خدمتتان تقدیم شد.موفق باشید./ افشار

    پاسخحذف
  14. عزیز جان،
    ادامه جنگ، بعد از بازپس گیری خرمشهر، دفاع از خاک ایران نبود
    محسن رضایی و دیگر اوباش، در پی کمسیون خرید اسلحه بود که خمینی را تشویق به ادامه جنگ می کردند و ادامه جنگ بعد از بازپسگیری خرمشهر، صرفا برای خوشی دل خمینی بود که می گفت راه قدس از کربلا می گذرد.

    پاسخحذف
  15. پس چرا تمام نوشته هارا پاک کردید؟

    پاسخحذف
  16. سلام.اینکه نوشتید نقشش درجنگ غیر قابل انگار است که حرفئ نیست.اقائ رضائئ فرمانهدهئ هر چند بئ عرضه هم که بوده باشند.فرمانده بوده اند .ولئ نه برعلیه ایران .برعلیه متجاوزین عراقئ.بنااستناد قطعنامه سازمان...ملل.و لئ ایشان هرگز در قامت ادامه دهنده نه بوده اند ونه مئ توانستند باشند.مراجعه کنید بکتاب گذر از بحران.نوشته ئ هاشمئ ...واما گفتار اقائ احمدئ...را نسبت به قاچاق سیگار عنوان فرموید.عزیزجان اقائ محسن رضائ از یک طرفهم انقدرها گوچک نبوده که خودش ویا پسرش دست به قاچاق سیگار بزنند.مگر نه اینکه ایندسته دستشان در اموال دولتئ همیشه باز بوده وهست.و در کل اینها دلیل میشود بر شادمانئ مرک یک جوان که به اعتنائئ حتئ تا حدودئ ولو کم در مخالفت با رژیم و پدرش در سال 1377 ایران را ترک کرده و از نعمات داشتن پدرئ اینچنین قدرتمند خودرا حال بحقو ناحق محروم کرده.و در بازگشتش هیچ کسئ بوئ تعدئ نکرده.اینها دلیل میشود که عجب مرگ بجائ داشته این جوان فوت شده.؟نمئ دانم شما کجا تشریف دارید. ولئ تا انجا که با علم متریک اشنائئ دارم هیچ نقطه از جهان زمینئ از هم دیگر بشتر از 12800کیلومتر فاصله ندارد.میلیاردها.؟اغراقرا هم حدیست.مراعات کنید.در ضمن تا کنون نمیدانستیم اندازه سنجش فرهنگ هم مترئ شده ؟و فرمودید اسناد بیشمار و جنایتکار.ممکن است برائ نمونه یکیشرا منعکس کنید.؟ممکن است دزد و دودره بازو دروغگو احمق.و دیگر القابئ چون فرصت طلب برایشان صدق کند ولئ جنایتکار را از کجا مئ فرمائید.؟وهمینطور مدرکش چه بوده ویا چه هست.؟نمیدانم شما اسمان وریسمان بهم مئ دوزید که داشتن مدرک تحصیلئ مثلا مرگ این جوان بخت برکشته واحمقراغیر قابل توجیه و نداشتنو یا خرید مدرکش مرگرا برقامت یک ادم قابل قبول مئ کند.؟چرا در هتل گرانقیمت اقامت داشته.و یا امثال این تعبیرات بایستئ در فرهنگ شما خوشحالئ از یک مرک مفلوکرا که در اثر یک خودکشئ ویا حتئ کشته شدن باشد را موجه مئ سازد.؟واقعا که.دریابید بنده عرض کردم چه خودشرا کشته باشد وچه کشته شده باشد.هر کدام از هر نوعکه باشد تاثر اور است.و مرکرا ذاتا توجیه نمئ کند وبالاترش ترجمان خوشحالئ ما نیز نبایستئ باشد.حالا هرکه وهرچه مئ خواهد باشد.حتئ مئ بینید با اینکه در سفر ویا بعبارتئ در فرار از کشور به امریکا بارها برخلاف رهبر و همسویانش سخن گفته .ولئ بازهم چون دیگر مرده برسم عرف تسلیتئ حتئ از طرف بلند پایه ترین مقانات فعلئ کشورئ به خانواده و خصوصا پدرومادرش داده میشود.وبه این میگویند رسمورسومو فرهنگ.

