شنبه، آبان ۱۴، ۱۳۹۰

عوضعلی کردان عجب شباهتی دارد به عباس فخر آور...!

ماجرای عوضعلی کردان را همه ما می دانیم، او قبل از انقلاب به دلیل ازاله بکارت از یک دختر، در زندان شاه بوده است که بعد از انقلاب  به همراه مخالفین رژیم شاه از زندان خارج می شود و یک دفعه مدعی می شود که فعال سیاسی بوده است و بعد پله های ترقی را در رژیم اسلامی دنبال می کند، تا آنها که به سمت وزارت کشور ایران می رسد.

دلیل پیشرفت عوضعلی کردان بسیار مشخص و واضح است، او یک انسان سفله بود که خوب تملق و سو استفاده از محیط را بلد بود.

حال حکایت عباس فخرآور است، بزرگان و فعالین سیاسی زجر کشیده ایرانی، از دکتر ناصر زرافشان گرفته تا احمد باطبی و عابد توانچه، به صراحت به اعمال پلید او اشاره می کنند، اما او چون خوب بلد است که چگونه به عنوان یک سفله از محیط استفاده کند، کارش به جایی رسیده که باطبی را از صدای آمریکا اخراج می کند و خود بر پشت میز مصاحبه می نشیند.

شباهت عباس فخرآور با عوضعلی کردان در این است که اصولا اهل مبارزه نبوده است، اصلا دلیلی برای مبارزه نیز نداشته اند، هر دو نیز به دلیل مشابهی به زندان افتاده اند...! عوضعلی کردان به دلیل ازاله بکارت از دخترکی بیگناه به زندان انداخته شده است و اینگونه که از اسناد بر می آید، عباس فخرآور نیز گویا به جرمی مشابه. (منبع)

اصولا فخرآور و یا کردان، اصولا به دلیل مبارزه سیاسی به زندان نیافتده بودند، اما چون شرایط را مناسب دیده اند، تمام تلاش خود را می کنند که چون انگل به جنبش آزادی خواهی ایرانیان بچسبند.

فخرآور کسی است که در زندان قصد کشتن مرد بزرگی چون دکتر زرافشان را داشته است، حال کار صدای آمریکا به جایی رسیده است که او را به عنوان فعال دانشجویی به برنامه تلوزیونی می آورند.

البته از صدای آمریکا که بودجه اش را دولت آمریکا می دهد، توقع نمی رود که در پی اشاعه دمکراسی و تقویت مردم سالاری در ایران باشند، بماند که اصولا در صلاحیت مدیریت جدید صدای آمریکا نیز شک و تردید بسیار است.


نوشته دیگر امروز من:
در آستانه آفرینش نقویت/ انتشار برای اولین بار/بخش اول/ زندگی نامه واقعی و ذکر مناقب شیخنا و حبیبنا، حضرت امام نقی (ع)

لینک این مطلب در بالاترین-------آزادگی





۱۱ نظر:

  1. vaghean ke moghayeseye khoobi bood. omidvaram be sarneveshte kordan ham dochar beshe

    پاسخحذف
  2. تا بوده چنین بوده و در آینده هم چنین خواهد بود وقتی که ملت بجای استفاده از مغز خودشان، آنرا تعطیل می کنند و گوش به گفته دیگران می‌دهند نباید توقع دیگری داشت.
    خاک بر سر ملت ایران که هنوز بعد از این همه سال موفق به داشتن یک تلویزیون یا رادیو مردمی نشده‌اند و مجبورند گوش بدهند به تلویزیون و رادیوهای دولت‌های استعماری!

    پاسخحذف
  3. کوس رسوائی از این بلند تر . رئیس جدید صدای آمریکا نه فارسی می فهمد نه درست حرف می زند از داخل ایران هم همانقدر اطلاع دارد که فخر آور و لابی های جمهوری اسلامی برایش تعریف می کنند . اخراج این افراد هم بدون نظر سنجی از مخاطبین و دقیقا" به سبک احمدی نژاد بود . اولین برنامه تفسیر خبر بدون سازگارا را به خاطر بیاورید آنقدر دستپاچه سازمان یافته بود که نوریزاده با فشار خود به دیوار درکادر دوربین جا شده بود . صدای دکتر گنج بخش را هم در آورده بودن که یک پاسخ گو برای این حرکات می خواست . در برنامه بعدش هم فخر آور با تبلیغ برای خودش وکوبیدن دانشجویان زندان رفته داخل و خارج مقداری شعار بی محتوا داد .بعد از 65 سال زندگی در ایران می توانم براحتی از وجناتشان بفهمم فخر آور مبارز است یا باطبی پای اعدام رفته و9 سال زندان و اعتصاب غذا کشید. " به کجا این چنین شتابان ؟

    پاسخحذف
  4. واقعا مقایسه بجایی بود. احسنت....

    پاسخحذف
  5. ((خُسن آقا گفت...
    تا بوده چنین بوده و در آینده هم چنین خواهد بود وقتی که ملت بجای استفاده از مغز خودشان، آنرا تعطیل می کنند و گوش به گفته دیگران می‌دهند نباید توقع دیگری داشت.
    خاک بر سر ملت ایران که هنوز بعد از این همه سال موفق به داشتن یک تلویزیون یا رادیو مردمی نشده‌اند و مجبورند گوش بدهند به تلویزیون و رادیوهای دولت‌های استعماری!))
    ============================================
    حسن آقای عزیز
    این همه ایرانی پولدار در خارج از ایران است، وقتی هنوز یک رسانه مستقل نداریم، نشان می دهد این جامعه چقدر مشکل دارد...!

    پاسخحذف
  6. متاسفم برای خودمان که عباس فخراورها و نایاک ها شده اند لابی ایران و امریکا . کسانی که تا دیروز معلوم نبود کجا بوده اند و امروز شده اند رهبران مردم ایران. متاسفم من که دیگر هرگز صدای امریکا را نگاه نخواهم کرد

    پاسخحذف
  7. گمنامیان جان می دونم به مطلبت ربط نداره اما بی زحمت برو اینجا: http://balatarin.com/permlink/2011/11/6/2790178

    پاسخحذف
  8. ببین کاملا معلوم است که کجایتان و از کجا سوخته است. به کوری چشمتان مردم ایران فخرآور را دوست دارند و از شما کمونیست ها نفرت دارند

    پاسخحذف
  9. تو خودت هم دست کمی از فخرآور نداری مزدور اسرائیل

    پاسخحذف
  10. هیچی بدتر از مزدوری اسرائیل کودک کش نیست

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.