چهارشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۰

ماله کش عزیزم! اگر معتقدی قرآن کلام خدا است، بیجا می کنی قرآن را تغییر می دهی و ترجمه آن را انگولک می کنی!

ماله کش عزیزم، چرا خودت را فریب می دهی ؟! واقعیت قرآن تو قوانین وحشی گری است که می بینی !

رفتار ماله کش های که تلاش می کنند چهره ای انسانی از دین اسلام به نمایش بگذارند، بسیار بامزه است. 

از طرفی معتقد هستند که قرآن کلام  شخص  خدا است،  از طرف دیگر معنای آیات خدا را عوض می کنند، سعی می کنند با ارایه تفسیر، افتضاحات موجود در قرآن را بپوشانند! 

مثلا در این آیه ، مستقیما الله در قران دستور به کتک زدن زنان می دهد ، ببینید: 


آیه سی و چهار سوره النسا :
"الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللّهُ وَاللاَّتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا 
ترجمه :
مردان بايد بر زنان مسلط باشند چرا كه خداوند بعضى از انسانها را بر بعضى ديگر برترى بخشيده است، و نيز از آن روى كه مردان از اموال خويش [براى زنان‏] خرج مى‏كنند، زنان شايسته آنانند كه مطيع و به حفظ الهى در نهان خويشتندار هستند، و زنانى كه از نافرمانيشان نگرانيد، بايد نصيحتشان كنيد و [سپس‏] در خوابگاهها از آنان دورى كنيد [و سپس اگر لازم افتاد] آنان را کتک بزنید آنگاه اگر از شما اطاعت كردند، ديگر بهانه جويى [و زياده‏روى‏] نكنيد، خداوند بلندمرتبه بزرگوار است‏"

اما ماله کش های عزیز ، با توجه به زشتی این دستور و کتک زدن زنان ، می گویند منظور الله از  (وَاضْرِبُوهُنَّ =کتک زدن) این است که زنان را ترک کنید! در صورتی که اگر به آیه فوق توجه کنید، می بیند که الله تنبیه کردن زنان را سه مرحله تقسیم کرده است، اول نصیحت ، بعد دوری کردن از همخوابگی و در حالت سوم، کتک زدن زنان. اگر ما بگویید منظور الله در مرحله دوم گفته زنان را ترک کنید و باز در مرحله سوم هم گفته زنان را ترک کنید، اینگونه برداشت می شود که الله مشکل روانی داشته است!  

باید از این عزیزان زحمتکش (!) سوال کرد، آیا عوض کردن معنای حرف خدا، بی احترامی به الله نیست؟! معنای این کار شما این است که الله شعور لازمه را نداشته و شما مجبور به تغییر حرفش هستید!

براستی ، این چطور الله ی است که شما از حرف ها و عملکرد او ، خجالت می کشید و سعی می کنید معنای آنرا عوض کنید ؟!

اگر معتقد هستید قرآن کلام خدا است، دیگر بیجا می کنید آیات آنرا انگولک می کنید ؟! مگر الله مسخره شما است ؟

نوشته دیگر امروز من :
چه فرقی است بین آوردن بیخانمان ها با پول به عنوان ایرانی به تظاهرات توسط مجاهدین و دزدیدن رای توسط احمدی نژاد؟

لینک این مطلب در بالاترین--------ریشه ها------------آزادگی 



‏۹۵ نظر:

  1. یکی از چیزهایی که آخوندها موقع ترجمه قرآن دستکاری میکنند شراب هستش. آخوندها جوری وانمود میکنند که شراب که قران میگه یک شراب دیگه هستش در صورتی که قرآن مستقیم اشاره میکنه و نوع شراب را هم مشخص میکنه. میگه شراب ناب نه شرابی که در آن لرت هست. یعنی سرشراب. در این مورد ریاد صحبت نمیشه

    پاسخحذف
  2. خواهر و مادر تمام مسلمین عزیز در سرتاسر دنیا رو گاییدم.ریدم به اول و آخر این دین کثیف و همچنین کتاب ننگینش.ایران رو که ازاد کنیم قرآن هارو توی کاسه توالت میریزم تا برسه به جناب آق مهدی ته چایی که ننشو گاییدم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسی که شب ننش یجا بخوابه باباش یجا، همین میشه، یکی عین تو!

      حذف
  3. پدر جان ضرب فقط در معنی کتک به کار نرفته ضربه در فارسی هم فقط کتک معنی نمیدهد اینجا ضربه به معنی تحریک کردنه ضربه ای که زن تحریک بشه چون بعد گفته اطعتکم.. اطاعت پذیرفتن با میل شخصی معنی میدهد اگر کتک زدن بود باید از اکراه استفاده میکرد در چند جای دیگه قرآن هم طوع و کره آمده مثلا به آسمان و زمین میگه (ائتیا طوعا او کرها) یا در سوره توبه: قُلْ أَنفِقُواْ طَوْعًا أَوْ كَرْهًا.... شما به معنی طوع توجه نمیکنی اگر یه خانمی از شوهرش کتک بخوره همون شب با طوع (رغبت) ممکنه هم بستر بشه؟ قبلا هم لینکشو گذاشته بودم گویا شما نخونده بودی من در بالاترین اکانت ندارم شما که مدعی آزادی هستی خودت اینو زیر فرستادت بذار

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسخره نیست توجیه ای که شما از تفسیر این آیه میکنید؟طبق این آیه شما اشاره میکنید که هدف از ضربه زدن کتک زدن نیست بلکه منظور اینکه زن از نظرش برگرد و مطیع مرد بشه.حال شما به این سؤال من جواب بدین؟
      آیا در دین شما مجازاتی تحت عنوان:حد و تعزیر برای کسانی که خلاف دین شما عمل کنند تعیین نشده؟
      تنها تفاوت این دو فقط در شدت خوشنت علیه شخص خاطی است درسته یا نه؟
      پس هدف کلام کتاب شما تعیین کردن میزان خشونت نیست؟

      حذف
  4. ترجمه انگلیسی آیه فوق :
    ترجمه انگلیسی این آیه را نیز اینجا می گذارم:(منبع)
    Sahih International
    Men are in charge of women by [right of] what Allah has given one over the other and what they spend [for maintenance] from their wealth. So righteous women are devoutly obedient, guarding in [the husband's] absence what Allah would have them guard. But those [wives] from whom you fear arrogance - [first] advise them; [then if they persist], forsake them in bed; and [finally], strike them. But if they obey you [once more], seek no means against them. Indeed, Allah is ever Exalted and Grand.

    ترجمه شده که به معنای کتک زده است: Strike همانطوری که می بنید کلمه (وَاضْرِبُوهُنَّ)به کلمه
    Strike: formal to deliberately hit someone or something with your hand or a weapon
    ضمنا، حتی اگر شما عربی هم ندانید، خیلی ساده می بینید که (وَاضْرِبُوهُنَّ) از فعل(ضرف) می آید که معنایش مشخص اسـت


    لذا تلاش نکنید معنی آیه را عوض کنید، قبلا نیز نوشته بودم :
    چرا قرآن به تفسیر و تفسیر گر نیاز ندارد ؟! / این چگونه خدایی است که ناتوان از بیان حرفش بدون حضور مفسر است؟



    شما به هر ترجمه فارسی و انگلیسی معتبری مراجعه کنید ، معنای آیه فوق را کتک زدن می یابید.

    نکته اینجاست که احادیث و سنت پیامبر و امامان شیعه و خلفا راشیدن ، نشان می دهد که طبق نظر اسلام، زن را باید کتک زد.اگر الله منظورش ترک زن بود، چرا خودش و دیگران به کتک زدن زنان اقدام کرده اند ؟!



    از همه مهمتر، وقتی ابتدای آیه می گوید از خوابگاه زنان دوری کنید ، دیگر خیلی احمقانه است در قدم بعدی بگوید آنها را ترک کنید! چون در قدم دوم ، (یعنی دوری از اتاق خواب)، تنبیه در نظر گرفته شده ، خودش معنای ترک می دهد دیگر !!

    پاسخحذف
  5. ضمنا شما نوشتی "شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستی" اگر فحش دادن آزادیه ضد آزادی چیه؟ اون آقای ناشناس که به همه مسلمانان فحش داده و گفته قرآن رو در توالت میریزیم آزادی خواه تشریف دارند؟فکر میکنه اونموقع ایران آزاد میشه؟ عزیزان یه کم فکر کنید باریکلا

    پاسخحذف
  6. داداش جون ترک نیست تحریکه این دوتا باهم فرق دارند تحریک به ترتیبی که رغبت پیدا کنه به همبستری

    پاسخحذف
  7. شما از اون ور بوم افتادید. دقیقا اگه خمینی هم یک آتئیست بود باز همین حکومت و وضع فلاکت باری که داریم و داشتیم. آزادی بیان خوبه ولی توام با احترام نه استفاده از ناسزا{منظور یکی از کامناست}.مشکل ما تو افراط و توتالیته گرایی که تو جامعه ما موج میزنه.در کشورهایی مثل دانمارک که جز کشورهای آزاد و با معیارهای بالا جهانی هستند تو بودجه اشون کمک مالی به مساجد دارن و اون طرف کشور کمونیست و بی خدا کره شمالی که معرف حضور هست.مشکل نه خدای ما و نه بی خدایی شماست مشکل تو همین جامعه و زندگیه،مشکلی کاملا انسانی که با تفکرات توهین آمیز و توتالیته و افراطی از سوی هر تفکری حل نمیشه.

    پاسخحذف
  8. شیطان ابزار و اسباب تسلط بر آدمیان را به فروش گذاشت.از جمله ابزار شهوت خشم دروغ و.........میگویند گرانترین ابزار شیطان در ان بازار مکاره و افسردگی و یاس بود شیطان گفت ناامید کردن گمنامیان آخرین و موثرترین حربه من است آخرین ترفند شیطانی در تمامی وجود تو رخنه بسته خودکامه اندرون تو انرژی منفی است گمنامیان هوس خویش را معبود خود قرار داده وای بر هر دروغ زن گناه پیشه.زندگیشان و مرگشان یکسان باشد درست است بیرحمی و شقاوت و سنگدلی و وحشیگری از چهره اهریمنی این ملاها میباره زبان دروغ گویی زبان رسمی این ملاهاست تو چرا زورت فقط به قران میرسه هر چه میشه فوری چرت وپرت مینویسی اصلا هیچ معنای ندارد چرا زورت به ملاها نمی رسه منتظر جواب هستم

    پاسخحذف
  9. عزیز جان
    تو چرا خودت را ناراحت می کنی !؟
    اگر این الله قدرت داشته باشد، لابد خودش عرضه دارد که از کلام الله (قران) دفاع کند !!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتفاقن تو همون قرآن گفته فعلن کاریت نداره، هرگوهی دلت میخواد بخوری تا اون دنیا کونت پاره شه! دست به برق زدی مواظب عواقبش باش!

