دوشنبه، آذر ۱۵، ۱۳۸۹

کلیپ سکسی با زیرنویس فارسی/غربی ها باز به احادیث اسلامی روی آورده اند/ الیزه ژاکوتی (س)، در این کلیپ سکسی به حدیث پیامبر اسلام می پردازند


النظافته من الایمان،در این ویدیو، یکی از بانوان بسیار مومن، با ارایه (قری) بسیار دیدنی و سکسی، بر این حدیث نبوی تاکید کرده و و با رقصی سکسی ، مسایلی را درباره حمام و وان و شستشوی بدن لطیف خود به استحضار مسلمین گرامی می رسانند
این ویدیو با زیرنویس فارسی  است، و نام خواننده مذکور الیزه ژاکوتی است ،این بانو طلبه حوزه علمیه پاریس واحد بانوان هستند. 
فکر می کنم این جزو اولین کارهای الیزه بود که خیلی هم معروف شد. 
نکته های علمی (!):
یک-  نمی دانم چرا این آهنگ را زمانی که مستقیما در کانال من در خود یوتیوب می بینم، زیرنویسش حذف می شود، اما اینجا نشان می دهد، اگر برای شما هم زیرنویس فارسی را نشان نداد و خواستید برای کسی این ویدیو را بفرستید،  بهتر است آدرس این پست وبلاگم را فوروارد کنید.
دو- برای دیدن زیرنویس، تبلیغات یوتیوب را حذف کنید(در بالا،سمت راست تبلیغ، علامت ضربدار برای حذف است!)
سه- حتما به ماهی کوچولو قرمز بر روی باسن الیزه دقت کافی و وافی اعطا بفرمایید، شاید رستگار شدید!

چهار -   بنیانگذار و رهبر کبیر انتقلاب ، امام خمینی (ره):

((ای کاش من هم یک ماهی کوچولو قرمز بودم !))


پنج- بهتر است در این آدرس این ویدیو را ببینید، کیفیتش بهتر است:


   
و اما حدیث نبوی و کاربردش 

‏۲۲ نظر:

  1. بسوی ظهور
    گمنام باباجان! اوخی تو اینقدر با ادب بودی و ما نمیدونستیم!!!، بجای کون فارسی میگی باسن به فرانسوی؟!، اوخی اوخی نازی چه با ادب فحش هم میخوا بدی به زبون دیگه میدی باباجان؟!!!
    گمنام باباجان،این همون دوست دختر او پسره نیست که تو ناقلا تا دیدی از هم جدا شدن!!!!! رفتی پیشش؟!!!!!، ولت کرد رفت جیگرت سوخت هان؟!!! آره باباجان
    این کارها آخر و عاقبت نداره هم تو و هم اونا بایست بدانی باباجان، تو دختربازی میکنی!،اونا هم پسربازی، همخوابگیو از این جور کارهای ناپسند غیر اخلاقی و مستهجن میکنین دیگه، دوستت هم که به دها تن تاروف میکنه برای تلمبه زدنش!!! بس نیست ایقدر استخراج کردن طلای سفید!!! معدن ته نکشیده!
    با اینهمه خواهان! و مشتاق تلمبه زدن! و استخراج!، معدنش! فرو نریخته و تخریب نشده؟!!!!! اون چشمای زیبا که میگفتی چی شد که!!!! آره باباجان.

    پاسخحذف
  2. باباجان سلام باباجان!
    راستی ...م تو ماتخت محمد کاروان زن باباجان!محمد بچه باز باباجان! قاتل باباجان! (به قول گمنامیان) اغتشاشیدم به اون الله منگش که یادش می ره جهان رو تو شش روز آفرید یا هشت روز باباجان! محمد دیوث باباجان که کنانه بن ربیعه رو زیر شکنجه می کشه تا جای گنج رو بگه باباجان! جبریل کونی نمی تونست جای گنج رو به محمد خانم باز از غیب نشون بده باباجان؟ چرا حساب سهم الارث ها توی تازینامه از نظر ریاضی غلط در می یاد باباجان؟ خورشید چه جوری توی باتلاق گل فرو می ره باباجان؟