    پاسخحذف
  17. .همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالبتانرا هم اینجا بخاطر عدم دفع وقت شما وخودم داده باشم.نوشته ائید که با حمله به ایران موافقید.عرض کردیم حتئ شده بخاطر عرفسیاسئ چنین مطلبیرا نباید خواست وبیان کرد.در جائ دیگرئ از کار این دخترک پررو علیا در مصر انتقاد کردیم و گفیم منظرتان از دمکراسئ چیست.؟و جالبتر اینکه تا هماکنون که این مطالبرا مئ نویسم هیچ فیلسوفو ...عارفو...عالمئ نتوانسته از معنائ دمکراسئ تعریفئ جامع ومانع ارائه کند.و شما فرمودید ساده است.همه ازادند تا به اندازه ائیکه به ازادئ دیگران صدمه ائئ وارد نیاید.ممنون از راهنمائیتان.واز این تعریف دمکراسئ در حد یک کودک دبستانیتان.اخر نمیدانم جدا شما اصلا از علم السیاست چیزئ میدانید یانه.؟پس با ین حا جفت شما.دختر.مادر.خواهرتان اگر با کسئ بخواسته ئ خودشان روابط جنسئ داشته باشند با ایت حساب شما هیچ مانعئ نمئ بینید.چه نه حقئ از شما ونه دیگران ضایع نشده است.؟و همینطر خودتان.ولئ مطمئنا خواهید گفت علم جفتهایشان بروقوف این عمل تعارضاتئ بر روحشان وارد مئ کند که ناقض همان عدم صدمه بحریم ازادئ و یا راحتئ دیگران است.نه.؟پس عمل این دخترک ایا بحریم متعصبین دینئ صدمه وارد اورده.؟و یا انها جزو ادمیزاد محسوب نمیشوند.؟و از طرفئ نیروهائ بالقوه ئ مذهبیرا رادیکالتر و بضرر نیروهائ سکولار هر چند درابعاد بسیارکم انجامیده ویاخیر.؟جوابتان اگر بله هست.که در تعارض ازادئ اینعمل محسوب میشود.و اگر جوابتان خیر است.پس چرا اینهمه داستان دارائ سویه هائ منفیو مثبت شده اند.؟پس مئ بینئ عزیزجان درکتان از دمکراسئ بسیار سطحئ و ساده لوحانه است. کمئ بیشتر تامل بفرمائید.واما در جائ دیگر از محمد وعلئ و...واعمالو رفتارشان سخن امده.واز همین رهگذربمحکومیت دین پرداخته ائید.و روشنفکر دینیرا فرموده ائید وجود خارجئ ندارد و در واقع نوعئ ماله کشان دینئ هستند.جالب است.لقه لقه ئ گفتار بعضئ از صفیهان چه راحت در مغز واستخوانتان مئ نشیندو به حساب خود کشف الکرامات مئ فرمائید.اصلا شما تفاوت اعتقاد با منطق را مئ دانید ویا مئ فهمید.؟اعتقادات با منطق استوار نمئ گردند که با منطق نیز حذف شوند.مثل اعتقاد عده ائئ بر جنو پریو روحو پیشانئ نوشتو...غیره.ولئ باورمندانش در هیچ ازمنه از تاریخ و هیچ امکنه ئ جهان نه خالئ از انها بوده ونه هست.ولو اینکه حتئ یک پیشوائ دینئ برنبودنشان جکم صادر کند.و اینگونه هست که اکنون نیز در سرتا سر جهان صاحبین اینوع بساطها کارشان سکه است.ولو انکه قانون و حتئ دینئ خاص انها مذموم شمرده باشد.پس شما با نوشتار وتوهین به پیشوایان دینئ چه بحق باشند و چه بناحق مطمئن باشید جز قدرتمند کردن ادیان کارئ نمئ توانید بکنید.واگر منطقرا در ادیان گوچکترین اوردئ بود همین بس نبود که داستان خلقت بنابه کشف طبیعدان و اندیشمند معاصر چارلز داروین.و فریضه ئ اثباتئ تکاملش.؟و چه نیازئ به اینهمه پرده درئ و توهین و به اصحاب دینو ادیان.؟پس یقینا شما داستان اعتقادات و مکاتبرااگر نگویم وارونه.مطمئنا کج دانستید که با صلاحئ اینچنین محقرو خنده دار بسراغ ریشه کن کردنش رفته ائید.بنده بنا بحرفه و کارم با تمامئ مکاتب بزرک چه مدعئ الهویت وچه عقولیت به اجمال اشنائئ مختصرئ دارم.گرچه اینجا مجال این گفتار نیست.ولئ عرض مئ کنم چرا مثل یک بلبل حرف یک حداقل نفهم را تکرار کرده ویا مئ کنید.؟روشنفکر دینئ کسیست که با وقوف کامل بر اسلوبه هائ یک دین و استفاده از گوچکترین منافذش مئ کوشد ازادئیرا از عمقو درون تحجر به سطح اجتماع با کمترین مقاومت از سوئ متعصبین بکشانند.واگر نبودند باصطلاح شما همان ماله کشان دینئ و نباشند در فعل.نه ایران که حتئ در مدرنیته ترین کشورهائ جهان نیز اثرئ از علم و ازادیو ازادگئ اثرئ نه بود ونه مئ توانستید ببینید.تاملئ کنید که اصلا سکولاریته محصول کدامین جریان ویا جریانهائ فکرئ بوده وهست.؟اخر بلاحت هم حدئ دارد.اگر نباشند این اندیشمندان دینئ که ما از انان بنام روشنفکران دینئ نام مئ بریم.مگرتا حال هر کدام دین وهر چه مئ خواهد باشد.بما وشما اجازه حتئ تفکر فردئ میداد؟تا چه برسد به گفتارو افعالو اعمال جمعئ.؟اگر برائ سوالهایتان و جوابهایتان خواهان سند ومدرک وادله مئ باشید در خدمتتان هستم. بنده با اینکه از این سیستم فعلئ کشورئ جز ضرر ندیده ام.و پر واضح اگر نگویم مخالف بحتم موافقش نیز نیستم ولئ در ایران زندگئ مئ کنم و بایستئ جوانب خطر را نیز رعایت کنم.خوشحال میشدم بصورت مفصل بحثئ باشما ومحتملا با کس ویا کسانئ با اطلاعات سیاسئ و اندیشمندان اینوع افکار داشته باشم.در پایان از سعه ئ صدرتان و گاها جملات نچندان شایسته ائیکه داشتم از شما پوزش و نهایت تشکر دارم.موفق باشید./ افشار