      حذف
  10. گمنامیان الله آفرید ترااز نطفه بی قدر.تو اکنون دشمن اشکار خودت هستی فراموش کردی آفرینش خود را.تو آفریده شدی از گلی چسبیده و روزی هم بر میگردی به ان خاک چسبیده. حالا من به اینها کار ندارم تو بگو به من چرا به جای اینکه به جوانها اگاهی بدی یا انهارا روشنگری کنی میای حرفهای میزنی به درد جوانها نمی خوره ملاهای کثیف هر لحظه مغز جوانهای ساده لوح رادر سیستم دیکتاتوری اسلامی از خودشان در اورده به نحوی با احمق شمردن ان جوانها شستشو میدهند شما باید به این جوانها کمک کنید اینهای که مینویسی بدرد نمیخوره

    پاسخحذف
  11. ناشناس آخری ،
    الله ی وجود ندارد
    الله ساخته مغز معیوب و بچه باز محمد بوده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خدا دل و دهنتو بشکنه!
      چقد از اون حرومزاده ها پول میگیری تا اینا رو بنویسی؟

      حذف
  12. باز که تو زر زر کردی عنتر عقده ای! چقدر به تو اشک بگیم که اگه آخوند جاکشه به اسلام و قران چه مربوط. غلط نکنم تو از اون هم جنس بازها هستی و بدنبال آزادی وجدانت هستی تا با ضربه فنی کردن دین قنبول رو هوا کنی. ولی بدان که از تو گنده تراش نتونستن دین رو از بین ببرن. آره اوبی جان.

    پاسخحذف
  13. گمنامیان ما شیره......پاکتی پاکتی پلنگه.....صورتی صورتی ببره کاغذی کاغذی برو شیطان صفت برو بی عرضه برو بیسواد برو بی ریشه.تو اصلا ریشه داری نداری دیگه سواد هم نداری فقط جند تاکلمه بلدی با ان کلمات بازی میکنی مثل جمهوری روبایان احمق خودت بچه بازی واز پدرت به ارث بردی یا از ملاها

    پاسخحذف
  14. گمنامیان تو در پرورشگاه بزرگ شدی ؟ خوب حتما انجا بزرگ شدی ونمیدونی محبت یعنی چه.محبت از باطن و فطرت خدایی ما بر میاد خدا در اعماق ذهن و خرد ان شخص قرار دارد ولی تو فاقد ان هستی خودت خواستی انرژی منفی در درونت رشد کند ودر ذهن تو شیاطین لانه کرده من هر چه بگم فایده ندارد مثل میخ آهنی بر سنگ فرو نرود

    پاسخحذف
  15. آنهای که آیات ما راتکذیب کردند بتدریج از جائی که نمیدانند گرفتار مجازاتشان خواهیم کرد و به انها مهلت میدهیم تا مجازاتشان دردناکتر شود گمنامیان تو و ملاها فعلا جزو مهلت دهندگان هستید

    پاسخحذف
  16. خدا اگر عرضه دارد، مرا الان سوسک کند،
    چرا مثل بچه هایی که عرضه هیچ کاری ندارند، فقط زر می زند و تهدید می کند ؟!

    پاسخحذف
  17. بدبخت تو الان سوسک هستی خودت را در آینه دقیق نگاه کن

    پاسخحذف
  18. گمنامیان عزیز حکومتی که تنها با زبان خشونت سخن می گوید و بی گناهان رازندانی میکند عادلان و مصلحان را از حقوقشان محروم می سازد چه ارتباطی با قران داردمن منتظره جواب هستم

    پاسخحذف
  19. ناشناس آخر،
    عزیز جان ،
    داستان بنی قریضه می دانی چه بود ؟!
    محمد شبانه به قبیله فوق حمله کرد، آنها را محاصره کرد، بعد که تسلیم شدند، زنان و کودکان را به عنوان برده فروخت ، تمام مردان را نیز کشت ، یعنی هزار نفر انسان!
    محمد همان شب ، با زن رییس قبیله ، صفیه جماع کرد، در حالی که همان روز ، پدر و شوهر و برادر این زن بیچاره را کشته بود !!

    در تاریخ طبری ، صحیح مسلم، صحیح بخاری و تمام منابع اسلامی این ذکر شده است.
    -------------------------
    حال شما به من بگو،
    آیا این رفتار، فرقی با رفتار خمینی و خامنه ای دارد ؟!
    ----------------------------------
    آیه 29 توبه را بخوان،
    می گوید اهل کتاب یا باید مسلمان شوند ، یا کشته شوند و یا یک پول زیادی به عنوان خراج بدهند!
    ------------------------------
    آیه 24 نسا را بخوان ،
    در این آیه ، قران شما دستور به تجاوز به زن شوهرداری که اسیر شده است را می دهد!
    ----------------------------------------
    به من بگو،
    آیا این رفتار ها با رفتار خامنه ای فرقی دارد ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اون منبعی که این چرندیاتو توش خوندی، بذار پشت ننت، اگه حال کرد بیا بگو!!
      یادت بشه کسی که دست به برق میزنه برق میگیرتش!

      حذف
  20. گمنامیان راست می گه، معنی اش رو همین الان تو قرآن چک کردم، کتک زدن منظور الله هست.

    پاسخحذف
  21. بسیار جالبه که کسانی میخون ایران رو آزاد کنن و به مردمی که اکثرشون مسلمونن آزادی هدیه کنن، در صورتی که از همین الان به مقدسات این مردم توهین میکنن، روشنفکری در این حد! آزادی با توهین به مقدسات و ارزشهای یک جماعت درست نیست، اگر به نظر شما ایرادی به قرآن وارده میتونید حرفتون رو بزنید بدون توهین به شخص خاصی. این رفتار شما من رو یاد نتیجه گیریها و محکوم کردن مردم توسط احمدی نژاد میندازه.

    پاسخحذف
  22. ناشناس آخری ،
    می شود لطف بفرمایید و نشنان دهید کجا من به چه کسی توهین کرده ام !؟

    پاسخحذف
  23. از تمام این افرادی که به گمنامیان بد و بیراه گفتند فقط یک نفر در مورد موضوع بحث صحبت کرد که البته حرفش بی ربط بود و ضربو معنی تحریک کردن نمی دهد بلکه یعنی زدن. بقیه هم که فقط تهدید و چرت و پرت. این آقا یه حرفی زده و دلیل آورده می گه وقتی نوشته کتک بزنید شما چرا جور دیگه ترجمه می کنید؟ آیا این فهمیدنش سخته؟ اگر جواب نداری چیزی نگو و اگر مخالفی در مورد موضوع بحث صحبت کن. بدو بیراه گفتن و جهنمی خوندن و تکفیر کردن فقط نشان از یک چیزه و اون نداشتن دلیل و نداشتن جواب به مسئله ی مطرح شده.. در ضمن نظر خود من اینه که خدا وجود داره اما تمام ادیان پر از تحریف و چرت و پرته/ به هیچ دینی اعتقاد ندارم اما به وجود یک خالق و نیروی برتر معتقدم.

    پاسخحذف
  24. حقیقت اینست که خدا یک افسانه است اما الله خیر...
    خدا وجود ندارد اما الله حقیقت است. الله کسی است که خشکی ها و جَو (هفت آسمان) را آفریده و آنچه که بین این دو هست. الله که خودش مانند ما یک انسان است و در سیاره ای دوردست زندگی می کند آفرینش انسانهای روی زمین را اداره کرده است تا جانشینان او در سیاره ی زمین باشند. او همچنین افرادی را در زمین به عنوان راهنما (پیامبر) انتخاب کرد تا مردم را هدایت کنند.بزودی الله و همراهان او (فرشتگان) به زمین بر می گردند (معاد) تا قضاوتت نهایی صورت گیرد.
    اینها افسانه نیست.
    اینها بزرگنرین افشاگری تاریخ است:
    http://iraelian.wordpress.com/2010/04/27/publish/

    پاسخحذف
  25. کیـــــــــر خـــــر تو خدا و قرآن و محمـــد مصطفی صله وآله علی خونخوار وحسن وحسین تا خود مهدی عج کیــر خر تو اســـلام کیر خر کیــــــر خـــــر تو سنة حنفیة بشاشید بدرون قرآن و مدینه ومکه کعبه باید تبدیل به مستراح عمومی گردد و یک فاحشه خانه مجهز نیز باید در مقام ابراهیم دایر گردد تا ملل مسلمان برای فحشا و جنده بازی بدانجا بروند و نجاست پراکنده نمایند. کیـــــر خر تو قرآن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خدا و پیامبر و ائمه بالاتر و بلندمرتبه تر از این توهینا هستن.
      فقط یادت باشه که به برق دست زدی، مراقب عواقبش باش!
      فقط کافیه گیرت بیارم تا کیر خر واقعی رو تا دسته تو پشتت کنم گرچه دیشب با مامانت این کارو کردم!
      نتیجه ی این هرجا خوابیدن ننت تولد دسته خری مثل تو شد. jellybeans991@gmail.com

      حذف
  26. گمنامیان این آیه ها را که نوشتی درسته توی قران نوشته است ولی در قران دست خورده شده شما اگر به موزه انگلیس تشریف ببرید قران اصل ما انجاست باورکنید من حقیقت را میگم نه تنها این آیه ها دروغه بلکه بیشتر آیهها ی قران دست برده شده بعد از فوت پیامبر قران را به میل خودشان نوشتند بیشتر آیه ها از خودشان در آوردند ان قران اصل را در موزه انگلیس دیدم خیلی کم بود اجازه نداشتم دست بزنم پشت شیشه و قفلهای زیاد بسته بودند انهای که در لندن زندگی میکنند میتوانند برن ببینن.در مورد خامنه ای و خمینی و داردسته شان کثیفترین و جلاد ترین روی زمین هستند و تمام جهان میدونند اینها عوام فریبند دین را حربه درامد به ثروت رسیدن به قدرت رسیدن استفاده میکنند این ملاها خدا را نمشناسند انها بی دین هستند خدا را به مسخره گرفتن خدا لنت کند مردم ایران راکه این جنایات را می بینند و به ان راضی هستند وبا رضایت خودشان به حکومت ملایان که بسیار جنایت کار هستند ادامه حیات با این ملاها میدهندمیگذارند که ملاها الله را به مسخره بگیرند و الله را یک قاتل بزرگ جلوه دهند

    پاسخحذف
  27. دموکراسي يعني همين يعني هر کسي بيايد نظر خودش را اعلام کند.
    مثل آقا يا خانم iraelian.