    پاسخحذف
  3. اونجا می گه "وَجَدَ" یعنی به عینه یافت که خورشید می ره توی گل باباجان! نمی گه زَعَمَ یا حَسَبَ که معنی تصور کرد یا چنین به نظرش آمد بده باباجان! یه کم عربی یاد بگیر باباجان! ریدم به علی چلاق باباجان!
    راستی می دونستی سعی صفت و مروه در اصل مال این بوده که عرب ها به کس دوتا بت اساف و نائله روی اون دوتا تپه دست بکشن باباجان؟ بعدا داستان کذایی هاجر رو ساختن باباجان! که آبروی اسلام نره باباجان! حج بخاطر این تثبیت شد که عربها بدون بتکده ی کعبه گشنه نمونن باباجان! اسماعیل و ابراهیمی توی اون صحرا نبودن باباجان! یه کم تاریخ بخون باباجان! بتهای جاهلی هم مجسمه نبودن باباجان! سنگهای یه تیکه ی هندسی با رنگهای مختلف بودن باباجان! حجرالاسود هم یکی از همونها بوده باباجان! نماد الله باباجان! ریدم به کعبه باباجان!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دشمن الله دشمن من شانس بيا دست من نيفتي

      حذف
  4. حنظله جان،
    ممنون که مرا در حال سکس با الیزه تصور می کنی !!
    نمی دانی چه حالی کردم من !!
    ضمنا،
    باز هم کامنت بگذار دوستان بخندند،
    دشمن الله و عرب خوب بهت جواب داد ، دیگر من چیزی نمی گویم

    پاسخحذف
  5. در پست دو تا قبل وبلاگ نسوان ، مطلبی درج شده بود به نام تسلم بر وزن تدین،
    اینجا: http://nesvan.wordpress.com/2010/12/04/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AA%D8%B3%D9%91%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%B1-%D9%88%D8%B2%D9%86-%D8%AA%D8%AF%DB%8C%D9%91%D9%86/#comment-17870

    و الاحقر، بنده گنه کار گمنام گمنامیان کامنتی گذاشته بودم و در اثر یک اشتباه تایپی ، آیه 24 را 34 تایپ کرده بودم و خانم تیبا و هما، فکر کرده بودند حالا مچ مرا گرفته اند و مرا متهم به دروغ گویی و ... کرده بودند.
    کامنت دونی وبلاگ نسوان هم کامنت های مرا درج نمی کرد، لابد فکر می کرد من نامحرم هستم، صلوات و یا الله و اینجور چیزها هم دیگر افاقه نمی کرد،
    لاکن بنده اینجا جواب بانوان محترم در کامنت قبلی می گذارم، و به بانوان نسوان هشدار می دهم اگر این کامنت دانی را درستش نکنید، من می آیم اینجا و همان الم شنگه ای که در بالاترین راه انداختم، اینجا مجددا به پا خواهم کرد، دیگر خود دانید !!
    و اما جوابیه من :
    هما خانم،
    یک -
    اشتباه تایپی شده است، شماره آیه 24 بوده که من 34 تایپ کرده بوده ام،
    در اینجا نیز توضیح کامل مشخصی داده ام که چگونه قرآن دستور به تجاوز به زنان شوهر دار را می دهد:
    http://gomnamian.blogspot.com/2010/10/blog-post_28.html
    می بیند که در آیه 24 نسا، قرآن با بی شرمی تمام دستور به تجاوز به زنان شوهر داری می دهد که برده مسلمین شده اند.
    آیا این اخلاقی است؟!
    دو-
    و اما بعد،
    شما چطور مسلمانی هستی که ده تا آیه آنورتر چیزی که استناد کرده ای را هنوز نخوانده بودی؟!
    مشکل من هم با مسلمین همیشه این است که قران را نمی خوانند !!
    سه-
    آیه 34 که شما نیز ذکر کرده ای، در آن به صراحت دستور به زدن می دهد، اصولا زمانی که در چند کلمه بعد می گوید زیاده روی نکنید، منظور این است که در کتک زدن زنان زیاده روی نکنید، در ترک کردن کسی که نمی شود زیاده روی کرد !! یا ترکش می کنی یا نمی کنی !! دی
    یعنی نمی توانی بگویی خانم سکینه، بنده شما را یک ذره ترک می کنم، یا خیلی ترک می کنم، یا در ترک کردن زیاده روی می کنم !!
    .
    حال چه کسی دروغ گو است؟! کسانی که معنای مشخص آیه را عوض می کنند یا من ؟!
    من عربی به خوبی می فهمم ، اینجا به معنای کتک زدن است، می توانی به مراجع تقلید، به علمای سنی ، به قران با ترجمه انگلیسی نیز مراجعه کنید .
    ------------ماست مالی و ماله کشی هم اندازه ای دارد !!---------------