    پاسخحذف
  18. شما مثل اینکه از مرحله زیادئ دور هستید به قطعنامه ئ سازمان ملل نظزرئ بیافکنید.در ضمن مسول از ابتدا تا انتها در قواعد بین المللئ شروع کننده ئ جنگ است.نه ادامه دهنده ئ ان.و بقیه ئ جوابهایتان چه شد.؟یا انهم مثل همین جوابتان است.

    پاسخحذف
  19. .همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالبتانرا هم اینجا بخاطر عدم دفع وقت شما وخودم داده باشم.نوشته ائید که با حمله به ایران موافقید.عرض کردیم حتئ شده بخاطر عرفسیاسئ چنین مطلبیرا نباید خواست وبیان کرد.در جائ دیگرئ از کار این دخترک پررو علیا در مصر انتقاد کردیم و گفیم منظرتان از دمکراسئ چیست.؟و جالبتر اینکه تا هماکنون که این مطالبرا مئ نویسم هیچ فیلسوفو ...عارفو...عالمئ نتوانسته از معنائ دمکراسئ تعریفئ جامع ومانع ارائه کند.و شما فرمودید ساده است.همه ازادند تا به اندازه ائیکه به ازادئ دیگران صدمه ائئ وارد نیاید.ممنون از راهنمائیتان.واز این تعریف دمکراسئ در حد یک کودک دبستانیتان.اخر نمیدانم جدا شما اصلا از علم السیاست چیزئ میدانید یانه.؟پس با ین حا جفت شما.دختر.مادر.خواهرتان اگر با کسئ بخواسته ئ خودشان روابط جنسئ داشته باشند با ایت حساب شما هیچ مانعئ نمئ بینید.چه نه حقئ از شما ونه دیگران ضایع نشده است.؟و همینطر خودتان.ولئ مطمئنا خواهید گفت علم جفتهایشان بروقوف این عمل تعارضاتئ بر روحشان وارد مئ کند که ناقض همان عدم صدمه بحریم ازادئ و یا راحتئ دیگران است.نه.؟پس عمل این دخترک ایا بحریم متعصبین دینئ صدمه وارد اورده.؟و یا انها جزو ادمیزاد محسوب نمیشوند.؟و از طرفئ نیروهائ بالقوه ئ مذهبیرا رادیکالتر و بضرر نیروهائ سکولار هر چند درابعاد بسیارکم انجامیده ویاخیر.؟جوابتان اگر بله هست.که در تعارض ازادئ اینعمل محسوب میشود.و اگر جوابتان خیر است.پس چرا اینهمه داستان دارائ سویه هائ منفیو مثبت شده اند.؟پس مئ بینئ عزیزجان درکتان از دمکراسئ بسیار سطحئ و ساده لوحانه است. کمئ بیشتر تامل بفرمائید.واما در جائ دیگر از محمد وعلئ و...واعمالو رفتارشان سخن امده.واز همین رهگذربمحکومیت دین پرداخته ائید.و روشنفکر دینیرا فرموده ائید وجود خارجئ ندارد و در واقع نوعئ ماله کشان دینئ هستند.جالب است.لقه لقه ئ گفتار بعضئ از صفیهان چه راحت در مغز واستخوانتان مئ نشیندو به حساب خود کشف الکرامات مئ فرمائید.اصلا شما تفاوت اعتقاد با منطق را مئ دانید ویا مئ فهمید.؟اعتقادات با منطق استوار نمئ گردند که با منطق نیز حذف شوند.مثل اعتقاد عده ائئ بر جنو پریو روحو پیشانئ نوشتو...غیره.ولئ باورمندانش در هیچ ازمنه از تاریخ و هیچ امکنه ئ جهان نه خالئ از انها بوده ونه هست.ولو اینکه حتئ یک پیشوائ دینئ برنبودنشان جکم صادر کند.و اینگونه هست که اکنون نیز در سرتا سر جهان صاحبین اینوع بساطها کارشان سکه است.ولو انکه قانون و حتئ دینئ خاص انها مذموم شمرده باشد.پس شما با نوشتار وتوهین به پیشوایان دینئ چه بحق باشند و چه بناحق مطمئن باشید جز قدرتمند کردن ادیان کارئ نمئ توانید بکنید.واگر منطقرا در ادیان گوچکترین اوردئ بود همین بس نبود که داستان خلقت بنابه کشف طبیعدان و اندیشمند معاصر چارلز داروین.و فریضه ئ اثباتئ تکاملش.؟و چه نیازئ به اینهمه پرده درئ و توهین و به اصحاب دینو ادیان.؟پس یقینا شما داستان اعتقادات و مکاتبرااگر نگویم وارونه.مطمئنا کج دانستید که با صلاحئ اینچنین محقرو خنده دار بسراغ ریشه کن کردنش رفته ائید.بنده بنا بحرفه و کارم با تمامئ مکاتب بزرک چه مدعئ الهویت وچه عقولیت به اجمال اشنائئ مختصرئ دارم.گرچه اینجا مجال این گفتار نیست.ولئ عرض مئ کنم چرا مثل یک بلبل حرف یک حداقل نفهم را تکرار کرده ویا مئ کنید.؟روشنفکر دینئ کسیست که با وقوف کامل بر اسلوبه هائ یک دین و استفاده از گوچکترین منافذش مئ کوشد ازادئیرا از عمقو درون تحجر به سطح اجتماع با کمترین مقاومت از سوئ متعصبین بکشانند.واگر نبودند باصطلاح شما همان ماله کشان دینئ و نباشند در فعل.نه ایران که حتئ در مدرنیته ترین کشورهائ جهان نیز اثرئ از علم و ازادیو ازادگئ اثرئ نه بود ونه مئ توانستید ببینید.تاملئ کنید که اصلا سکولاریته محصول کدامین جریان ویا جریانهائ فکرئ بوده وهست.؟اخر بلاحت هم حدئ دارد.اگر نباشند این اندیشمندان دینئ که ما از انان بنام روشنفکران دینئ نام مئ بریم.مگرتا حال هر کدام دین وهر چه مئ خواهد باشد.بما وشما اجازه حتئ تفکر فردئ میداد؟تا چه برسد به گفتارو افعالو اعمال جمعئ.؟اگر برائ سوالهایتان و جوابهایتان خواهان سند ومدرک وادله مئ باشید در خدمتتان هستم. بنده با اینکه از این سیستم فعلئ کشورئ جز ضرر ندیده ام.و پر واضح اگر نگویم مخالف بحتم موافقش نیز نیستم ولئ در ایران زندگئ مئ کنم و بایستئ جوانب خطر را نیز رعایت کنم.خوشحال میشدم بصورت مفصل بحثئ باشما ومحتملا با کس ویا کسانئ با اطلاعات سیاسئ و اندیشمندان اینوع افکار داشته باشم.در پایان از سعه ئ صدرتان و گاها جملات نچندان شایسته ائیکه داشتم از شما پوزش و نهایت تشکر دارم.موفق باشید./ افشار

