سه‌شنبه، تیر ۰۸، ۱۳۸۹

آقای مهاجرانی من می توانم مدعی جنبش سبز باشم، اما تویی که بر اصل ولایت فقیه تاکید می کنی ، نمی توای!

مهاجرانی دراین ویدیو دقیقه ۶:۳۴ این ویدویو می گوید که:

 "بالاخره از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز، افرادی با انقلاب مخالف بودند، با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند، با مرحوم امام خمینی مخالف بودند، با نهاد روحانیت مخالف بودند، عیبی هم ندارد سی سال مخالفت کردند، می توانند در واقع به این مخالفت ادامه بدهند، ولی این مجموعه نمی توانند مدعی جنبش سبز باشند"


یک- بسیاری از روشنفکران(از جمله انسان بزرگی چون بختیار) با انقلاب مخالف بود، چه آنکه می گفت این آخوندها می خواهند ایران را به ماقبل از تاریخ ببرند و دیدیم که بردند.بعد از بدست گرفتن قدرت، تصمیم به بهبود اوضاع داشت که مراد جنایت کار مهاجرانی(خمینی ) مانع ان شد و اجازه نداد که بختیار برنامه اش را عملی کند.

دو -جایگاه کنونی ما چیست و هدف ما کجاست؟ بیشک جایگاه کنونی ما ، یک کشوری است که دارای نظانی خودکامه و بنا شده بر دین است.بی شک کسی که این انقلاب را استارت زد و از همه مهمتر آنرا تبدیل به یک انقلاب دینی کرد و از دل آن با کلک و دروغ ، یک نظام خودکامه مذهبی به وجود آورد، شخص آیت الله خمینی و نهاد روحانیت بوده است.مشخص است که از خمینی متنفر هستم.

سه-آقای مهاجرانی، بی شک خمینی یک جنایت کار بود، به دلیل خودکامه گی او جنگی فرسایشی و بدون هیچ منطق نظامی و عقلی و سیاسی ادامه یافت که میلیونها انسان کشته شدند، آیا این دلیل کافی برای جنایتکار بودن او نیست ؟ آیا من روشنفکر و روزنامه نگار حق ندارم از او متنفر باشم و با او مخالفت کنم؟

چهار- چرا آقای مهاجرانی و امثالهم ، علم رغم اینکه بهتر از من و شما این جنایات را دیده اند، اما همچنان عاشق خمینی و انقلاب اسلامی هستند ؟!دلیلش خیلی مشخص است.

در یک نظام مردم سالار، افرادی چون مهاجرانی به هیچ پیشرفت سیاسی نمی رسیدند ، اما به برکت آن امام جنایتکار، به وزارت و وکالت و ... رسیده اند.آقای مهاجرانی ، آیا اگر شما در فرانسه رشد کرده بودید، می توانسید به وزارت و وکلالت رسید؟ آیا می توانستید به با تشکیل گروه کارگزاران و زیر زعامت گروه کارگزان سازندگی به غارت بپردازید ؟

چرا مهاجرانی و امثالهم، از تبدیل نظان کنونی ایران به نظامی دموکراتیک وحشت دارند ؟

دلیلش بسیار مشخص است، چون در آن صورت دادگاه های منصفانه تشکیل خواهد شد و شما و بسیاری چون شما باید پاسخگوی بسیار از جرم های خود باشید.

آقای مهاجرانی ، شما بگو چه کسی می تواند مدعی جنبش سبز باشد؟

نمی توانید بگویید چون فقط در آن انتخابات ، آقای موسوی و کروبی شرکت کرده اند، فقط آنها می توانند مدعی جنبش سبز باشند

به آن انتخابات نه می توانی و نه حق داری استناد کنی، آن انتخابات فرمایشی بوده است ؟آقای خامنه ای ، رییس و هم پیاله پیشین تو، جمعی را که مورد اعتماد خودش بوده اند، در یک لیست قرار داده بود، و می گفت ملت می توانند از این لیست استفاده کنند. اگر آن انتخابات منصفانه برگزار شده بود، آنوقت شما حق داشتی بگویید موسوی به دلیل رای اکثریتش، نماینده اکثریت است.

باز درود به شرف میرحسین موسوی که می گوید همراه جنبش سبز است و سخنگوی آن نیست.

چه کسی هستی که به خودت حق این را می دهی که چه کسانی حق اظهار نظر دارند و چه کسی ندارند ؟

حق مشارکت در فعالیت سیاسی، حق ارزشمندی مانند تنفس یا غذا خوردن است، از کجا این قدرت را بدست آورده ای که این حق را می خواهی از این و آن بگیری ؟

فرموده اید که:
"..با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند، با مرحوم امام خمینی مخالف بودند، با نهاد روحانیت مخالف بودند، عیبی هم ندارد سی سال مخالفت کردند،)"

بله ، روشفکران و عمده مردم سی سال با خمینی و این شیوه اداره کشور حکومت کردند ، اما پاسخ اسلاف شما چه بود ؟ آنها را شکنجه کردید، کشتید و الی آخر.

بله ، آقای مهاجرانی ، ما در گذشته و در آینده با شما مشکلات عمده و اساسی داریم.آقای مهاجرانی، اتفاقا کسی که جای زیادی در جنبش سبز ندارد، خود شما هستید.

الف- شیوه و منش خمینی در این سی ساله به شکل بسیار جامعی در این کشور اجرا شده است، پس دلیلی ندارد مردم برای برگرداندن آن شیوه وحشیانه ، بخواهند به خیابان بیایند.

دوم- شما تا کنون بر سر کار بوده اید، چه گلی بر سر مردم زده اید، در کدام انتخابات واقعی برنده شده اید که فکر می کنید مردم برای روی کار آمدن شما و اینکه شما سخنگوی آنها باشید، حاضرند جانشان را به خطر بیاندازند؟

سوم- مردم برای برکناری شما و امثال شما جانشان را به خطر انداخته اند، طنز روزگار است که شما ادعای سخنگویی آنها را دارید.

از همه اینها گذشته،

آغوش جنبش سبز بر همه باز است، اما این نکته را باید بدانی که تو تا زمانی که جنایت خمینی را محکوم نکنی، جایی در جنبش سبز نداری.

در پایان سخن اینکه آقای مهاجرانی،

من مخالف انقلاب بوده ام، من مخالف خمینی بوده ام، من مخالف قشر مفتخوری به نام روحانیت بوده و هستم، برای آزادی کشورم نیز از همه چیز گذشته و می گذرم، شما نیز حق نداری سر جای خودت بنشینی و بگویی که من حق ندارم در جنبش سبز حضور داشته باشم، اگر حضور کسی برای جنبش سبز مضر باشد، مطمین باش ، آن من نیستم. آن حضور کسی است که اصل ولایت فقیه را قبول دارد.

۲ نظر:

  1. nazaram ra neveshtam vali webloagm ra framoosh kardam benevisam .

    sabzahang

    www sabzahang.blogspot.com

    پاسخحذف
  2. مهاجرانی و دار و دسته اش با آمریکایی ها ساخته اند. این حرفها برای رد گم کنی ست. اینقدر ساده نباشید. این جنایتکارهایی که برای جنایات خمینی هورا کشیدند با هر کس دیگری هم می سازند.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.