    پاسخحذف
  6. گمنام عزیز تو هم داری زیادی سکس تشعشع میکنی و در واقع حق کامنت گزارانت را ضایع میکنی!!، این وبلاگت شده جای این جور چیزها؟! همین کارها رو میکنی که ملت فهیم دیگه نمیان فقط بسیجیها میان برای مسخره بازی دیگه
    ...سگ تو ماتخت گمنامت! تو هم تخمی ها! تو هم که بی ناموسی که! گمنام کون نشور! (به قول دودوزه جان) من تازه میخواستم جواب واسه اون واق واق سگ باباجان را بنویسم ، نمیدونستم تو هم تخم سگی گمنام جان! منو بگو از کی دفاع میکردم دیوث جان، نمیدونستم یه دستت توی خشتکته! و اون یکی دستت تو موتت هست، هی میمالونی و هی میخارونی!، خایفنگ!!! اول کیک دولت رو گذاشتی، پس از اون دولتو کندی جای سوسیس سرخش کردی!!! شام با .... خوردین!!!
    80%پستهایی که میگذاری به بیراهه میری، ما به بسیجیها میگیم حالا به تو هم باید بگیم خایفنگ!!
    خواستم برای اون تخمی کامنت بزارم نشد حالمو گرفتی! گمنام خایفنگ خشتک پاره! بسه دیگه دستتو بکش بیرون دیگه خودآزاری داریکه، خون اومد که!!! به کارت برس دیگه، من میدونم داری شلوغ بازی میکنی چند تا بسیجی بی ناموس کامنت میذارن تو هم جوگیر شدی ولی دیگه بس کن دیگه خایفنگ!!! پس لطف کن و کامنت خودت و اون بسیجیه رو پاک کن تا آتشش همه گیر نشه ملت جوگیر و حشری بشن ، گرفتی چی گفتم در ضمن مزخرف هم کمتر بنویس برس به اصل مطلب، و اگه خیلی میخاره در خواب بخودت یک حواله شیرین بفرست.با درود

    پاسخحذف
  7. بوی کباب میاد، بوی کباب میاد
    سوختین،سوختین همگیتون بویژه، تو "دشمن الله و عرب" باباجان، ولی گمنام باباجان تو ... !!!
    حشریهای مافنگی! همتون چند دوره رفتین تلمبه خانه! ولی گمنام باباجان تو ... !!!
    من که از همون اول میدونستم در آرزوی زدن جنده خونه و مشروبفروشی هستین!آره باباجان
    این آرزو رو به گور ببرین انشاالله به دلتون بمونه بیناموسها!
    من که میدونستم میخواستین پارسال چی کار کنین منافقا، دستتون رو شد باباجان!
    مردم انقلابی رو چه دیدین؟ هان باباجان؟!، امونتون نمیدن حالا ببین کی گفتم میبینیم 16 آذرو!!!!!
    باباجان! باباجان!! باباجان!!! گمنام باباجان طناب رو آماده کردم ولی مثل اینکه با سنگسار بیشتر حال میکنی نه؟!!!!!!!!! بیا! نترس خودم آبت میدم، دونت میدم به آخرین صحبتت گوش میدم! نترس! بیا ، بیاو به این زندگی فرارو گریز پایان بده کافر باباجان! باباجان!! باباجان!!! نترس مرد باش! چرا پشت دختران قایم میشی!!!، چرا اینقد دختر بازی! مردباش و نترس بیا آسوده به خاکت میسپارم قبلش در دادگاه صالح محکوم خواهی شد پس بیا نترس بیا!!! بیا آره باباجان جدی میگم آره باباجان، زدم تو خال میفهمی چی میگم باباجان!!!!!!
    بنیانگذار و نویسنده ی وبلاگ گمنام گمنامیان:
    ((ای کاش! من هم یک مرد! بودم !))