    پاسخحذف
  20. چرا پاک میکنید عزیز جان.بگذارید دیگران قضاوت کنند.بهتر نیست.؟

    پاسخحذف
  21. سلام.اینکه نوشتید نقشش درجنگ غیر قابل انگار است که حرفئ نیست.اقائ رضائئ فرمانهدهئ هر چند بئ عرضه هم که بوده باشند.فرمانده بوده اند .ولئ نه برعلیه ایران .برعلیه متجاوزین عراقئ.بنااستناد قطعنامه سازمان...ملل.و لئ ایشان هرگز در قامت ادامه دهنده نه بوده اند ونه مئ توانستند باشند.مراجعه کنید بکتاب گذر از بحران.نوشته ئ هاشمئ ...واما گفتار اقائ احمدئ...را نسبت به قاچاق سیگار عنوان فرموید.عزیزجان اقائ محسن رضائ از یک طرفهم انقدرها گوچک نبوده که خودش ویا پسرش دست به قاچاق سیگار بزنند.مگر نه اینکه ایندسته دستشان در اموال دولتئ همیشه باز بوده وهست.و در کل اینها دلیل میشود بر شادمانئ مرک یک جوان که به اعتنائئ حتئ تا حدودئ ولو کم در مخالفت با رژیم و پدرش در سال 1377 ایران را ترک کرده و از نعمات داشتن پدرئ اینچنین قدرتمند خودرا حال بحقو ناحق محروم کرده.و در بازگشتش هیچ کسئ بوئ تعدئ نکرده.اینها دلیل میشود که عجب مرگ بجائ داشته این جوان فوت شده.؟نمئ دانم شما کجا تشریف دارید. ولئ تا انجا که با علم متریک اشنائئ دارم هیچ نقطه از جهان زمینئ از هم دیگر بشتر از 12800کیلومتر فاصله ندارد.میلیاردها.؟اغراقرا هم حدیست.مراعات کنید.در ضمن تا کنون نمیدانستیم اندازه سنجش فرهنگ هم مترئ شده ؟و فرمودید اسناد بیشمار و جنایتکار.ممکن است برائ نمونه یکیشرا منعکس کنید.؟ممکن است دزد و دودره بازو دروغگو احمق.و دیگر القابئ چون فرصت طلب برایشان صدق کند ولئ جنایتکار را از کجا مئ فرمائید.؟وهمینطور مدرکش چه بوده ویا چه هست.؟نمیدانم شما اسمان وریسمان بهم مئ دوزید که داشتن مدرک تحصیلئ مثلا مرگ این جوان بخت برکشته واحمقراغیر قابل توجیه و نداشتنو یا خرید مدرکش مرگرا برقامت یک ادم قابل قبول مئ کند.؟چرا در هتل گرانقیمت اقامت داشته.و یا امثال این تعبیرات بایستئ در فرهنگ شما خوشحالئ از یک مرک مفلوکرا که در اثر یک خودکشئ ویا حتئ کشته شدن باشد را موجه مئ سازد.؟واقعا که.دریابید بنده عرض کردم چه خودشرا کشته باشد وچه کشته شده باشد.هر کدام از هر نوعکه باشد تاثر اور است.و مرکرا ذاتا توجیه نمئ کند وبالاترش ترجمان خوشحالئ ما نیز نبایستئ باشد.حالا هرکه وهرچه مئ خواهد باشد.حتئ مئ بینید با اینکه در سفر ویا بعبارتئ در فرار از کشور به امریکا بارها برخلاف رهبر و همسویانش سخن گفته .ولئ بازهم چون دیگر مرده برسم عرف تسلیتئ حتئ از طرف بلند پایه ترین مقانات فعلئ کشورئ به خانواده و خصوصا پدرومادرش داده میشود.وبه این میگویند رسمورسومو فرهنگ.