    ولي در نهايت عقل و درايت مردم البته اگر زير سلطه شمشير نباشد پيروز مي شود.

    پاسخحذف
  28. من به وجود شيطان بيشتر از خدا اعتقاد دارم
    چون در جهان جنگ، خونريزي، جنايت، ظلم و... همگي با مديريت شيطان، و با اقتدار کامل در حال انجام است و خداي کوني و گشاد نشسته و هيچ گوهي نمي خوره.

    پاسخحذف
  29. ناشناس اخری کثافت کمی به خودت بیا ببین کی هستی تو دنیا را توی شکمت که یک مستراح است حمل میکنی و از ان مستراح باید به یک مستراح دیگه خالی کنی اگر بتونی که نمیتونی حتما باید ملیین برداری وگرنه با این مستراح میخوابی و بلند میشی

    پاسخحذف
  30. در جواب ناشناس آخري بايد بگم من اگر کثافت هستم و تو دنيا بايد شکمم که يک مستراح هست حمل کنم من کثيفم من آشغالم من گوهم!!!!
    خدا من رو آفريده خدا اين گوه را آفريده.
    خدا گوه من رو آفريده که اينجور تو اين دنيا بايد مستراح با خودم حمل کنم.
    من آفريده خدا هستم خدايي که کثافت آفريد گوه آفريده.
    اين خداي گوه آفرين بيايد از خودش دفاع کند.
    کجاست اين کون گشاد عوضي.
    به کي داره کون مي ده از دنيا غافله؟!
    خداي کون کش بيا بيا من رو ببر جهنم بيا کون کش کجاهستي؟
    خداي ترسو کجا قايم شدي؟
    کجاقايم شدي که يک آدم که کونشو بلد نيست بشوره به من مي گه کثافت؟

    پاسخحذف
  31. ناشناس اخری تو از زاد ولد شیاطین هستی جد تو از شیاطین است برو از اجدات شیطانیت بپرس کجا دارند کون میدن حتما از اجداد سئوال کن و جواب میگیری چو تو و اجدادت از نطفه پست شیطانی به وجود امدید ونطفه های خودت واجدادت توسط شیاطین خلق شدید شماها مخلوق الله نیستید بلکه از اهریمنید

    پاسخحذف
  32. خدا دردش اومده خودش نمي تونه هيچ گهي بخوره امثال تو را مي فرسته جلو؟
    اي خداي ترسو!
    خدا اگه واقعا به همه چيز اشراف داره بياد به من جواب فحش هايي که بهش دادم را بده و عقده هايش خالي بشه؟ من را سنگ کنه!
    من راضيم به رضاي خدا! من را ببره بسوزانه عقده هايش را خالي کنه! من راضي هستم.
    من کافرم! خدا هم عقده سوزوندن کافرها رو داره!
    ولي راضي نمي شوم که اينجوري خودشو تو سوراخ موش پنهان کنه که کسي اونو نتونه ببينه!
    مثل يک موجود قوي بياد بيرون خودشو نشون بده.
    خدا که نبايد اينقدر ترسو باشه!
    بزدلي را کنار بزاره خودشو نشون بده.
    دنيا توسط شيطان فتح شده.
    شيطان خودش را به خيلي ها نشون مي ده.
    شيطان مثل خدا ترسو نيست.
    ميگي نه! ببين دنيا چقدر جنگ، خونريزي، تجاوز، ظلم، قتل، کينه، نفرت هست اينها همه اقتدار شيطان را نشان ميده.
    خدا در مقابل شيطان سوسکه.
    من به شيطان بيش از خدا اعتقاد دارم.
    در وجود خدا شک دارم ولي در وجود شيطان شک ندارم.

    پاسخحذف
  33. من البته ولد شيطان هستم چون پدر و مادرم هر دو مسلمانند.

    پاسخحذف
  34. خدا اگر عرضه دارد، مرا الان سوسک کند،
    چرا مثل بچه هایی که عرضه هیچ کاری ندارند، فقط زر می زند و تهدید می کند ؟!
    ----------------------------------------------
    چه خودتم تحویل گرفتی!!اعتماد به نفستم خوبه!زیاد عجله نکن عمر کوتاهه به وقتش عزیزم.شما خیلی ارادت قویه نذار مرگ سراغت بیاد چون اگه گور بگور بشی اونوقت حالت دیدنیه.(ادعات میشه خدا نیست نذار مرگ سراغت بیاد!!)
    در مورد ایه قران باهات بحث نمیکنم چون تو و امثال تو هیچ وقت نخواهید فهمید.
    روم 59
    خداوند بر دلهای اهل جهل پس (از اتمام حجت) مهر (شقاوت)نهد که هیچ سخن حق نپذیرند.
    بازم تاکید میکنم تویی که میگی مرگ و زندگی دست طبیعت و دکتره نذار مرگ سراغت بیاد!!!!!

    پاسخحذف
  35. من خودم را تحويل نگرفتم باز مي گويم من از گوه کمترم!
    ولي مي خواهم خداي دروغين شما را از سوراخ موش بکشم بيرون!
    نمي دانم چرا خداي دروغين شما خودش کاري نمي کنه و من رو سنگ نمي کنه يا نمي کشه که ببره بسوزونه (خداي دروغين شما عقده سوزوندن کافرها رو داره)
    همش چار تا آدم ضعيف و اغوا شده رو مي فرسته سمت من که من رو بترسونه!
    البته من مي دونم خداي دروغين شما شيطانه و قدرت محدودي داره، بسيار محدود در حد اغواگري.
    از اون چيزهايي که تو مي ترسي من نمي ترسم.
    ولي به اخلاق و قانون پايبندم چون با اين دو ابزار مي شه دنيا رو به بهشت تبديل کرد.
    چون معتقدم شيطان اين حرفا رو زده(قران، تورات، انجيل) تا انسان هرگز نتونه اين دنيا رو تبديل به بهشت کنه.
    و به انسان وعده بهشت و جهنم پس از مرگ رو داده و در عين حال اين دنيا رو براي انسان به جهنم تبديل کرده.

    در حالي که انسان آمده است تا با ابزار عشق و محبت و اخلاق اين دنيا را به بهشت تبديل کند.

    ولي شيطان داستانها را عوض کرد و وارونه جلوه داد.

    پاسخحذف
  36. شیطان نشناس عزیز گفتم عمر کوتاهه جواب خواهیم داد.
    من میگم مرگ و زندگی دسته خداست که خالق مقتدر زمین و اسمونهاست.
    قدرته بالاتر داری نذار مرگ سراغت بیاد.
    تو عددی نیستی که خدا بیاد سوسکت کنه!!به وقتش عزیزم.تو حالا به فکر قذرت بالاتر باش که گور بگور نشی اگه میتونی!!

    پاسخحذف
  37. بهتره از طرف خودت صحبت کني نه از طرف خدا.
    البته خداي شماآنقدر ضعيف هست که امثال تو بايد ازش دفاع کنند و بجاش حرف بزنند و رجز بخونند و تهديد کنند و همه چيز (مرگ و زندگي) را به او نسبت دهند و از او تعريف و تمجيد کنند (نماز) تا او را سر کيف بياورند!

    پاسخحذف
  38. ای شیطان شناس خودت اعتراف کردی که گوه هستی خوشحال شدم که اینگونه با صراعت تمام به گوه بودن خودت ایمان داری کاشکی مثل توی گوهی در این دنیا نبودید ما الان بهشت خودمان را روی زمین داشتیم امیدوارم نسل امثال تو و ملاها و........از روی زمین برداشته شوید و بوی کثافتتان از بین بره

    پاسخحذف
  39. اولا صراعت نه صراحت.
    دوما مگه تو چي هستي که اينفدر خوشحال شدي؟
    نکنه تو از جنس فالوده شيرازي هستي!

    پاسخحذف
  40. نکته ای که مسلمانان عزیز یادآوری کردند:
    الله که همه جا خود را ارحم الرحمین میخواند، بر دل جاهلان (که آفریده خود اویند) مهر زده تا سخن حق را نپذیرند و به بدترین شکل ممکن مجازات شوند. همین تناقض الاهی نشانه وجود نداشتن موجودی به نام الله است.

    پاسخحذف
  41. کارلین وقتی میگه خداست افریننده زمین و اسمان چند بارم تاکید میکنه یه عالمه قسم تو قران واسه اگاهی ما یاد میکنه بازم نمیفهمی دیگه مهر رو میزنه تا اخر عمرت نفهمی.اول اتمام حجت کرده.
    همونطور که میگه ما هیچ قومی را عذاب کننده نبودیم مگر پیامبری فرستاده که ایاته ما را تلاوت کند و اتمام حجت کند.پس اهل قوم ظالم بودند.

    پاسخحذف
  42. شعر نخون شیطان.ادعا میکنی خدا ضعیفه قدرته بالاتر بیار که نذاره بمیری!!!
    قدرته بالاتر داری بگو خورشید رو از سمت غرب بیاره بیرون.ادعا نکن.من ادعام میشه ثابتم میکنم ادعای الکی رو ول کن.
    حرفات رو ثابت کن.

    پاسخحذف
  43. عزیز من، الله نمیتواند به جای مهر زدن درک مرا زیاد کند تا من بفهمم؟ اگر نمیتواند پس قدیر نیست، اگر هم میتواند و نمیکند پس رحیم نیست. در حالی که در قرآن هر دو از صفات الله ذکر شده اند. کجای این قضیه پیچیده است؟

    پاسخحذف
  44. خدا،همان محبت و عشقي است که در قلب ها جاري مي شود اگر از اين عشق نسبت به همنوع خودت بي تصيب هستي، بدان که شيطان، جاي خدا را در قلبت اشغال کرده است.

    پاسخحذف
  45. درودبر گمناميان.
    درود بر کارلين.
    و درود بر همه کساني که دين جنايت کار و آدمکش اسلام را رسوا مي کنند.