    پاسخحذف
  8. حنظله !
    حشری مافنگی ؟!
    فکر کردی من اینقدر بی کار یا حقیر هستم که بیایم با تو موجود ساندیس خور ، فحش کاری کنم و فحش جنسی رد و بدل کنم!؟
    آنقدر فحش بده تا خسته بشوی ،
    اره بابا جان،
    ضمنا، آمار همه ساندیس خورهای سایبری ثبت شده است، حکومت عوض خواهد شد و شما باید در دادگاه پاسخ گو باشید

    پاسخحذف
  9. گمنام باباجان نشد! نشد دیگه، من که فحشی بهت ندادم،حقیقت رو گفتم میفهمی باباجان؟!
    دوستانت که بیشتر فحش میدن به من! آره باباجان
    من کجا فحش جنسی دادم؟!!!!!باباجان،
    بهت برخورد چون حقیقت رو فتم؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    حقیقت تلخه برات باباجان؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    آمارتو از کی گرفتی باباجان؟ سرتو شیره مالوندن آره باباجان! آخ ترسیدم
    یه بار خودتو لو ندیا، گرفتی چی گفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    میدونم ساندیس دوست داری، ساندسم واست میخرم عزیزم! تو بیا همه چی آمدست!!!!!!!!!!!!! آره باباجان!
    عزیزمی!!!!!!!!!!!! آره باباجان!

    اوخی،اوخی طفلکی گمنام... . اوخی نازی!!!!! عصبانی نشو عزیزم! از چی میترسی! من که هستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اللهی!، اللهی!، اوخی گمنام...
    غصه نخور ! اندوه نخور! اللهی!، اللهی!،من که هستم، پاسخگوتم هستم!!!!!!!!!! باشه باشه عزیزم! خواهش میکنم غر نرن ، باشه عزیزم!!!!!!!!!!!!!!
    آره باباجان! بسوی ظهورتم!!!! آره باباجان!

    بنیانگذار و نویسنده ی وبلاگ ... ! گمنام گمنامیان:
    ((ای کاش!! من هم یک مرد!! بودم !!))

    پاسخحذف
  10. گمنام عزیزو مبارز میگم این یارو سایبریه ابنه ای هم هست آخه کونی یعنی اینکه کسی برای پول کون میده اما ابنه ای کسیست که در هر شرایطی نیاز دارد که کون بدهد(این ابنه ای ها را با انسانهای همجنسباز که ژنشان فرق میکند و کاملا طبیعی هستند نباید اشتباه کرد)که تو هم با جواب کوتاهی که باو دادی معلومست که موضوع را متوجه ای.بعد از خواندن پست گفتم برم برای کامنت چون حتما این کونیه اونجاست و حدسم درست بود منتها قبل از من هموطن عزیز دشمن الله و عرب جواب تمیزی باو داده که تو هم اشاره بان کردی.دوستان محترم اسلام را اگر بی غرض بررسی کنیم دو قسمت است یک قسمت کلا از ادیان قبلی مخصوصا یهودیت گرفته شده که شامل دستورات خوب هم هست.اما قسمت دومش که در هیچ دینی نمیباشد همانهائیست که ایران عزیز و دنیا را به گوه کشیده و خودشان هم دارند میخورندش.پس از اینکه بگویند النظافتو من الا یمان اما همه شان بوی گوه میدهند جای تعجب نیست.ضمنا کامنت بالا که بنام من داده از من نیست.با درود

    پاسخحذف
  11. با سلام
    اول تا یادم نرفته بگم حنظله جان دیشب مامانت سوراغتو می گرفت.دلش برات تنگ شده.گفت بهت بگم یه زنگ بهش بزنی.راستی می دونی زیر اون چادر سیاه اصلا آدم فکرشو نمی تونه بکنه یه همچین چیزی قایم شده باشه.(نمی دونم چرا این زن چادریا اینقدر آدمو حشری می کنن .این فلسفه حجاب خودش برای اثبات بر حق بودن اسلام کافیه !) راستس یه چیزایی هم راجع به بابای راستکیت گفت که بعدا بهت می گم.
    من تازه متوجه شدم این باباجان چه معنیی داره.میدونم هنوز داری دنبال بابای گم شدت می گردی.اما مامانت گفت فقط بهت بگم که اون گمنامیان نیست.(البته من زیاد مطمئن نیستم)
    حنظله عزیزتر از جانم ...پسرم
    امیدوارم هر بار اینجا ببینمت و هر بار یه خبر جدید از مادرت برات بیارم
    باز هم بیا
    راستی ادبیات کامنتات منو یاد قرآن کریم میندازه. البته مال تو کمی با معنا تره!