    پاسخحذف
  22. .همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالبتانرا هم اینجا بخاطر عدم دفع وقت شما وخودم داده باشم.نوشته ائید که با حمله به ایران موافقید.عرض کردیم حتئ شده بخاطر عرفسیاسئ چنین مطلبیرا نباید خواست وبیان کرد.در جائ دیگرئ از کار این دخترک پررو علیا در مصر انتقاد کردیم و گفیم منظرتان از دمکراسئ چیست.؟و جالبتر اینکه تا هماکنون که این مطالبرا مئ نویسم هیچ فیلسوفو ...عارفو...عالمئ نتوانسته از معنائ دمکراسئ تعریفئ جامع ومانع ارائه کند.و شما فرمودید ساده است.همه ازادند تا به اندازه ائیکه به ازادئ دیگران صدمه ائئ وارد نیاید.ممنون از راهنمائیتان.واز این تعریف دمکراسئ در حد یک کودک دبستانیتان.اخر نمیدانم جدا شما اصلا از علم السیاست چیزئ میدانید یانه.؟پس با ین حا جفت شما.دختر.مادر.خواهرتان اگر با کسئ بخواسته ئ خودشان روابط جنسئ داشته باشند با ایت حساب شما هیچ مانعئ نمئ بینید.چه نه حقئ از شما ونه دیگران ضایع نشده است.؟و همینطر خودتان.ولئ مطمئنا خواهید گفت علم جفتهایشان بروقوف این عمل تعارضاتئ بر روحشان وارد مئ کند که ناقض همان عدم صدمه بحریم ازادئ و یا راحتئ دیگران است.نه.؟پس عمل این دخترک ایا بحریم متعصبین دینئ صدمه وارد اورده.؟و یا انها جزو ادمیزاد محسوب نمیشوند.؟و از طرفئ نیروهائ بالقوه ئ مذهبیرا رادیکالتر و بضرر نیروهائ سکولار هر چند درابعاد بسیارکم انجامیده ویاخیر.؟جوابتان اگر بله هست.که در تعارض ازادئ اینعمل محسوب میشود.و اگر جوابتان خیر است.پس چرا اینهمه داستان دارائ سویه هائ منفیو مثبت شده اند.؟پس مئ بینئ عزیزجان درکتان از دمکراسئ بسیار سطحئ و ساده لوحانه است. کمئ بیشتر تامل بفرمائید.واما در جائ دیگر از محمد وعلئ و...واعمالو رفتارشان سخن امده.واز همین رهگذربمحکومیت دین پرداخته ائید.و روشنفکر دینیرا فرموده ائید وجود خارجئ ندارد و در واقع نوعئ ماله کشان دینئ هستند.جالب است.لقه لقه ئ گفتار بعضئ از صفیهان چه راحت در مغز واستخوانتان مئ نشیندو به حساب خود کشف الکرامات مئ فرمائید.اصلا شما تفاوت اعتقاد با منطق را مئ دانید ویا مئ فهمید.؟اعتقادات با منطق استوار نمئ گردند که با منطق نیز حذف شوند.مثل اعتقاد عده ائئ بر جنو پریو روحو پیشانئ نوشتو...غیره.ولئ باورمندانش در هیچ ازمنه از تاریخ و هیچ امکنه ئ جهان نه خالئ از انها بوده ونه هست.ولو اینکه حتئ یک پیشوائ دینئ برنبودنشان جکم صادر کند.و اینگونه هست که اکنون نیز در سرتا سر جهان صاحبین اینوع بساطها کارشان سکه است.ولو انکه قانون و حتئ دینئ خاص انها مذموم شمرده باشد.پس شما با نوشتار وتوهین به پیشوایان دینئ چه بحق باشند و چه بناحق مطمئن باشید جز قدرتمند کردن ادیان کارئ نمئ توانید بکنید.واگر منطقرا در ادیان گوچکترین اوردئ بود همین بس نبود که داستان خلقت بنابه کشف طبیعدان و اندیشمند معاصر چارلز داروین.و فریضه ئ اثباتئ تکاملش.؟و چه نیازئ به اینهمه پرده درئ و توهین و به اصحاب دینو ادیان.؟پس یقینا شما داستان اعتقادات و مکاتبرااگر نگویم وارونه.مطمئنا کج دانستید که با صلاحئ اینچنین محقرو خنده دار بسراغ ریشه کن کردنش رفته ائید.بنده بنا بحرفه و کارم با تمامئ مکاتب بزرک چه مدعئ الهویت وچه عقولیت به اجمال اشنائئ مختصرئ دارم.گرچه اینجا مجال این گفتار نیست.ولئ عرض مئ کنم چرا مثل یک بلبل حرف یک حداقل نفهم را تکرار کرده ویا مئ کنید.؟روشنفکر دینئ کسیست که با وقوف کامل بر اسلوبه هائ یک دین و استفاده از گوچکترین منافذش مئ کوشد ازادئیرا از عمقو درون تحجر به سطح اجتماع با کمترین مقاومت از سوئ متعصبین بکشانند.واگر نبودند باصطلاح شما همان ماله کشان دینئ و نباشند در فعل.نه ایران که حتئ در مدرنیته ترین کشورهائ جهان نیز اثرئ از علم و ازادیو ازادگئ اثرئ نه بود ونه مئ توانستید ببینید.تاملئ کنید که اصلا سکولاریته محصول کدامین جریان ویا جریانهائ فکرئ بوده وهست.؟اخر بلاحت هم حدئ دارد.اگر نباشند این اندیشمندان دینئ که ما از انان بنام روشنفکران دینئ نام مئ بریم.مگرتا حال هر کدام دین وهر چه مئ خواهد باشد.بما وشما اجازه حتئ تفکر فردئ میداد؟تا چه برسد به گفتارو افعالو اعمال جمعئ.؟اگر برائ سوالهایتان و جوابهایتان خواهان سند ومدرک وادله مئ باشید در خدمتتان هستم. بنده با اینکه از این سیستم فعلئ کشورئ جز ضرر ندیده ام.و پر واضح اگر نگویم مخالف بحتم موافقش نیز نیستم ولئ در ایران زندگئ مئ کنم و بایستئ جوانب خطر را نیز رعایت کنم.خوشحال میشدم بصورت مفصل بحثئ باشما ومحتملا با کس ویا کسانئ با اطلاعات سیاسئ و اندیشمندان اینوع افکار داشته باشم.در پایان از سعه ئ صدرتان و گاها جملات نچندان شایسته ائیکه داشتم از شما پوزش و نهایت تشکر دارم.موفق باشید./ افشار