    پاسخحذف
  46. دوستان این را نیز بخوانید:
    https://1kafar.wordpress.com/2010/04/20/%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%81%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%9F/

    پاسخحذف
  47. عزیز من، الله نمیتواند به جای مهر زدن درک مرا زیاد کند تا من بفهمم؟
    ----------------------------------------------
    جالبه!!تو باید درکت رو ببری بالا.وقتی معلمی روی تخته مینویسه 2بعلاوه 2 میشه 4تا تو هم میبینی نوشته 4تا بازم میگی نه دیگه ربطی به معلم نداره تو نمیخوای بفهمی!!وقتی همه چیزو تو کتاب قران میگه تو هم میخونیش بازم میگی نه دیگه معلم تقصیر نداره مقصر تویی.خدا قانون هارو افریده حاصل قانون به تو ربط داره.

    پاسخحذف
  48. این شیطان ملعون چه باحال می حرفه.
    دیگه چیا بلدی بگو ماهم بدونیم!!
    حضرت علی(ع):گوشه ای از خطبه 147
    اگاه باشید هیچ گاه راه حق را نخواهید شناخت مگر انکه انهایی که راه حق را ترک گفتند بشناسید.
    باید اول شماهارو شناخت که بعد خدارو شناخت.

    پاسخحذف
  49. ”اگاه باشید هیچ گاه راه حق را نخواهید شناخت مگر انکه انهایی که راه حق را ترک گفتند بشناسید.“

    حضرت علي (ع) چه وقتي اين جمله به ذهنش رسيد؟
    انوقتي که داشت به کمک زبيربن عوام، 700 نفر از يهوديان بني قريظه را سر مي بريد؟ اين جمله به ذهنش خطور کرد؟

    پاسخحذف
  50. شیطان شناس برو تو گوه خودت را بخور تا آدم بشی

    پاسخحذف
  51. ناشناس گفت...
    عزیز من، الله نمیتواند به جای مهر زدن درک مرا زیاد کند تا من بفهمم؟
    ----------------------------------------------
    جالبه!!تو باید درکت رو ببری بالا.وقتی معلمی روی تخته مینویسه 2بعلاوه 2 میشه 4تا تو هم میبینی نوشته 4تا بازم میگی نه دیگه ربطی به معلم نداره تو نمیخوای بفهمی!!وقتی همه چیزو تو کتاب قران میگه تو هم میخونیش بازم میگی نه دیگه معلم تقصیر نداره مقصر تویی.خدا قانون هارو افریده حاصل قانون به تو ربط داره.
    ============================
    سخن شما سفسطه است. معلم نه «علی کل شیءٍ قدیر» است و نه «ارحم ارحمین». تازه وعده «عذابٌ علیم» هم نمیدهد. معلم هم اگر بتواند درک مرا افزایش بدهد این کار را خواهد کرد، نه این که بر دلم مهر بزند تا دیگر هیچ چیزی نفهمم. میزان درک کسی هم دست خودش نیست. یعنی شما نمیتوانید یک روز صبح از خواب بیدار شوید، تصمیم بگیرید باهوشتر شوید و از آن به بعد چیزهایی را که تا دیروز درک نمیکردید درک کنید. در ضمن مسأله اسلام فراتر از دو دو تا چهارتاست. اکثریت مردم جهان به آن اعتقاد ندارند. اگر قضیه این قدر بدیهی بود بیشتر مردم جهان (از جمله اکثر دانشمندان) به آن بی اعتقاد نبودند. پس به جز این که با مثال چیزی ثابت نمیشود، مثال شما هم در مقایسه الله با یک معلم هیچ موضوعیتی ندارد. اشکال من هنوز به قوت خود باقیست.

    پاسخحذف
  52. حضرت علي (ع) چه وقتي اين جمله به ذهنش رسيد؟
    انوقتي که داشت به کمک زبيربن عوام، 700 نفر از يهوديان بني قريظه را سر مي بريد؟ اين جمله به ذهنش خطور کرد؟
    --------------------------------------
    شیطان لعین هر جا هم گفته باشه 1400 سال پیش هم باشه حرفش به روزه.اپدیته اپدیته.
    کاملا با شخصیت شماها میخونه.حرفهای 1400 سال پیشه ولی امروزیه.

    پاسخحذف
  53. کارلین بیراهه نرو.در اینکه فهم جبر خداست شکی نیست.تو نمیتونی فهم رو بالا پایین کنی.تو نمیتونی برق اختراع کنی چون به اون فهم رو نداری ولی میتونی کلید برق رو بزنی لامپ روشن بشه.خدا فهم اختراع برق رو نداده بهت ولی یکی بهت میگه این کلید رو بزنی لامپ روشن میشه و تو این رو میدونی ولی نمیزنی این دیگه به فهم ربط نداره تو خودت رو زدی به اون راه تو داری لجاجت میکنی.مقابل فهم خودت داری مقابله میکنی میخوای بگی من نمیفهمم در صورتی که میدونی کلید رو بزنی لامپ روشن میشه!!
    اعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم.
    بسم الله الرحمن الرحیم.
    روم 58
    ما در این قران برای هدایت مردم هر گونه مثل زدیم و حقایق را به مثال روشن کردیم و اگر تو بر این مردم هر گونه معجزه و ایتی بیاری باز محقق از روی عناد خواهند گفت شما مسلمین(و رسولتانخلق را)به باطل(و اوهام)میخوانید.
    اعراف 179
    -به طور مسلم گروه بسيارى از جن و انس را براى دوزخ آفريديم ، آنها دلها ( عقلها ) ئى دارند كه با آن ( انديشه نمى‏كنند و ) نمى‏فهمند و چشمانى دارند كه با آن نمى‏بينند و گوشهائى دارند كه با آن نمى‏شنوند ، آنها همچون چهار پايانند ، بلكه گمراه‏تر اينان همانا غافلانند ( زيرا با اينكه همه گونه امكانات هدايت دارند باز هم گمراهند)

    پاسخحذف
  54. ضررهاي خداپرستي:

    1- انسان را به اين باور مي رساند که هر آنچه که در کتاب الهي نوشته شده است درست است و حق است و با هرآنچه که برخلاف آن باشد بايد مبارزه کند.

    2- انسان را به اين باور مي رساند که خودش و ديگران عقل محدودي دارند و نمي توانند کتاب الهي را درک کنند و حتما بايد يک آخوند براي آنها آنرا تفسير کند در حالي که آخوندها هم اشتباه مي کنند و در بسياري از موارد آخوندها حتي از مردم عادي هم کمتر مي فهميدند.

    3- وقتي قانوني، براي کل جامعه تجويز مي شود، بايد فراگير باشد و نزديک تر به عدالت باشد در حالي که قوانين ديني بر خلاف ادعاها و پرگويي هايشان نه تنها به عدالت کمکي نمي کنند بلکه جلوي حرکت جامعه به سمت تعالي وعدالت مي ايستند، چون هر خواستي که در جامعه در تضاد با کتاب الهي باشد اجازه تجربه کردن و آزمودن آنرا به انسانها نمي دهند در حالي که انسان سعادت خود را همواره از راه آزمون و خطا پيدا کرده و مي کند.

    4- تمامي علوم در جهان بر اساس آزمون و خطا بوجود آمده اند و مقدس نيستند ولي دين مقدس است و حق آزمودن را از انسان سلب مي کند و منوط به اجازه آخوندها مي کند درحالي که آنها هم مرتکب اشتباه شده اند و مي شوند.

    5- انسان راه سعادت خود را حتي با وجود موانع سنگين ديني پيدا کرده است و اکنون در مرحله اي قرار دارد که دين را هم در کفه ترازو قرار داده و مي آزمايد و اين تجربه ناموفق جمهوري اسلامي که کاش صدها سال پيش از اين به انجام رسيده بود به ما نشان مي دهد که دين، در عرصه اداره جامعه حرفي براي گفتن ندارد چون دين هدف از خلقت انسان را فقط عبادت خدا مي داند، و در اين راه تلاش مي کند.

    6- دين، تلاش مي کند تا اين آيه را هرچه بيشتر در جامعه عملي کند؛ سوره ۵۱ الذاريات :
    وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ ﴿۵۶﴾

    7- دين، بهترين کار براي بشر را، عبادت خدا مي داند: ”حي علي خيرالعمل(نماز)“ درحالي که از نظر عقل و منطق اين غلط است و بهترين عمل از نظر عقل و شعور، خدمت به مردم است.

    8- دين، در عرصه فردي، حرفي براي گفتن ندارد چراکه در زمينه موفقيت فردي و اخلاق فردي هم با استفاده از قوانين علمي و اخلاقي که دانشمندان علم اخلاق و فلاسفه آنرا تدوين کرده اند سعادت انسان بسيار بهتر تضمين مي شود مثلا در علم پزشکي، پزشکان قسم بقراط ياد مي کنند، چراکه اصول اخلاقي را بهتر از دين، در اين زمينه تخصصي شرح داده است.

    9- در زمينه موفقيت فردي، انسان با خواندن کتابهاي پزشکي که در مورد سلامتي و بهداشت فردي، سلامت مغز، سلامت ذهن، سلامت جسم نوشته شده اند بطور ملموس تري با حقايق جهان آشنا مي شود تا اينکه برود کتابهاي ديني که بيش از 70 درصدشان در مورد پايين تنه هست را بخواند.

