سه‌شنبه، آبان ۰۳، ۱۳۹۰

مرجع تقلیدی که نصف درآمد سایت پورنو را طلب می کنی، چرا در قبال حکم اعدام سعید ملک پور به اتهام نوشتن نرم افزار سایت پورنو، خفقان گرفته ای؟

خوانندگان عزیز این وبلاگ، فتوایی که من از آیت الله صادق روحانی گرفته بودم را دیده اند، من در قالب یک زن بیوه، از مرجع تقلید شیعه آیت الله صادق روحانی پرسیده بودم که شوهرم مرده است و من متوجه شده ام مبلغ کلانی پول که درآمد ساخت فیلم های پورنو و سایت های پورنو است در حساب او وجود دارد، آیا این پول حلال است؟

آیت الله روحانی در جواب من نوشته بود که نیمی از آن پول را به حساب پسرش در فرانسه بفرستیم تا پول حلال شود! (فتوای فوق به دست خط آیت الله فوق در انتهای این نوشته)

در اخبار خوانده ایم که مجددا حکم اعدام سعید ملک پور، تایید شده است و اتهام او نوشتن نرم افزاری است که در سایت های پورنو، مورد استفاده قرار می گرفته است!


باید از مرجع تقلید فوق و دیگر مراجع تقلید پرسید چرا این نوع پول برای شما حلال است، اما چشم خود را بر اینکه پدر یک کودک باید به همین اتهام، اعدام شود، بسته اند؟!


ننگ باد بر دینی که بر اساس قوانین آن یک انسان به چنین اتهام مضحکی کشته می شود، اما رهبران آن دین، از همان روش پول به جیب خود می زنند.


نفرمایید که اصل اسلام خوب است و این آخوند ها آنرا بد اجرا می کنند، دینی که پیامبرش یک راهزن و است، بهتر از این نمی شود. در دینی که پیامبرش بچه بازی می کند، اما  دو انسان بالغ به دلیل رابطه جنسی مبتنی بر دوست داشتن و رضایت، به شدیدترین وجهی شکنجه و مجازات می شوند، طبیعی است که رهبر دینی آن پول را به جیب می زند، اما اگر کسی همان نوع درآمد داشته باشد، باید کشته شود.

مطلب مرتبط: 




لینک این مطلب در بالاترین------------آزادگی










‏۱۵ نظر:

  1. هیچ تفاوتی بین شما و این آخوندها وجود ندارد ، توهین کردن به هم نوع و به احترامی و دشنام به دیگران مشخصه اصلی شماست.

    پاسخحذف
  2. من از آخوندها خوشم نمیاد ولی این انشا و املا مال یه آخوند نیست. در ضمن زن شوهر مرده بیوه است نه مطلقه!!! آخوندها خوب نیستند ولی دروغ هم آنهم انقدر تابلو خوب نیست. هیچ آخوندی نمی نویسد من اجازه می دهم که .... آخوندها می نویسند مجاز است یا حلال است یا .... اینها اجازه را از طرف خدا به شما می دهند. مگر این که جمهوری اسلامی روش نگارش آخوندی را هم عوض کرده باشد!

    پاسخحذف
  3. دین به آدم هویت میده جناب محترم
    آدمای بی هویتی مثل جنابعالی به خودش اجازه میده هر چیزی رو که دور از منافعش هست رو به باد توهین وتمسخر بگیره
    کاش حداقل واسه قضاوتامون یه کم مطالعه می کردیم تا ببینیم کی چیکارس

    پاسخحذف
  4. دین به تو کدوم هویت را میده ؟!اعدام سنگسار دست وپا قطع کردن و... محمد میتونه هرچی دلش خواست همسر داشته باشه وهر غلطی خواست بکنه... بهتره تا دیر نشده تعصباتتون را کنار بگذارید جناب هویت...!تویی که ادعای مطالعت میشه برو در مورد اسلام 4چند تا کتاب از خودش بخون ببین چه لجنزاریه...!

    پاسخحذف
  5. اگه ادعاي شما درست باشه و اين آخوند اين كار رو كرفده باشه اين دليل نمي‌شه اين كثافت‌كاري رو به اسلام و دين محمد ربط بديد! در ضمن اطلاعاتتون از اسلام و محمد در حد بهاييت و بلكه پايين‌تره. كسي كه به راحتي به پيامبر يك دين توهين مي‌كنه و تهمت مي‌زنه به مقدسات عده زيادي توهين مي‌كنه به نظر من شايسته جواب دادن هم نيست. فقط توصيه مي‌كنم از جهل مركب بيرون بياد و بره تحقيق كنه كه اسلام واقعي چي بوده و محمد كي بوده؟ بعد بياد نظر بده. چرا هر كثافت‌كاري كه اين آخوندها مي‌كنن مي‌ذاردي به حساب اسلام و محمد؟؟؟!!!!