    پاسخحذف
  23. پس اینگونه به ازادئ احترام مئ گذارید نه.؟با پاک کردن مطالب.

    پاسخحذف
  24. لام.اینکه نوشتید نقشش درجنگ غیر قابل انگار است که حرفئ نیست.اقائ رضائئ فرمانهدهئ هر چند بئ عرضه هم که بوده باشند.فرمانده بوده اند .ولئ نه برعلیه ایران .برعلیه متجاوزین عراقئ.بنااستناد قطعنامه سازمان...ملل.و لئ ایشان هرگز در قامت ادامه دهنده نه بوده اند ونه مئ توانستند باشند.مراجعه کنید بکتاب گذر از بحران.نوشته ئ هاشمئ ...واما گفتار اقائ احمدئ...را نسبت به قاچاق سیگار عنوان فرموید.عزیزجان اقائ محسن رضائ از یک طرفهم انقدرها گوچک نبوده که خودش ویا پسرش دست به قاچاق سیگار بزنند.مگر نه اینکه ایندسته دستشان در اموال دولتئ همیشه باز بوده وهست.و در کل اینها دلیل میشود بر شادمانئ مرک یک جوان که به اعتنائئ حتئ تا حدودئ ولو کم در مخالفت با رژیم و پدرش در سال 1377 ایران را ترک کرده و از نعمات داشتن پدرئ اینچنین قدرتمند خودرا حال بحقو ناحق محروم کرده.و در بازگشتش هیچ کسئ بوئ تعدئ نکرده.اینها دلیل میشود که عجب مرگ بجائ داشته این جوان فوت شده.؟نمئ دانم شما کجا تشریف دارید. ولئ تا انجا که با علم متریک اشنائئ دارم هیچ نقطه از جهان زمینئ از هم دیگر بشتر از 12800کیلومتر فاصله ندارد.میلیاردها.؟اغراقرا هم حدیست.مراعات کنید.در ضمن تا کنون نمیدانستیم اندازه سنجش فرهنگ هم مترئ شده ؟و فرمودید اسناد بیشمار و جنایتکار.ممکن است برائ نمونه یکیشرا منعکس کنید.؟ممکن است دزد و دودره بازو دروغگو احمق.و دیگر القابئ چون فرصت طلب برایشان صدق کند ولئ جنایتکار را از کجا مئ فرمائید.؟وهمینطور مدرکش چه بوده ویا چه هست.؟نمیدانم شما اسمان وریسمان بهم مئ دوزید که داشتن مدرک تحصیلئ مثلا مرگ این جوان بخت برکشته واحمقراغیر قابل توجیه و نداشتنو یا خرید مدرکش مرگرا برقامت یک ادم قابل قبول مئ کند.؟چرا در هتل گرانقیمت اقامت داشته.و یا امثال این تعبیرات بایستئ در فرهنگ شما خوشحالئ از یک مرک مفلوکرا که در اثر یک خودکشئ ویا حتئ کشته شدن باشد را موجه مئ سازد.؟واقعا که.دریابید بنده عرض کردم چه خودشرا کشته باشد وچه کشته شده باشد.هر کدام از هر نوعکه باشد تاثر اور است.و مرکرا ذاتا توجیه نمئ کند وبالاترش ترجمان خوشحالئ ما نیز نبایستئ باشد.حالا هرکه وهرچه مئ خواهد باشد.حتئ مئ بینید با اینکه در سفر ویا بعبارتئ در فرار از کشور به امریکا بارها برخلاف رهبر و همسویانش سخن گفته .ولئ بازهم چون دیگر مرده برسم عرف تسلیتئ حتئ از طرف بلند پایه ترین مقانات فعلئ کشورئ به خانواده و خصوصا پدرومادرش داده میشود.وبه این میگویند رسمورسومو فرهنگ.همین.