    10- با وجود اين آيات که در مورد برخورد قران با کافران(دگرانديشان) نوشته شده است، اسلام نمي تواند مدعي اخلاق باشد؛ و قران نمي تواند کتاب خدا باشد و محمد خودش آنرا نوشته ويا شيطان به او وحي کرده:

    1 – بايد کشته شوند (ايه 123 سوره توبه)
    2 – با حقارت و ذلت جزيه بپردازند (سوره توبه آيه 29)
    3 – گردنشان بريده شود يا اسير شوند (سوره محمد آيه 4)
    4 – با آنها نبرد کنيد تا ديگر فتنه اي نباشد و همه به دين خدا درآيند(سوره انفال آيه 39)
    5 – دستگير شوند و به سختي کشته شوند (سوره احزاب آيه 61)
    6 – دست و پايشان برخلاف يکديگر بريده شود (سوره مائده آيه 33)
    7 – نجس هستند (يعني با مدفوع و ادرار برابر هستند) (سوره توبه آيه 28)
    8 – انگشتانشان را قطع کنيد و گردنهايشان را بزنيد (سوره انفال آيه 12)
    9 - ماه هاي حرام که به سر آمد مشرکان را هرجا که يافتيد به قتل برسانيد از هر سو در کمين آنها باشيد اگر توبه کردند و نماز بپا داشتند و زکات دادند از آنها دست بداريد(توبه آيه 5)

    پاسخحذف
  55. ناشناس گفت...
    کارلین بیراهه نرو.در اینکه فهم جبر خداست شکی نیست.تو نمیتونی فهم رو بالا پایین کنی.تو نمیتونی برق اختراع کنی چون به اون فهم رو نداری ولی میتونی کلید برق رو بزنی لامپ روشن بشه.خدا فهم اختراع برق رو نداده بهت ولی یکی بهت میگه این کلید رو بزنی لامپ روشن میشه و تو این رو میدونی ولی نمیزنی این دیگه به فهم ربط نداره تو خودت رو زدی به اون راه تو داری لجاجت میکنی.مقابل فهم خودت داری مقابله میکنی میخوای بگی من نمیفهمم در صورتی که میدونی کلید رو بزنی لامپ روشن میشه!!
    ==================

    برادر من، باز مثال میزنی؟ ارتباط انسان با الله هیچ ربطی به برق و کلید چراغ ندارد. ممکن است نتوانم برق اختراع کنم (این هم از آن حرفهاست! مگر برق را هم میشود اختراع کرد؟)، اما میتوانم بفهمم که چرا با زدن یک کلید چراغ روشن میشود. با آزمایشهای ساده فیزیکی میتوان به وجود جریان برق پی برد. اما اگر کسی گفت شلغم را با دارچین بخور تا چراغ برقت روشن شود از او خواهم خواست که دلیلش را بگوید. اسلام هیچ توضیحی برای بسیاری از احکامش نمیدهد، فقط از ما میخواهد اطاعت کنیم، اگر هم نکنیم قرار است تا ابد در آتش جهنم بسوزیم. شما میگویید زمین و آسمان نشانه وجود الله است، من میگویم نیست. حالا شما ثابت کنید که چرا هست. اگر من ادعا کردم که کره زمین کاردستی موجودی فضایی به نام «گوریاک» است که برای تفریح ساخته، باید ادعایم را ثابت کنم. این حرف تکراری هم «که شما نمیخواهید بفهمید» از فرط بی ربط بودن خنده آور است. مگر میشود کسی سعادت ابدی را به رنج ابدی بفروشد فقط چون نمیخواهد چیزی را بفهمد؟ حالا یک نفر، دو نفر، صد نفر، یک میلیون نفر نمیخواستند بفهمند میشد به حساب بیماریشان گذاشت؛ اما چندین میلیارد انسان به اسلام باور ندارند. دست کم برای شما این مسأله طرح نمیشود که شاید دلایل کافی برای اثبات الله و حقانیت اسلام وجود تدارد؟ آیا نباید در وجود اللهی شک کرد که بر دل بیشتر آفریدگان خودش مهر زده تا حقایق را نفهمند، بعد هم میخواهد تا ابد عذابشان کند، و تازه ادعای رحمن و رحیم بودن هم دارد؟

    پاسخحذف
  56. کارلین تو اول باید تکلیف خودت رو مشخص کنی بعد من ثابت کنم.من بخوام ثابتم کنم میخوای بگی نه!
    خدای من تو کتابش گفته خورشید از مشرق طلوع میکنه از مغرب غروب.منم این قضیه رو میبینم پس به گفتش ایمان میارم.شما میتونی کتابی.سندی. سخنی. علمی هر کوفته زهر ماری بیار که خلاف این رو ثابت کنه من به گفته هات ایمان میارم!!
    کتاب خدا میگه هر جا باشی مرگ سراغت میاد.یک لحظه هم جلو عقب نمیشه.اینم یه نشونه از بودن خدای من.
    بازم اگه سندی .سخنی.تکنولوژی داری بیار رو کن که مرگ سراغت نیاد.میتونی؟؟؟؟
    ببین کتاب قران حرف خدا نیست. من میگم باشه حرف هر کی هم باشه با حقیقت جور در میاد.گفته های قران همش تحقق پیدا میکنه.مثل همون 2تایی که گفتم.میکنه یا نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  57. برای فهمیدن این که خورشید از کجا طلوع میکند یا این که انسان میمیرد نیازی نیست خدا باشی، کافیست چند سالی روی زمین زندگی کرده باشی. اگر یکی دیگر هم در کتابش گفت تخم مرغ با حرارت سفت میشود و آب در سرما یخ میزند به او ایمان می آورید؟ او تنها دو حقیقت بدیهی را مطرح کرده. لازم نیست خود سازنده این قوانین باشد یا کنترلی روی آنها داشته باشد. دیگر این که حالا چون این حرفش درست است پس هر چه گفت باید قبول کرد؟
    پس باز هم دلیلتان چیزی را ثابت نکرد. اگر به راستی ایمانتان با خواندن این دو موضوعی که گفتید و امثال آن شکل گرفته من امیدوارم هرگز به این درجه از درک و فهم نرسم.

    پاسخحذف
  58. ببینید در کشور ما ایران مردمانش سبک مغز و فرو مایه هستند امثال جنتی و مصباح یزدی و خزعلی و حسنی وعال خامنای و سگه و شغاله رامیگویند علما.....در حالی که سطح فکری و تخصصی این افرادها فقط به درد قبرستانهای ایران میخورد که برای قبرها دعا و نماز بخوانند سطح فکری این افراد را میتوان طرز رفتار و شنیدن کلامشان تخمین زد.........خوب معلومه امثال کارلین این کثافتها را دیدند از هر که خوششان نیاد میکشند هر که حرف حق بزند اعدام میکنند چلاق میکنند دست و پا قطع میکنند کور میکنند زندانها را از وکیل و دکتر دانشجو ومعلم دانشمند و استاد دانشگاه پر کردند امثال کارلین چشم شان باز کردند این ملاهای که تاجران دین هستنند از دین ایمان دور شدند حلا تو تا صبح راجع به کتاب صحبت بکن اینها جوابی خواهند داد که ملاهای دین فروشاکردند بر اینها خرده نگیرید.

    پاسخحذف
  59. جناب ناشناس، اولاً که شما در جه حدی هستید که صلاحیت آیت الله های شیعه و ایرانی را زیر سؤال میبرید؟ اینها بیشتر عمر خود را در حوزه های علمیه و با کتب دینی سر کرده اند. ثانیاً من نه اسمی از جنتی و مصباح بردم و نه اسلام حکومتی را زیر سؤال بردم. از حقایق قرآنی سخن گفتم و این که موجودی نمیتواند هم قادر مطلق باشد، هم بر دل کفار مهر بزند، هم جهنم را وعده بدهد، و هم رحمان و رحیم باشد. یک بحث کلامی آغاز کردم و هیچ پاسخ منطقی دریافت نکردم.

    پاسخحذف
  60. من باها درهمین نوشتم که قران اصل ما در موزه لندن می باشد انهای که در لندن اقامت دارند برن ببینند با قران ما فرق دارد کتابی با قطور کم....اقاجان در این قران دست برده شده کارلین...اسامی بالا را که نام بردم دستشان الوده به خون است نه تنها اینها در هر ممالکی که حاکمان ان کشور همه برای رسیدن به قدرت دستشان را الوده به خون کردند اینها کفار هستند معلومه بر این کفارها مهر زده میشه از کلمه رحمت دور میشوند من یک سئوال از خودت دارم کسی که تمام عمرش خوبی کرده و ازارش هم به کسی نریسده سر کسی را هم کلاه نذاشته اگر از دستش بر میامده به فقیر و فقرا هم کمک کرده آیا میشه این شخص را با ان کسی که تمام عمرش دستش آلوده به خون است یکی کنیم؟؟ یعنی به گفته خودت به ادم رذل و پست کلمه رحمت تعلق بگیره چرا شماها حقیقت را کتمان میکنید هر چه میشه چون هیچ حرف دیگه ای ندارید فوری میرید سراغ قران و پیام آوران.... بابا قران و پیام آوران ول کنید اول خودتان را بشناسید از خودشناسی شروع کنید

    پاسخحذف
  61. این چه قرآنیست که تنها در لندن است و قطرش کم است؟ شما آن را خوانده اید؟ جایی چاپ شده؟ چون ایرادات این قرآن معمول رو شده از اعتبار ساقط شده؟ در قرآن اصلی شما صفات الله چیست؟ چرا کسی که جنایت میکند باید بر دلش مهر زده شود؟ مگر او بنده و آفریده الله نیست؟ چرا خداوند قادر متعال او را به راه راست هدایت نمیکند؟ کدام حقیقت را کتمان کرده ام؟ از نجا میدانید که من خودم را نمیشناسم؟ و تازه اگر خودم را نشناسم آیا حق ندارم به چیزی شک کنم یا درباره چیزی پرسشی مطرح کنم؟ این پیش نیاز از کجا آمده؟

    ببینید برادر (یا خواهر) من، اینجا شعار کارساز نیست. تعریف کافر در اسلام مشخص است، سزایش هم تعیین شده. الله هم جایی نگفته که مؤمن کسیت که دستش به خون کسی آلوده نباشد، که اگر میگفت بزرگان صدر اسلام از نخستین کسانی بودند که از حوزه دین خارج میشدند. نظر من هم درباره خوبی و بدی اصلاً مهم نیست، احکام دینی نظر ما بیدینان را به پشیزی نمیخرد. به کسی هم ربطی ندارد که من کی سراغ قرآن میروم. در کامنتهایم هم نه به کسی فحش داده ام و نه به مقدسات کسی. یک پرسش ساده مطرح کردم. یا پاسخی منطقی بدهید، یا مثل بیشتر مسلمانان فحشی بدهید و بحث را تمام کنید.

    پاسخحذف
  62. کارلین......فرض کنید شما دارای دو فرزند هستید یکی از فرزندانت نیکوکار و ووووووو صفاتهای خوب دیگری مانند درس خوان و باعث افتخارت میشه و اما یک فرزند دیگه ات دزد و چاقوکش و لات و جانیست تو خجالت میکشی از اینکه این فرزندت باعث خواری تو شده در صورتی هر چه برای ان یکی کردی برای این هم کردی و هیچ فرقی نذاشتی این چه ربطی به الله داره. نه جانم این ذات درو ن ان شخصه که به پلیدی گرایده شده این پلیدی درون ان شخصه اصلا ربطی به الله نداره من نمی خوام با تو بحث بکنم اما دو چیز را در مورد متوجه شدم 1 شما همه چیز هستی جز کافر 2 این قرانی را که به خورد ما دادند ان قران نیست دست برده شده من مطمین هستم در ضمن من از دوستم که از عربستان سعودی میباشد شنیدم و شماهم دنبال کلمه رحمان و رحیم میگردی میگی که اگر هست چرا نیست.ولی هست در خودتان است دوست داری همه شاد و خوش باشند و همه از زندگی کوتاه لذت ببرند ولی هیهات هیهات

    پاسخحذف
  63. پس شما در حقیقت از کتابی دفاع میکنید که خود نخوانده اید. با اجازه به خود حق میدهم که سخنتان را نپذیرم. شاید آن یکی از این یکی بدتر باشد. هر گاه منتشر شد و آن را خواندیم درباره اش بحث میکنیم.