    پاسخحذف
  6. گمنامیان عزیز، من به این نوشته‌ت تو فیس‌بوک لینک دادم و راستش یهو شک کردم که اینو جدی نوشتی یا شوخیه. لطفا شوخی یا جدی بودنشو برام بنویس

    پاسخحذف
  7. من ازنزديك روحاني راميشناسم ايشان اصلااهل پول نيستند تازه هرگونه پول مشكوك نصفش رابه خيريه بدهند ميتوانندبقيه رامصرف كنند چون وقتي كساني زيرفقرندميته خوردن حلال است اين پولهاهم مثل ميته است كه درضرورت ميشودنصف رابه فقراوخيريه داد تازه روحاني دوپسردارديكي مععم است وديگري درخانه خودروحاني ازجماعت پزيرائي ميكند اين ساخته پرداخته هاكارانسان نيست لابدازجائي اب ميخورد

    پاسخحذف
  8. ((ناشناس گفت...
    هیچ تفاوتی بین شما و این آخوندها وجود ندارد ، توهین کردن به هم نوع و به احترامی و دشنام به دیگران مشخصه اصلی شماست.))
    ===========================================
    گرامی،
    این نوشته مرا بخوان:

    احترام به عقاید : آیا به عقیده هیتلر هم باید احترام گذاشت ؟!/چرا من به عقاید مسلمانان توهین می کنم؟!

    http://gomnamian.blogspot.com/2011/03/blog-post_6079.html

    پاسخحذف
  9. ((ناشناس گفت...
    من از آخوندها خوشم نمیاد ولی این انشا و املا مال یه آخوند نیست. در ضمن زن شوهر مرده بیوه است نه مطلقه!!! آخوندها خوب نیستند ولی دروغ هم آنهم انقدر تابلو خوب نیست. هیچ آخوندی نمی نویسد من اجازه می دهم که .... آخوندها می نویسند مجاز است یا حلال است یا .... اینها اجازه را از طرف خدا به شما می دهند. مگر این که جمهوری اسلامی روش نگارش آخوندی را هم عوض کرده باشد!))
    ===================================
    عزیز جان،
    این نامه مهر و دستخط خود مرجع تقلید است، در تمام اینترنت هم دست به دست چرخیده است،
    از همه مهمتر شماره رفرنس دفتر مرجع تقلید را دارد،
    حتی دفتر آن مرجع نیز در پاسخ به سوال بقیه، این موضوع را تایید کرده و گفته پول برای بیمارستان بوده است،
    اینجا را بخوانید:
    در پی استفتا من از آیت الله صادق روحانی در باره درآمد حاصله از ساخت فیلم پورنو، سایت شیعه آنلاین ، گزارشی را منتشر کرده است

    http://gomnamian.blogspot.com/2011/05/blog-post_1183.html
    فکر می کنی

    پاسخحذف
  10. درود بر تو هم میهن گرامی :
    ایرانیان خیلی دوست دارن ژست دموکراسی بگیرند و شما را به خاطر فعابیتتان سرزنش کنند ولی اگر دستشان به شما برسد همان کار را می کنند که دینشان دستور داده مثل رفتار با سعید ملک پور !
    مثل نظرات مشعشعانه بعضی از آقایان که خود را هم ناشناس معرفی کرده اند .
    اما جالب توجه این است که با دیدن این همه دزدی و مفت خواری ملا ها که از پدرانشان می توانند بپرسند که به چه وضعی زندگی میکردند و حالا به چه وضعی چرا نمی توانند بفهمند که از یک درآمد متعارف در این مدت کوتاه نمی توان میلیاردی رو هم گذاشت ! باز شک می کنند .
    اینان در این چپاول شریکند و کاملا هم مواضیند که در هر گوشه ای هم که صدائی بلند شود سرکوب و اگر دستشاننرسید نصیحت و به شک انداختن دیگران فضیه را لوث کنند .
    من همینجا از کوشش شما سپاسگزاری می کنم و آرزوی بهتین ها را برای هم میهن گیرامینم دارم .
    نامم را فراموش کردم : مهزاد -آ- پور
    100years.site90.com

    پاسخحذف
  11. مدیر سایت پورن بودن خیلی فرق داره با برنامه نویس ! من کاری با حکم و اعدام ندارم. ولی حقیقت رو بیان کنید لطفا. ایشون مدیر بزرگترین مجموعه سایت های پرونو و سکسی فارسی زبان بودند.

    پاسخحذف
  12. اولا، چطور باید مدیر سایت پورنو که می خواهد از این طریق پول درآورد اعدام شود، اما مرجع تقلید همان پول را به جیب بزند؟!
    دوما، او تنها چند سال پیش یک نرم افزار برای یکی از این سایت ها فروخته است (عطف به روزنامه های دولتی ایران)
    ..
    .انصاف هم خوب چیزی است

    پاسخحذف
  13. احتراما مرگ بر تو و جد و آبادت فقط یادت باشه با وجود ملت حزب اللهی ایران این آرزوت را به گور خواهی برد که ایران را غیر اسلامی ببینی بدان که تو یا احمق ونادان هستی ویا جیره خوار صهیونیست ها

    پاسخحذف
  14. ((ناشناس گفت...
    احتراما مرگ بر تو و جد و آبادت فقط یادت باشه با وجود ملت حزب اللهی ایران این آرزوت را به گور خواهی برد که ایران را غیر اسلامی ببینی بدان که تو یا احمق ونادان هستی ویا جیره خوار صهیونیست ها))
    ======================================
    به یمن سی سی سال جنایات آخوندها، و آگاهی مردم ایران، خوب مشت شما عرب پرستان باز شده است..
    به امید ایرانی آزاد از یوغ اسلام و دیکتاتوری.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.