پنجشنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۹۰

آقای خامنه ای، تو از طرق مختلف با مردم در ارتباط نیستی ، تو از طرق مختلف مشغول مکیدن خون مردم هستی ! / احضار مجلس، بی حرمتی به تک تک شهرندان جامعه است


گویا بعد از معرفی چند نفر وزیر جدید به مجلس توسط احمدی نژاد، نمایندگان مجلس اعتراض کرده اند و شلوغ بازی درآورده اند و خامنه ای نیز عصبانی شده است و هیات رییسه مجلس فرمایشی را احضار کرده و آنها را مورد بازخواست قرار داده است.

براستی ، این چگونه نظامی است که درآن ، یکی مانند خامنه ای که بر مسندی انتصابی تکیه زده است، اجازه دارد هیات رییسه مجلس را احضار کند ؟ هرچند که آن مجلس و هیات رییسه اش، نماینده مردم ایران نیستند و به صورت فرمایشی تشکیل شده اند ، اما احضار آنها ، نشان از پروایی خامنه ای در توهین رسمی به مردم ایران دارد

در این دیدار خامنه ای ادا کرده است که از طرق  مختلف با مردم در ارتباط است، باید به این کفتار پیر گفت که تو از طرق مختلف با مردم در ارتباط نیستی ، بلکه از طرق مختلف مشغول مکیدن خون مردم ایران هستی !

در ضمن، گویا وزیر پیشنهادی  احمدی نژاد برای وزارت نفت ، رستم قاسمی فرمانده قرارگاه خاتم النبیا است؛ انتخاب رستم قاسمی به وزارت نفت ، مانند سپردن مدیریت دبستان دخترانه به پیامبر اسلام است، مانند دادن گوشت به دست گربه است، مانند انتخاب گرگ به چوپانی گله است.

لینک این مطلب در بالاترین ------آزادگی 



دو داستان کوتاه دیگر :

o       نوشته  های پیشین این وبلاگ: 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.