    نمیدانم شما چرا اصرار دارید رابطه الله را با انسانها به چیزهای مختلف تشبیه کنید؟ رابطه من با فرزندم چه ربطی به رابطه الله و من دارد؟ مگر من قادر مطلقم که بتوانم فرزندم را به راه راست هدایت کنم؟ ذات درون شخص از کجا آمده؟ مگر الله از رگ گردن به ما نزدیکتر نیست؟ مگر بر روی تمام ارکان هستی احاطه کامل ندارد؟ چرا ذات درون ما به او ربطی نداشته باشد؟ سرنوشت من این قدر بی اهمیت است که اللهی که سرشار از حکمت است نمیخواهد تغییری در ذاتم ایجاد کند که از گمراهی خلاص شوم؟ اگر من فرزندی فرومایه داشته باشم تمام عمر تلاش خواهم کرد که او را هدایت کنم، نه این که او را گمراه تر کنم و بعد هم عذاب کنم! من با هرگونه شکنجه یا اعدام مخالفم، اما الله که قرار است ارحم الرحمین باشد وحشتناک ترین شکنجه ها را به ما وعده داده است. از این ماجرا چه نتیجه ای باید بگیرم؟ من که از الله مهربان ترم! پس با مثال شما هم فضیلتی به الله اضافه نمیشود.

    پاسخحذف
  64. کارلین با تو بحث کردن بیخوده.من دارم با یه مثال ثابت مکنم خدا هست تو میتونی انکار کن با نشانه ای.مثال تخم مرغت خنده داره من میتونم تغییر بدم گفتتو.ولی تو میتونی تغییر بدی؟؟
    گفته های خدای من با واقعیت جور در میاد ولی گفته های تو به راحتی میشه تغییر داد.کتاب قران همه چیز رو گفته. گفته هایی که از ابتدای خلقت بشر تا الان ثابت و بدون تغییر دارن پیش میرن ولی گفته ها و دلایل و مثالهای تو قابل تغییر هستش.
    خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه.حضرت علی میگه از هر کس به اندازه درک و شعورش باید انتظار داشت.دیگه شماها در مقابل فهمتون مقاومت میکند.انتظاری نیست.یا اینکه واقعا درکشو ندارید که اونم خدا خرش رو میشناسه که شاخ نمیده بهش.
    یا علی.

    پاسخحذف
  65. خوب است که هنوز فکر میکنید با مثال میشود خدا را اثبات کرد. نشان دهنده این است که درکی از اصول بحث منطقی ندارید. مثال نقض فقط میتواند نادرستی یک ادعای مطلق را نشان دهد. مثال تنها پس از اثبات یک موضوع میتواند به درک آن کمک کند. البته برای فریب کودکان هم مناسب است! دیگر هیچ.
    یعنی چه که گفته های مرا به راحتی میشود تغییر داد؟ یعنی میتوان به راحتی تخم مرغی ساخت که در معرض حرارت سفت نشود؟ یا آبی که یخ نزند؟ فکر میکنید چون طلوع و غروب مقیاس بزرگتری دارد سخن شما مستدل تر است؟ ارزش (درستی یا نادرستی) یک گزاره خبری به مشاهده پذیری، آزمون پذیری و تکرار پذیری آن است. چه درباره سیستم نولید انرژی در خورشید باشد و چه درباره تخم مرغ آب پز.
    دقت کنید که پرسش ابتدایی من به «صفات» الله برمیگشت، اما شما باز تلاش کرده اید که «وجود» خالق را به اثبات برسانید که در این راه هم ناموفق بوده اید. اشکالات من به صفات الله هنوز باقی هستند. حتی اگر مثالهای شما وجود الله را ثابت کند (که نمیکند)، باز هم تناقضاتی که در صفاتش وجود دارد قابل توجیه نیست.
    به هر حال من هم قصد قانع کردن شما را ندارم، مطالبی که اینجا مینویسم تنها برای رو کردن ناتوانی مسلمانان در استدلال و منطق است. اگر کسی به مقدسات مسلمانان توهین نکرد و به آنها بهانه ای برای مظلوم نمایی نداد، میزان دانش و منطق آنها بیشتر رو میشود. در آخر هم باز به سخن علی رجوع میکنید و مرا به خر تشبیه میکنید، و باز این پرسش تکرار میشود: چرا الله به من درکش را نداد؟

    پاسخحذف
  66. من به کسی خر نگفتم .تو چرا به خودت میگیری.میگن فحش رو بنداز زمین صاحبش ور میداره!!من شخص اسم نبردم.شما انسان هستی من عرض کردم خدا خرش رو شناخته!!به خودت نگیر شما انسان هستی.
    نمیخواستم بحث کنم ولی مسلمونا ناتوان نیستن.شما میگی اسمون و زمین و خلقت از چی بوجود اومده؟؟
    اول بگو شما خلقت ادمی و انسان از کجا بوده با مدرک و سند.
    سند من کتابیست که از سالیان بسیار دور دست بدست گشته الان به ما رسیده که همون قران هستش.
    سند بیار که خلقت از کجا بوده؟
    مشکل تو اینه که به خدا و قران اعتقدی نداری.چرا میای بحث میکنی با من.اگه به خدا و قران اعتقاد داشتی که دیگه سوالی تو ذهنت نمیموند.
    برا چندمین باره این رو میگی که چرا درکشو نداده!!
    انسانها بر 3دسته اند:90 درصد انسانهای معمولی.
    5درصد نوابغ 5درصد هم عقب مونده های ذهنی.
    حالا شما از کدوم دسته ای؟اول مشخص کن بعد جوابتو میدم.

    پاسخحذف
  67. کارلین همه اهل زمین ناگزیر بایییییییییییییدروزی به عالم باقی کوچ کنندمهمترین دانش عالم و بهترین اندوخته عمر این است که انسان حقیقت خویش را بشناسد و بفهمد که نفس و روحش چه خوصوصیاتی دارند هر کس نفس خود را شناخت الله را شناخته .ولی از انجای که کینه و غرور در قلبتان است مانع درست اند یشیدانتان میشد خدارا تا بی نهایتتتتتتتتتتتتت شکر. مرگ وجود دارد ویلا امثال شما جانوران ادم میخوردید

    پاسخحذف
  68. از مسلمانان مي خواهم که لحظه اي بيانديشند.

    ما براي چه آمده ايم؟
    کداميک مي تواند درست باشد؟

    1- به قدرت خدا اتکا کنيم و در اين دنيا خدا را عبادت کنيم، نمازبخوانيم، زکات بدهيم(به آخوندها)، و از بسياري از نعمت هاي اين دنيا خود را محروم کنيم و رياضت بکشيم يک ماه از سال روزه بگيريم تا در دنياي فرضي که بهشت ناميده مي شود پاداش بگيريم.

    2- قدرت خدا را ببوسيم و کنار بگذاريم و با اتکا به توانايي هاي خودمان؛ دنيا را براي خودمان و فرزندانمان بسازيم، عدالت را گسترش دهيم و به يکديگر محبت کنيم و به آگاهي هايمان در جهان بيافزاييم و بهشتي را که وعده سر خرمن آن را به ما داده اند در اين جهان محقق کنيم.

    فقط مي خواهم بدانم کدام يک از اين دو مورد با عقل بيشتر جور در مي آيد؟

    لطفا نگوييد خدا چه گفته؛ بلکه عقل خود را معيار قرار دهيد. چون شما خدا را نديديد و احتمال اينکه شيطان خود را پشت اسم خدا پنهان کرده باشد زياد است.

    بنابراين فقط با معيار عقل پاسخ دهيد

    پاسخحذف
  69. شیطان لعین ببین چقدر دنیای تو کوچیکه که عبادت برای خدا را ریاضت کشیدن میدونی!!!خیلی دنیای کوچیکی داری متاسفم.
    کی گفته عبادت خدا ریاضت کشیدنه؟
    کی گفته ما خودمون رو از نعمتها محروم کردیم؟
    تو دنیای کوچیک و محدود تو این کارا ریاضت کشیدنه!!
    اعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم.
    ابراهیم 21 22
    و [در قيامت‏]، همه آنها در برابر خدا ظاهر مى‏شوند؛ در اين هنگام‏، ضعفا [= دنباله‏روان نادان‏] به مستكبران [و رهبران گمراه‏] مى‏گويند: (ما پيروان شما بوديم‏! آيا [اكنون كه بخاطر پيروى از شما گرفتار مجازات الهى شده‏ايم‏،] شما حاضريد سهمى از عذاب الهى را بپذيريد و از ما برداريد؟) آنها مى‏گويند: (اگر خدا ما را هدايت كرده بود، ما نيز شما را هدايت مى‏كرديم‏! [ولى كار از اينها گذشته است‏،] چه بيتابى كنيم و چه شكيبايى‏، تفاوتى براى ما ندارد؛ راه گريزى براى ما نيست‏!)
    و شيطان‏، هنگامى كه كار تمام مى‏شود، مى‏گويد: (خداوند به شما وعده حق داد؛ و من به شما وعده [باطل‏] دادم‏، و تخلّف كردم‏! من بر شما تسلّطى نداشتم‏، جز اينكه دعوتتان كردم و شما دعوت مرا پذيرفتيد! بنابر اين‏، مرا سرزنش نكنيد؛ خود را سرزنش كنيد! نه من فريادرس شما هستم‏، و نه شما فريادرس من‏! من نسبت به شرك شما درباره خود، كه از قبل داشتيد، [و اطاعت مرا همرديف اطاعت خدا قرار داديد] بيزار و كافرم‏!) مسلّماً ستمكاران عذاب دردناكى دارند

