دوشنبه، اسفند ۰۹، ۱۳۸۹

قبول که غذای بیت المال را نخوردی ، اما آیا می توانی بگویی خون جوانان ایران را نیز نخورده ای ؟! / فریاد ز دست زالوها ، برای رهایی روز سه شنبه به خیابان خواهیم آمد.

یادمان است که در دور اول ریاست جمهوری ، احمدی نژآد در یکی از مصاحبه های خود گفته بود که غذای بیت المال را نمی خورد و قابلمه غذایی که همسرش پخته را به محل کار می آورد. همینطور آیت الله مصابح می گوید که خامنه ای به پسرش گفته تو به خانه خودت برو و شام بخور، شام خانه من از پول بین المال است!
کسی که در مسند ریاست جمهوری است، می تواند با یک تصمیم غلط، هزاران میلیارد تومان ضرر به اقتصاد و مردم کشور بزند، براستی چه اهمیتی دارد که یک  غذای ده هزار تومانی از محل کار بخورد یا نه!
خامنه ای و احمدی نژاد به شکل ساختاری و بر پایه دلایل زیر به کشور آسیب رسانیده اند:
-         مدیریت بسیار غلط اقتصادی که به نابودی اقتصاد کشور انجامیده است.
-         سیاست های غلط خارجی که به تحریم کشور انجامیده است و ضرر آن صدها هزار میلیارد تومان است.
-         برای بر سر کار ماندن به تقلب دست زده و در این راستا، هزاران نفر را کشته و زندانی کرده است.
-         به دلیل تحریم اقتصادی و به دلیل عدم مشروعیت ناشی از تقلب، ناچار به دادن امتیاز های فراوان به چین و روسیه است و عملا کشور را به مستعمره چین و روسیه تبدیل کرده است.
چرتکه انداختن و محاسبه این ضررها عملی نیست، شاید تنها بتوان گفت که خامنه ای و احمدی نژآد ، مشغول خوردن خون تک تک ساکنین این کشور هستند.
لذا می پرسم :
آقایانی که ریش دارید، قبول که غذای بین المال را نخورده اید، اما می توانید ادعا کنید که خون مردم را نیز نخورده اید؟!
لینک این مطلب در ریشه ها ------ لینک این مطلب در آزادگی -------لینک در فرندفید------لینک در بالاترین(هنوز ارسال نشده)


۱ نظر:

  1. هزینه شاخه بندی یارانه‌ای که بعدا احمدی نژاد آن را پس گرفت حدود ۶۰۰ میلیون تومان بوده است. مورد زیاد است این در خاطرم بود آنرا گفتم.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.