    پاسخحذف
  25. گمنامیان ویا هرچیکه هستید.من بشما اعتماد کردم و بنوشته یتان در مورد ازادئ نوشتار وبیان .پس لااقل جسور باشید .و به نوشته ئ خوتان احترام بگذارید./ افشار

    پاسخحذف
  26. ((ناشناس گفت...
    پس اینگونه به ازادئ احترام مئ گذارید نه.؟با پاک کردن مطالب.))
    ============================
    عزیز جان
    کسی مطلب شما را پاک نکرده است،
    من رفتم نگاه کردم،
    هیچ کامنتی حذف نشده است(جز یک مطلب که لینک آلوده به بدافزار در آن بود)

    پاسخحذف
  27. جواب به مطالبی که شما افشار عزیز مطرح کرده اید به صورت خلاصه:
    یک-
    محسن رضایی در طی جنگ، هیچ خدمتی به ایران نکرد.
    خرمشهر را ارتش بازپس گرفتند.
    بعداز بازپس گیری خرمشهر، ادامه جنگ، صرفا یک خیانت تمام عیار بوده است.
    کشورهای عربی حاضر به پرداخت خسارت ایران بودند، عراق نیز می گفت به مرزهای قبل از جنگ باز می گردد، اما خمینی گفت راه قدس از کربلا می گذرد و محسن رضایی و امثال او جنگ را ادامه دادند و در نتیجه کشور ایران یک ویرانه شد.
    چون آقایان رفیقدوست و رفسنجانی و محسن رضایی می خواستند کمسیون خرید اسلحه به جیب بزنند.

    دو-
    محسن رضایی در قاچاق سیگار دست دارد،
    به سخنرانی احمدی نژاد در قم مراجعه کنید.

    سه-
    پسر محسن رضایی حتی در زمانی که در امریکا و کانادا بود، به نمایندگی از پدرش مشغول دلالی و کثافت کاری و رشوه گیری بود.
    او نیز مانند پدرش یک جنایتکار است و بس.

    پاسخحذف
  28. متشکرم از باز گرداندن چندین باره ئ متن.و منتظر جوابها خواهم ماند.موفق باشید./

    پاسخحذف
  29. خب اینها که فرمودید نظر شخصیتان است.نه وقایع استدالالئ.و مستند و جزمئ.حرف بنده این بود هیچکدام از اینها دلیل خیانت عقلیه نیست.و همچنین پسر ...چه به افعال پدر.؟و از طرفئ جمع اضداد مئ نمائید.مثل اینکه بگوئید فلان روحانئ صاحب اقتدار از مساجد کفش مئ دزد.در دزد بودن فرضا روحانئ حرفئ نیست.البته فرضا.ولئ صاحب اقتدار کجا وکفش دزدئ عددئ کجا.؟مانند قصه شما در باره قاچاق سیگار از طرف پسر.....وهرگز هیچ منبعئ کمسیون گیرئ مالئ خریداران ادوات جنگئ در هیچ کجا درجو ضبط نشده.منبع شما کجاست.؟نکند فکر خودتان است.؟واما حتئ در زمان پذیرش قطعنامه ئ 598 سازمان...ملل.باز هم نفت شهر ایران در تصرف عراق بود وروزانه 25000بشکه نفت از ان استخراج و به غارت مئ بردند.مراجعه بسازمان تحقیقات ژئو پلوتیک سازمان...ملل.1987میلادئ. با اینحساب مئ فرمائید مئ خواستند خسارت بدهند .جالبست

    پاسخحذف
  30. واما یک نمونه از دلالیهائ این فوت شده ئ بحقو ناحقرا اگر با استناد بفرمائید جدا خوشحالمان مئ کنید.چون به روایت سازمان اطلاعاتئ حتئ تماس کلیه تلفنهائ دورترین اشنایان محسن خان رضائئ هم انموقع شنود وتحد نظر بود.و همچنین در انموقع خود محس خان در شرایط درجه یک امنیتئ از تمام امکانات محروم بود .پس چگونه دلالئ انجام مئ گرفت.؟لطفا صبور باشید . و در نهایت اسقلال فکرئ جواب بفرمائید.در ضمن من نگفتم ایشان در دوران جنگ خدمت قریبئ کردند.عرض کردم فرماندهئ بودند چون دیگران.همین.موفق باشید./ افشار

    پاسخحذف
  31. عزیز جان،
    پس می فرمایید اقای محسن رضایی در طی جنگ از این همه خرید سپاه، کمسیونی نگرفته است؟!
    عزیز جان،
    تمام دعوا ها سر لحاف ملا است،
    آقایان می خواهند سر کار باشند تا بتوانند کثافت کاری خودشان را ادامه دهند.