    پاسخحذف
  70. ناشناس گفت...
    من به کسی خر نگفتم .تو چرا به خودت میگیری.میگن فحش رو بنداز زمین صاحبش ور میداره!!من شخص اسم نبردم.شما انسان هستی من عرض کردم خدا خرش رو شناخته!!به خودت نگیر شما انسان هستی.
    ===========================
    گفتم مرا به خر تشبیه کردید، نه این که به من گفتید خر. تنها طرف سخنتان هم من بودم. البته نمثیل شما زیاد مهم نیست. توهین هم خواستید بکنید، اما پاسخ منطقی بدهید.
    ---------------------------



    نمیخواستم بحث کنم ولی مسلمونا ناتوان نیستن.شما میگی اسمون و زمین و خلقت از چی بوجود اومده؟؟
    اول بگو شما خلقت ادمی و انسان از کجا بوده با مدرک و سند.
    سند من کتابیست که از سالیان بسیار دور دست بدست گشته الان به ما رسیده که همون قران هستش.
    سند بیار که خلقت از کجا بوده؟
    مشکل تو اینه که به خدا و قران اعتقدی نداری.چرا میای بحث میکنی با من.اگه به خدا و قران اعتقاد داشتی که دیگه سوالی تو ذهنت نمیموند.
    برا چندمین باره این رو میگی که چرا درکشو نداده!!
    ===========================
    شما از قرآن نتیجه میگیرید خدا خالق زمین است؟ حس نمیکنید که یک جای این استدلال میلنگد؟ ابتدایی ترین مغلطه کلامی همین مصادره به مطلوب است! از کجا میدانید الله خالق جهان است؟ چون در قرآن آمده! از کجا میدانید قرآن درست گفته؟ چون کلام خداست! خوب معلوم است که من به قرآن اعتقاد ندارم. مشکل اصلی هم همین جاست! شما اعتقاد دارید، میتوانید هر چه خواستید قرآن بخوانید و دعا کنید؛ اما وقتی وارد بحث منطقی میشوید سخن مستدل لازم است. منشأ هستی را نمیدانم، اما تئوریهای مختلفی وجود دارد که معتبرترین آنها بیگ بنگ است که در حال تکامل است. اما من دلیلی نمیبینم که چون با اطمینان کیفیت ایجاد گیتی را نمیدانم به کتابهای بی اعتبار مراجعه کنم. دانشمندان زیادی در حال حاضر بر روی این قضیه کار میکنند و با هم تعامل دارند. هیچ یک هم خود را حقیقت مطلق نمیداند.

    پرسشم را تکرار میکنم، چون پاسخی نگرفته ام. شما دارید تلاش میکنید که با آوردن مثال حرفتان را به کرسی بنشانید، اما دلیل قابل فبولی ارائه نکرده اید. شما اگر با توسل به قرآن بخواهید پرسشهای مرا پاسخ دهید و پیش نیاز اعتقاد به قرآن را مبنای بحثتان قرار دهید، هنر نکرده اید.
    -------------------------


    انسانها بر 3دسته اند:90 درصد انسانهای معمولی.
    5درصد نوابغ 5درصد هم عقب مونده های ذهنی.
    حالا شما از کدوم دسته ای؟اول مشخص کن بعد جوابتو میدم.
    =========================
    شما پاسخ عقلی بدهید، چه کار به هوش من دارید؟ فرض کنید که من عقب مانده ذهنیم، هیچ اطلاعی هم از هیچ چیز ندارم. حالا چه تفاوتی در استدلال شما ایجاد میشود؟

    پاسخحذف
  71. ناشناس گفت...
    کارلین همه اهل زمین ناگزیر بایییییییییییییدروزی به عالم باقی کوچ کنندمهمترین دانش عالم و بهترین اندوخته عمر این است که انسان حقیقت خویش را بشناسد و بفهمد که نفس و روحش چه خوصوصیاتی دارند هر کس نفس خود را شناخت الله را شناخته .ولی از انجای که کینه و غرور در قلبتان است مانع درست اند یشیدانتان میشد خدارا تا بی نهایتتتتتتتتتتتتت شکر. مرگ وجود دارد ویلا امثال شما جانوران ادم میخوردید
    ===========================
    شما هم فکر میکنید هر چه بیشتر برای واژه هایتان «ی» و «ت» بگذارید حرفتان مستدلتر میشود؟ خیر عزیز من. شما کاری به کینه و غرور «ما جانوران آدمخوار» نداشته باشید. سخن منطقی بیاورید. بدانید که با فحاشی هم حرفتان ارزشی پیدا نخواهد کرد.

    پاسخحذف
  72. يک نگاه به قبله ات بيانداز ببين به چه سمتي نماز مي خواني؟ به سمت يک سنگ! به من نگو شيطان؛ به خودت نگاه کن.

    من گفتم با عقل خودت بسنج نه با حرفهاي تهديد آميزي که شيطان آنرا نازل کرده است و مردم را بخاطر اين سخنان در وحشت عذاب قرار داده تا زير سلطه آخوندها باشند.

    من چه گفتم؟ گفتم با عقل خودت بسنج. نه با کتابي که نمي داني چه کسي وحي کرده و پر از تناقض است.
    من به تو مي گويم کتاب شيطان است.

    با عقل خود بسنج. با عقل خود بسنج نه با کتابي که دستورات وحشيانه اي در آن است.

    من گفتم دنيا را تبديل به بهشت کنيم. منظورم بهشتي نيست که در قران وعده داده شده، چون بهشتي که در قران وعده داده شده يک کثافتخانه است.

    ما نمي خواهيم دنيا را به سمت بهشت قران هدايت کنيم چون بهشت قران کثافت خانه اي بيش نيست که پر از کثافت و رذالت است ما بهشت قران را نمي خواهيم.

    ما مي خواهيم دنيايي داشته باشيم که در آن عدالت حاکم است بهشت ما جايي است که در آنجا عشق و محبت و احترام وجود داشته باشد.

    باغ بهشت و سایه طوبی و قصر حور. با خاک کوی دوست برابر نمی کنم

    من از تو خواستم که از آن کتابي که نمي داني نويسنده اش کيست جملات تهديد آميز نخوان.
    با عقل و منطق خودت به سوال من پاسخ بده .
    کدام بهتر است؟
    برقراري عدالت و آباد کردن دنيا با استفاده از سعي و تلاش خودمان.
    يا عبادت به سمت سنگ به طمع بهشت يا ترس از جهنم که هر دوي اينها شيطاني هستند.

    پاسخحذف
  73. آدمی وقتی که بدنیا میاد خیر و شرش هم باوی همراست اگر تو خیرش را پیشه زندگیت کنی احتیاج به آخوند و کتاب دینی نداری چون تو خیر در خودت حل کردی و راهای خیر را دنبال میکنی تا زمانی که زنده ای پس تو خدای خودت هستی چون همیشه راه درست را انتخاب میکنی ممکنه در بعضی جا هم اشباه بکنی بعد متوجه میشی تکرار نمی کنی البته همه ما اشتباه میکنیم اینها دلیل بر بودن آدم بد نمیشه.پس نتیجه میگیریم دوستان این بحثها به درد نمیخوره که به هم دیگر توهین کنید هرکه میتونه خدای خودش باشه چون خیر و شرش بهش الهام شده اصلا احتیاجی به کتبهای دینی ندارد انها گمراه کننده هستند پاسخ به کارلین

    پاسخحذف
  74. ناشناس گفت...
    آدمی وقتی که بدنیا میاد خیر و شرش هم باوی همراست اگر تو خیرش را پیشه زندگیت کنی احتیاج به آخوند و کتاب دینی نداری چون تو خیر در خودت حل کردی و راهای خیر را دنبال میکنی تا زمانی که زنده ای پس تو خدای خودت هستی چون همیشه راه درست را انتخاب میکنی ممکنه در بعضی جا هم اشباه بکنی بعد متوجه میشی تکرار نمی کنی البته همه ما اشتباه میکنیم اینها دلیل بر بودن آدم بد نمیشه.پس نتیجه میگیریم دوستان این بحثها به درد نمیخوره که به هم دیگر توهین کنید هرکه میتونه خدای خودش باشه چون خیر و شرش بهش الهام شده اصلا احتیاجی به کتبهای دینی ندارد انها گمراه کننده هستند پاسخ به کارلین
    ==============================
    این یعنی چه که خیر و شرش بهش اعلام شده؟ از کجا الهام شده؟ من هم اعتقاد دارم که کتابهای دینی گمراه کننده هستند، اما الهام خیر و شر موضوع مبهم و غیر قابل اثباتیست. کارهای خوب و بد نسبی هستند و به عوامل متعدد مانند ژنتیک، تربیت خانوادگی و جامعه اطراف بستگی دارند. به ویژه عوامل محیطی به شدت تحت تأثیر آموزه های مذهبی هستند که درک ما را از خوب و بد تغییر میدهند.

    پاسخحذف
  75. اقای منطق که دم از منطق میزنی.حرفهای من کاملا منطقی هستش.من سوالی دارم من ادعا میکنم خدا افریننده زمین و اسمانهاست ادعام رو با گفته هاش که تو قران اومده و با حقیقت اطراف من میخونه ثابت میکنم. عرض کردم کتاب رو هر کی نوشته با شرایط امروزی در ارتباط هستش.
    حالا من از تو منطق مپرسم تو که ادعا میکنی خدایی نیست ثابت کن.من با کتب قران و نشانه هاش ثابت میکنم ت هم کتابی علمی تکنولوژی بیار که گفته های قران رو نقض کنه!!تو خلافشو ثابت کن من به تو ایمان میارم شاید من دارم اشتباه میرم!!!!!!!
    گفته های قران رو که همشم ثابت شدست رو با هر چی که منطق جنابعالی ایجاب میکنه نقض کنه.
    نمیخواد سند مدرک بیاری اقای منطق کتاب قران و گفته هاش رو نقض کن!!
    .یک کلام ثابت کن خدا نیست و کتابش رو نقض کن.

    پاسخحذف
  76. شیطانه لعین گفتم دنیات خیلی کوچیکه تقصیر خودت نیست.
    تو قبله ما رو یه سنگ میدونی تو دنیای کوچیکت واسه ما سنگ نیست خیالت راحت.
    ما بهشتی که خدا وعده داده رو لیاقت خودمون نمیدونیم چون جای ماها نیست چون لیاقت نداریم.ولی بهشتی که تو ازش حرف میزنی رو به چشم داریم میبینیم.بهشتی که توش نفسهای حیوانی گسترش پیدا میکنه.(همجنس گرایی)بهشتی که کشت و کشتار شده تفریح برای انسانهاش(نگاه به دنیای امروزت کن)ببین مسلمونا جنگ را انداختن یا بی دینها؟؟؟؟ببین مسلمونا واسه نفت خودشو میکشن یا بی دینها؟؟؟
    ببین مسلمونا دنبال قدرت هستن یا بی دینها؟؟؟
    ببین مسلمونا کشور هارو تهدید میکنن یا بی دینهاا؟؟؟؟

    پاسخحذف
  77. ناشناس گفت...