    پاسخحذف
  12. اسمش دقیقا به خارجی چیه؟

    پاسخحذف
  13. یافتم آقا!
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87_%DA%98%D8%A7%DA%A9%D9%88%D8%AA%DB%8C
    دمت گرم به هر حال.

    پاسخحذف
  14. چرا جواب اینارو میدین
    اینا شغلشون همینه به خاطرش پول میگیرن ولی شما چیزی ازآنتون نمیشه هیچی کلی وقتتون هم تلف میشه به موقع خودشون جوابشون رو میگیرن

    پاسخحذف
  15. بسیجی یعنی جنده ,یک مفت خور جنایتکار که هیچ هنری ندارد جز اینکه از خون مردم انگل وار تغذیه کند

    يزيد شرابخوار بود خامنه اي شيره اي است يزيد مي گفت من امير المومنين هستم خامنه اي مي گويد من ولي امر مسلمينم
    يزيد در مقابل حسين و 72 تن ايستاد خامنه اي در مقابل مير حسين و 70 ميليون ايستاده
    سپاهيان يزيد با شمشير به ياران شمشير به دست حسين حمله مي کردند ولي مزدوران خامنه اي با تفنگ به مردم بي سلاح حمله مي کنند.
    سپاهيان يزيد زنان و دختران را نمي کشتند ولي مزدوران علي خامنه اي زنان دختران را هم مي کشند
    يريد اشک تمساح نريخت. حامنه اي اشک تمساح ريخت

    پاسخحذف
  16. مزدوران وطن فروش بسیجی, پاسدار و آخوند، اگر حکومت مستحکمی دارد، چرا اینقدر میترسید
    هیچ غلتی نمیتونید بکنید..آتش زیر خاکستر دیکتاتور و مزدوراشو خواهد سوزاند

    پاسخحذف
  17. دوستان فکر میکنید چند نفر از هموطنان ما بسیجی هستند؟
    حدودا 3 میلیون نفر..!!!!
    تعجب کردین؟جالب اینجاست که 2 میلیون و 800 هزار نفر بسیج دانشجو یا دانش آموزان...فقط واسه اینکه از سهمیه 40-50 % قبولی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد استفاده کنند...200 هزار نفر هم یه مشت آدم کون گشاد هرزه که حتی به ناموس مردم هم رحم نمیکنن.تف بر تو ای بسیجی که فقط بلدی ک... لبنان و فلسطینیا رو بمالی...تف بر تو ای کسی که بخاطر استفاده از سهمیه میری بسیجی میشی و حقوق چنصد هزار دانشجوی هموطنتو زیر پاهات له میکنی...
    و در آخر بگم اون که هی میگه باباجان باباجان...میخوای بابات بشم؟؟؟؟ عقده بی پدری زده به سرت؟...

    به امید آزادی..پیروز باشید

    پاسخحذف
  18. چه قدر باحاله اینجا . یک ابعادی از فرهنگ والامنش ما اینجا دیده میشه که جاهای دیگه هم دیده میشد.
    مثلا توی بازجویی ، بازجوی محترم خواهر و مادر شما را با هم یکی کرده و با برادر و پدرتان پیوند میزند.
    در نهایت هم نتیجه گیری میکند که شما زنا کار بوده و مستجق مرگ میباشید . نیازی هم به دلیل نیست چون به او الهام شده است. ها ها
    فحش و فحشکاری برای تحقیره، و تا وقتی توی فرهنگ ما، این ضرب المثل هست که : "دیگی که برای من نجوشه سر سگ توش بجوشه" ، پیشرفتی به دست نمیاد.

    حالا این تحقیر با مردسالاری و همجنس بازی و این چیزا هم تلفیق میشه و دیگه د برو که رفتی.
    با اجازه تون هر دو طرف هم اینکاره هستن.

    سیروس

    پاسخحذف
  19. گمنامیان عزیز. قربان دستت. از این ویدئوی زیبا خیلی لذت بردم.

    بختیار

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.