    من صورتحساب بانکی آقای محسن رضایی را ندارم، او نیز پول ها را به اسم خودش نمی گرفته است.
    چیزی که مشخص است و می توان روی آن قسم خورد، فساد مالی سران رژیم است.
    مگر کسی می تواند مدعی شود این جنایتکاران فساد مالی نداشته اند؟!

    پاسخحذف
  32. نمیدانم گمنامیان عزیز اسکایپ دارید یا خیر.؟دوست داشتم حرف بزنیم بئ رودرواسئ.بازهم همان گفته هارا فرمودید.گیریم همه مدعئ باشند که انها فساد مالئ دارند ویا بالعکس.اینها میشوند دلیل.؟و بازهم چه ربطئ به پسرش که مرده دارد.؟عجیبه ها.پر واضح حرف بئ ربط ولو به تائید میلیاردها نفر به حرف حساب تبدیل نمیشود.و بلعکس حرف حق با تکذیب کل ابنائ بشرئ ناحق نمیشود.توضیح بفرمائید.ممنون./ افشار

    پاسخحذف
  33. در ضمن قسم را یاد مئ کنند.قسم را نمئ خورند.بعنوان یک حقوقدان و محض اطلاع عرض کردم.و در ضمن موضوع جالبترهم شد.مدارک شما بصرف قسمهائ شماست.؟ممنون.موفق باشید./ افشار

    پاسخحذف
  34. ( از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود/ زینهار ازاین بیابان.وینراه بئ نهایت )از جواب دادن به بیراهه نروید.متشکر مئ شویم .موضوع هم فسادو افساد مالیو جنسئ سران نیست.نه.؟پس با دقت اگر جوابها را بفرمائید بنده ودیگر دوستدارنتانرا خوشحال مئ کنید ممنون.موفق باشید./ افشار

    پاسخحذف
  35. گرامی،
    همین که این آقا زاده می تواند ماهی ده میلیون تومان اجاره اتاق هتلش را بدهد، نشان می دهد که وصل است به پول های کثیفی که پدرش بالا کشیده است.
    وگرنه ایشان از کجا این درآمد را داشته اند؟!
    لابد بابت هر زنی که می گرفته، مقداری پول به دست می اورده اسـ؟!

    پاسخحذف
  36. نمیدانم شما مثل اینکه اصول ابتدائ بحثرا هم نمدانید.ارتباط کسئ با پول کثیف و یا پاک پدرش .و یا داشتن پولو اموال زیاد .شما را مجاب به حمایت از مرک کسئ مئ کند.؟ شما را طرفدار حمله به کشورتان مئ کند.؟ شما را به حمایت از لختیو بئ بندو بارئ بنام دمکراسئ مئ کند.؟چون شما بئ عرضه در کسب مادیات و ثروتید پس داراندگانش جبرا وطن فروش مئ شوند.؟و اگر کسئ در سیستمئ دارائ مقامئ بحقو چه ناحق بود.شما اینهمه طامات از ذهنتان برایش از گنجینه ئ نامعقول ذهنیتان با الفاظئ چون کثیفو جنایتکار داریدو به استقبالش مئ روید.؟پس شما روندگان به هتلهائ هر روز بالائئ میلیونیرا چه خواهید نامید.؟لابد خوناشام نه.؟ومنطقتان متصل خواهد بود به دارائیش نه.؟شما یا از ضریب مالئ چیزئ نمیدانید ویا خودتان سخت بمادیات نیازمند.که دارندگانشرا اینگونه بئ محابا بئ هیچ دلیلو مدرکو سندئ کثیفو....جنایتکار مینامید.کمئ متعقل بودنهم خوب است نه.؟ذهنیتهائ فردئ نه سندند و نه مدرک.و دارندگانش مسنحق مرک مطمئنا نیستند.و اما فرمودید مگر مدرک نحصیلیش چه بوده.؟ که در چنین هتلئ اقامت مئ کرده.؟تا انجا بنده بیاد دارم در هیچ هتلئ در هیچ کجائ جهان اتاق ویا سوئیط به حساب داشتن مدارک بکسئ داده نمیشود.بلکه معیار مادیات پرداختیست.نه اسناد علمئ.و نداشتن مدارک علمئ کسیرا مستحق مرک و چون شماهائیرا مجاز به خوشحالئ ودشنام دادن نمئ کند.از گمانه زنیهائئ ذهنئ چون لابد وشاید هم من بجایتان بودم کمتر در استدالاتم استفاده مئ کردم. موفق باشید./ افشار

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.