    .یک کلام ثابت کن خدا نیست و کتابش رو نقض کن.
    ====================
    همان طور که گفتم مشکل شما ندانستن اصول منطق است. من ادعا نکردم که خدا وجود ندارد که بخواهم آن را ثابت کنم. اثبات بر عهده مدعیست (به قول متکلمین البینه علی المدعی). من به وجود خدا اعتقاد ندارم چون دلیلی برای وجودش ندارم. به زئوس و ژوپیتر و یهوه و هیولای ماکارونی پرنده هم به همین دلیل اعتقاد ندارم. هر گاه شما توانستید ثابت کنید که یک هیولای ماکارونی پرنده خدای این جهان و آفریدگار آسمان و زمین نیست، من هم ثابت میکنم که الله خالق ما نیست.

    پاسخحذف
  78. ببین مسلمونا دنبال قدرت هستن یا بی دینها؟؟؟
    ببین مسلمونا کشور هارو تهدید میکنن یا بی دینهاا؟؟؟؟
    -----------------------------
    آيات قران در مورد برخورد مسلمانان با کافران:


    1 – بايد کشته شوند (ايه 123 سوره توبه)
    2 – با حقارت و ذلت جزيه بپردازند (سوره توبه آيه 29)
    3 – گردنشان بريده شود يا اسير شوند (سوره محمد آيه 4)
    4 – با آنها نبرد کنيد تا ديگر فتنه اي نباشد و همه به دين خدا درآيند(سوره انفال آيه 39)
    5 – دستگير شوند و به سختي کشته شوند (سوره احزاب آيه 61)
    6 – دست و پايشان برخلاف يکديگر بريده شود (سوره مائده آيه 33)
    7 – نجس هستند (يعني با مدفوع و ادرار برابر هستند) (سوره توبه آيه 28)
    8 – انگشتانشان را قطع کنيد و گردنهايشان را بزنيد (سوره انفال آيه 12)
    9 - ماه هاي حرام که به سر آمد مشرکان را هرجا که يافتيد به قتل برسانيد از هر سو در کمين آنها باشيد اگر توبه کردند و نماز بپا داشتند و زکات دادند از آنها دست بداريد(توبه آيه 5

    پاسخحذف
  79. در ضمن فسادي که در جامعه وجود دارد هرگز به پاي بهشت مسلمانان (دنياي باصطلاح ابدي) نمي رسد.

    پاسخحذف
  80. نيروهاي خير و شر وجود دارند گاهي نيروهاي شر (شياطين) پيروز مي شوند و گاهي نيروهاي خير(فرشته ها)
    اگر خدا وجود هم داشته باشد مسلما اجازه نخواهد داد آخوندها مفت خوري کنند.

    پاسخحذف
  81. من ادعا نکردم که خدا وجود ندارد که بخواهم آن را ثابت کنم.
    من به وجود خدا اعتقاد ندارم چون دلیلی برای وجودش ندارم.
    اقای منطق ببین تو 2 خط از حرفات تناقض هستش.بالاخره به وجود خدا اعتقاد داری یا نداری؟!!
    اگه نداری گفتم با منطقت گفته های قران رو نقض کن اگه داری که هیچی دیگه.
    حاشیه نرو اقای منطق ثابت کن.
    من جواب تو رو با کتابی که چندین قرن پیش نازل شده میدم.تو اگه منطقی داری کتاب رو با علم امروزی نقض کن.حاشیه نرو.
    (یک هیولای ماکارونی پرنده خدای این جهان و آفریدگار آسمان و زمین نیست، من هم ثابت میکنم که الله خالق ما نیست.)
    ---------------------------------------
    اعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    نسا 132
    هر چه در اسمانها و زمین است همه ملک خداست و تنها به نگهبانی خالق عالم کافیست.
    پس هیولای ماکارونیت خالق زمین نیست .خدای ما خالق زمین هستش.حالا تو ایه بالا رو میتونی نقض کن اقای منطق.

    پاسخحذف
  82. هر چه در اسمانها و زمین است همه ملک خداست و تنها به نگهبانی خالق عالم کافیست.
    ----------------------
    به روباه گفتن شاهدت کيه گفت دمم

    پاسخحذف
  83. ناشناس گفت...
    من ادعا نکردم که خدا وجود ندارد که بخواهم آن را ثابت کنم.
    من به وجود خدا اعتقاد ندارم چون دلیلی برای وجودش ندارم.
    اقای منطق ببین تو 2 خط از حرفات تناقض هستش.بالاخره به وجود خدا اعتقاد داری یا نداری؟!!
    اگه نداری گفتم با منطقت گفته های قران رو نقض کن اگه داری که هیچی دیگه.
    حاشیه نرو اقای منطق ثابت کن.
    من جواب تو رو با کتابی که چندین قرن پیش نازل شده میدم.تو اگه منطقی داری کتاب رو با علم امروزی نقض کن.حاشیه نرو.
    ===================
    ظاهراً تنها مشکل شما ناآشنایی با اصول بحث منطقی نیست، در درک جملات فارسی هم مشکل دارید. وقتی میگویید به چیزی باور یا اعتقاد ندارید یعنی از دید شما دلایل کافی برای اثبات اعتبار آن وجود ندارد. اگر بگویید میدانم که موضوعی نادرست است یعنی با روشهای عقلی و علمی نادرستی آن اثبات شده است. اگر بگویید آب زرشک سرطان معده را درمان میکند من حرف شما را قبول نخواهم کرد، اما با اطمینان هم نمیگویم که نه، نمیکند، شاید هم بکند؛ هر چند که این ادعا از منطق به دور است. حال اگر شما با یک مطالعه نیرومند آماری ثابت کردید که آب زرشک سرطان معده را درمان میکند من حرف شما را خواهم پذیرفت. درباره خدا هم مسأله همین است. یعنی وقتی شما ادعا میکنید که الله خالق زمین است من این احتمال را رد نمیکنم که شاید باشد، اما باور هم نمیکنم. اگر قرار بود هر کسی یک ادعایی بکند و مردم را مجبور به پذیرفتنش کند و بگوید هر کس میگوید من دروغ میگویم بیاید ثابت کند، تمام زندگی انسان صرف رد کردن ادعاهای واهی دیگران میشد. عدم باور به یک موضوع با اطمینان از نادرستیش تفاوت اساسی دارد. چه بسا ادعاهایی که در نگاه اول نادرست به نظر رسیده اند و پس از مدتی به اثبات رسیده اند. این الله از آن موضوعاتیست که هنوز در حد ادعا باقی مانده. قرنهاست مسلمانان برای اثباتش زحمت کشیده اند و تعداد زیادی فیلسوف و متکلم تولید کرده اند، اما هنوز هم جز با مغالطه چیزی را اثبات نکرده اند. این قدر هم از قرآن برای من مثال نزنید، چون برای من کوچکترین ارزش علمی ندارد. از اول هم گفتم، قرآن خواندنتان را برای خودتان نگه دارید، اما اصرار شما نشان از این دارد که چیز دیگری در چنته ندارید.

    این بحث را هم با شما ادامه نمیدهم، چون شما را در سطحی نمیبینم که توان تجزیه و تحلیل منطقی مسائل را داشته باشید. بیشتر مسلمانان هم مانند شما به جز مغلطه چیزی نمیگویند، اما مغالطات شما در میان مسلمانان هم از فرط خامی منحصر به فرد است.

    موفق و پیروز باشید.

    پاسخحذف
  84. اقای منطق حاشیه نرو.جواب من رو بده.
    این بحث را هم با شما ادامه نمیدهم، چون شما را در سطحی نمیبینم که توان تجزیه و تحلیل منطقی مسائل را داشته باشید
    -----------------------------------------
    توهم در اون حد نیستی.من از خودم حرفی نمیزنم من جوابتو با کتابی که هزاران سال پیش نازل شده میدم.
    تو رو هوا حرف میزنی بدون سند من همه حرفام از روی سند هستش.
    عزیز من خیلی سادست سوالم گفته های قران رو با علمت نقض کن اقای منطق.
    خدا میگه انسان رو از چی خلق کرده تو خلاف گفتشو ثابت کن.بازم میگم گفته هایی که مال هزاران سال پیش هستش ولی اگه میتونی نقضش کن.
    شخصیت شمارو قران قشنگ توصیف میکنه:
    اعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اعراف 179
    -به طور مسلم گروه بسيارى از جن و انس را براى دوزخ آفريديم ، آنها دلها ( عقلها ) ئى دارند كه با آن ( انديشه نمى‏كنند و ) نمى‏فهمند و چشمانى دارند كه با آن نمى‏بينند و گوشهائى دارند كه با آن نمى‏شنوند ، آنها همچون چهار پايانند ، بلكه گمراه‏تر اينان همانا غافلانند ( زيرا با اينكه همه گونه امكانات هدايت دارند باز هم گمراهند)

    پاسخحذف
  85. پاسخ به کارلین....تو دارای عقل هستی ولی متاسفانه با ان عقلت اندیشه نمیکنی و نمی فهمی چشم داری ولی با ان نمی بینی گوش داری باان نمی شنوی درست مثل چهار پایانی.

    پاسخحذف
  86. درود بر کرلین، و بحث کاملا منطقی‌ و آموزش صحیح نحوهٔ بحث منطقی‌ توسط ایشون.
    بسیار از صبرو متانت شما متأثّر شدم. پیروز باشید...

    پاسخحذف
  87. درود از زحمات شما سپاسگزارم من هم معتقدم ادیان و خدا اختراع بشر هستند که از روی جهالت آنها را ساخته دوستان عزیزی که میفرمایند کتب مقدس از جانب خدا وحی شده بدون تعصب عقل را میزان خود قرار دهند و نوشته های این کتب را بسنجند و خود را فریب ندهند که نیاز به تفسیر دارد چرا که حقیقت نیاز به تفسیر ندارد ودر هر مکان وزمانی پیام خود را انتقال میدهدو هرگز دروغ(جنگ خونریزیو...)به بار نمی آورد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.